website
משלוח לבית הלקוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
שימו לב! ייתכנו עיכובים באספקת משלוחים. במקרים דחופים, בבקשה צרו איתנו קשר.

קשקשים וקרקפת - טיפים לסגנון וטיפוח

men-with-dandruff-in-his-hair-closeup-2023-11-27-05-33-51-utc (1).jpg__PID:d7d95cd0-e234-4d44-8e9d-744f93d3a343

המאמר הבא מציג חמישה טיפים יעילים לשמירה על עור הקרקפת בריא, נקי וחופשי מקשקשים. יש לשים לב כי שמירה על בריאות הקרקפת דורשת תשומת לב וטיפול קבוע.

1. בחירת שמפו מתאים

בחירת השמפו הנכון היא דבר חשוב בשמירה על בריאות הקרקפת ומניעת קשקשים. ישנם מספר פרטים נוספים שיעזרו לכם לבחור את השמפו המתאים ביותר:

  • התאמה לסוג השיער והקרקפת: כל סוג שיער וקרקפת דורשים טיפול שונה. לדוגמה, אם יש לכם שיער שמן, חפשו שמפו המיועד לטיפול בשיער שמנוני, שיסייע לאזן את הפרