משלוח לבית הלקוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
שימו לב! ייתכנו עיכובים באספקת משלוחים. במקרים דחופים, בבקשה צרו איתנו קשר.

אקזמה בידיים? אלו הם דרכי הטיפול

אקזמה בידיים נחשבת למחלת עור נפוצה, אשר גורמת להופעה של נגעים בכפות הידיים, לתחושת גרד ולתחושת כאב - בעיקר בעת מגע של כפות הידיים עם מים.קיימת חשיבות גבוהה להקפיד ולאבחן את המחלה וכמובן, גם לטפל בה בצורה איכותית - מכיוון שללא טיפול מתאים היא עלולה לפגוע במידה רבה בחייהם של הסובלים ממנה, ובמקרים רבים, אקזמה עלולה להקשות על ביצוע עבודה עם הידיים, כמו גם פעולות יומיומיות ולייצר פגיעה משמעותית באיכות החיים. 

מהן הסיבות להתפרצות אקזמה בידיים?

ישנן 2 סיבות מרכזיות בגינן אקזמה בכפות הידיים עלולה להתפרץ: הסיבה הראשונה היא תוצר של חשיפה לגורמים אשר עלולים לעורר אקזמה כמו: סבונים מסוגים שונים, מוצרי טיפוח, חומרי ניקיון ועוד.. מקורה של הסיבה השנייה אשר עלולה להוביל להתפרצות של אקזמה בידיים היא סיבה פנימית כמו לדוגמא התפרצות של מחלות כמו אטופיק דרמטיטיס ומחלות עור נוספות. חשוב לציין, רופא עור מוסמך עושה שימוש בשיטות אבחון שונות, על מנת לאבחן את מקור האקזמה ובהתבסס על כך, להתאים את שיטת הטיפול המתאימה. לכן אין המאמר מהווה תחליף להמלצה רפואית.

דרכי טיפול באקזמה בידיים

ישנן מספר דרכי טיפול אשר נחשבות כיעילות עבור אקזמה בידיים ובין היתר הדרכים הבאות:

1. משחות ייעודיות:

 ניתן למצוא לא מעט משחות יעילות אשר נחשבות לשומניות במיוחד. בכוחן של משחות אלו לרכך את העור בכפות הידיים ולהפחית את היובש בכפות הידיים (אשר מהווה כגורם המרכזי לנגעים השונים). במצבים חמורים במיוחד, נהוג לעשות שימוש במשחות אשר מכילות קורטיזון. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון שהיעילות של משחות אלו יכולה לרדת עם הזמן ושימוש במשחות שכאלו עלול לחשוף את המשתמשים לתופעות לוואי שונות. 

2. כפפות

לבישת כפפות עשויה לסייע בהגנה על הידיים שלך מפני חומרים שעלולים ליצור גירוי או מחומרים אלרגנים, אם כי עדיין מומלץ לבסס שגרת טיפוח טובה באמצעות תחליף סבון, קרם מרכך ו/או משחה. ודאו שהכפפות שלכם נותנות הגנה מלאה ממגע חיצוני ושהחלק הפנימי יישאר יבש. למטרות כלליות ומשימות ביתיות, צריכות להספיק כפפות גומי או PVC עם תוחם כותנה, או כפפות PVC הנלבשות מעל כפפות כותנה. גם כאשר האקזמה "עברה" או התפוגגה, הידיים עלולות להישאר רגישות מאוד, ולכן השימוש בכפפות כותנה בתוך כפפות גומי יכול להיות מועיל בעת ביצוע משימות רטובות בבית או בחוץ.

3. תרופות

במקרים בהם המשחות נמצאות כלא יעילות, ישנה גם אופציה של תרופות המהוות כנגזרות של וויטמין A ומיועדות לשימוש דרך הפה – מדובר בתרופות אשר מצריכות מרשם מרופא. 

ההמלצה היא כמובן להיוועץ עם רופא – מכיוון שישנם מקרים בהם מקורה של האקזמה הוא באלרגיה ואז חשוב מאוד לזהות את האלרגן ולהשתדל להימנע מחשיפה אליו. בנוסף, כדאי לבדוק את האפשרות לשלב בין מספר שיטות טיפול על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

מחפשים דרך יעילה לטיפול באקזמה על הידיים?

 בואו לגלות את המוצרים הטבעיים שלנו עוד היום! 

אקזמה בידיים יכולה להיות מצב מתסכל וכואב, ולמצוא טיפול מתאים עבורה יכולה להיות משימה קשה. אנו מבינים את התסכול ואי הנוחות שאקזמה בידיים יכולה לגרום. זו הסיבה שפיתחנו קו של מוצרים טבעיים אשר תוכננו במיוחד כדי לספק הקלה והגעה בכל הנוגע לתסמינים של אקזמה בעור. התכשירים הטבעיים של קמדיס תוכננו במיוחד להרגיע את העור. הם בטוחים לשימוש גם על סוגי העור הרגישים ביותר, ועדינים מספיק עבור שימוש יומיומי. 

מהטבע לעור שלך

אז איך הקרם הזה עובד בעצם? התשובה מעט מורכבת, אבל בשביל זה אנחנו כאן. הקרם הטיפולי כאמור מכיל שישה צמחי מרפא. כל אחד מהם פועל במישור אחר, ויחד הם משלימים את זה את זה:

פורטולקה 

 צמח אנטי דלקתי ונוגד חמצון רב עצמה, נחשב ל"צמח אריכות ימים". מסייע בהרגעת האזורים הפגועים ביותר בקרקפת.

צמח עץ הסבון

צמח המכיל סאפונינים (מקציפים טבעיים) המסייעים בצעד הראשון בטיפול בקרקפת - ניקוי. בנוסף, הוא גם עשיר בנוגדי חיידקים, דלקות ופטריות.

אינדיגו

 צמח המפחית התרבות של תאי עור. או במילים אחרות, מפחית קשקשים במהירות ובאופן משמעותי.

פלודנדרון

 צמח שהוכח כמקל על כאבים, וגם הוא אנטי חיידקי ואנטי פטרייתי. כך, הוא מסייע להקל על עור הקרקפת ולהפחית את רמת פטריית המלסזיה (שהוכחה כגורמת לקשקשים).

אנג'ליקה סינית

 צמח שגודל בסין במשך אלפי שנים למטרות רפואיות, והוכח גם על ידי המדע המודרני כאנטי דלקתי, מועיל לריפוי פצעים ובעל תכונות נוגדות חיידקים.

רובארב

צמח אנטי דלקתי ואנטי אלרגני הידוע ביכולותיו הרפואיות. הרובארב הוא מרפא פצעים מוצלח ביותר, והוא מסייע בהרגעת האזורים המגורים ביותר בקרקפת.

הקרם הטיפולי שלנו פותח באמצעות טכנולוגיה ייחודית ומוגנת בפטנט Control Botaniplex™ system ממעבדות קמדיס. התכשיר מכיל לא פחות משישה צמחי מרפא בעלי יכולות אנטי דלקתיות, פטרייתיות וחיידקיות, וחומרים נוספים המסייעים בריפוי הקרקפת.

 הערכה המושלמת לטיפול בתסמיני אקזמה

קרם פנים וגוף טיפולי עשיר וג'ל רחצה לניקוי עדין אשר פותחו במיוחד להקלה על עור יבש ומגורה. השילוב הייחודי של תמציות צמחי המרפא בערכה מסייע בהרגעה של העור ושיקום שכבת ההגנה הטבעית שלו.​

קרם לחו טיפולי

קרם לחות טיפולי

קרם טיפולי עשיר המכיל שילוב של 6 צמחי מרפא, אשר יחד מסייעים ביעילות להקלה על העור ולשיקום שכבת ההגנה הטבעית שלו. בנוסף, מכיל סרמידים לשיקום מחסום העור, חומצה היאלרונית וחמאת שיאה להעשרת העור בלחות.

הקרם נבדק קלינית על ילדים ומבוגרים והוכח כיעיל בהפחתה משמעותית של תסמיני אטופיק דרמטיטיס / אסטמה של העור ואקזמה בקרב נבדקי המחקר.

ג׳ל רחצה טיפולי

ג׳ל רחצה טיפולי 

ג'ל רחצה לניקוי עדין המיועד להקלה על עור יבש ומגורה. השילוב הייחודי של תמציות צמחי המרפא בערכה מסייע בהרגעה של העור ושיקום שכבת ההגנה הטבעית שלו.​

התרחיץ מכיל שילוב של שלושה צמחי מרפא, המותירים את העור נינוח ורגוע. הג'ל מכיל גם גליצרין להעשרת העור בלחות כבר בעת הרחצה ואלנטואין להרגעת העור

ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM

ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM

₪110.60

ערכת טופיק של קמדיס מתאימה לעור הסובל מתסמיני אטופיק דרמטיטיס/אסטמה של העור. הערכה מכילה קרם פנים וגוף טיפולי עשיר וג'ל רחצה לניקוי עדין אשר פותחו במיוחד להקלה על עור אטופי יבש ומגורה. השילוב הייחודי של תמציות צמחי המרפא בערכה, מסייע בהרגעה של העור ושיקום שכבת ההגנה הטבעית שלו. הערכה מוכחת מחקרית ומומלצת ע"י דרמטולוגים.

שימוש קבוע בשני התכשירים יחד, יקלו על עור אטופי הסובל מתסמיני אטופיק דרמטיטיס, עור יבש  ויבש במיוחד.

אטופיק דרמטיטיס הידוע בשמו אסטמה של העור, הוא אחד מהגורמים הנפוצים לעור יבש. כ-20 אחוז ילדים סובלים מתופעה זו, וכ-10 אחוזים מהמבוגרים ימשיכו לסבול ממנה גם בגיל מבוגר יותר. עור יבש הינו גם תסמין המאפיין מזג אוויר קר ויבש, גיל ונטיה גנטית. תסמינים נוספים הנלווים הם אי נוחות, גרד, גירויים ואפילו שינה לא רצופה.

שימוש בסבון רגיל, עלול לגרום לפגיעה ברמת הלחות הטבעית של העור ולכן ישנה חשיבות רבה לשימוש בסבון עדין המתאים לעור יבש ויבש במיוחד, ולאחר מכן יש חשיבות להחזיר לעור את הלחות שאבד.

ערכת טופיק של קמדיס לעור הסובל מתסמיני אטופיק דרמטיטיס, מכילה קרם פנים וגוף טיפולי עשיר וג'ל רחצה לניקוי עדין אשר פותחו במיוחד להקלה על עור אטופי יבש ומגורה. השילוב הייחודי של תמציות צמחי המרפא בערכה, מסייע בהרגעה של העור ושיקום שכבת ההגנה הטבעית שלו.

הערכה כוללת שני מוצרים בגודל מלא ובמחיר מופחת!

ג'ל רחצה לניקוי והקלה על עור יבש עד יבש מאוד:

ג'ל לניקוי והקלה של קמדיס, מותאם לעור יבש במיוחד, אדמומי ומגורה. התכשיר מכיל שילוב של שלושה  צמחי מרפא, המותירים את העור נינוח ורגוע. השימוש בג'ל מתאים לשימוש למקלחת או לאמבט. לילדים- מומלץ לעשות אמבטיות פושרות בשילוב ג'ל הרחצה 

 קרם טיפולי לעור אדמומי מגורה ויבש במיוחד:

הקרם הטיפולי של קמדיס, בעל נוסחה מוגנת בפטנט עם יעילות מוכחת, מיועד להקלה והזנת עור אטופי ויבש במיוחד, אדמומי ומגורה. הוא בעל מרקם עשיר במיוחד ומכיל שילוב המוגן בפטנט  של 6 צמחי מרפא, אשר יחד מסייעים ביעילות להקלה על העור ולשיקום שכבת ההגנה הטבעית שלו.

בנוסף, מכיל סרמידים- מוליקולות ליפידיות שומניות המסייעות לשיקום מחסום העור, חמאת שיאה להזנת העור  וחומצה היאלרונית להעשרת העור בלחות.

צבעו המיוחד של הקרם משקף את ריכוז תמציות הצמחים המשולבות במוצר, ומדיווחים של המשתמשים בקרם הטיפולי, נרשמו 100 אחוזים של שביעות רצון מהמוצר.

הקרם מתאים גם לתינוקות מגיל חצי שנה ומעלה.

 בטיחות המוצרים

  • נבדקו דרמטולוגית
  • ללא בושם
  • ללא SLS
  • ללא צבעים מלאכותיים
  • ללא סטרואידים
  • ללא פארבנים
  • ללא תופעות לוואי ידועות.

תכולה: 

  • תכולה ג'ל רחצה: 200מ"ל, מחיר ל-100 מ"ל: 27.5 ש"ח
  • תכולה קרם: 150מ"ל מחיר ל-100 מ"ל: 60 ש"ח

מוצרים נוספים בסדרה:

במצבים של עור יבש וסדוק בכפות הרגליים ובכפות הידיים מומלץ להשתמש גם במוצרים הבאים:

View Details
Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
הוספה לרשימת המשאלותהצגת רשימת המשאלותהסרה מרשימת המשאלות
סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop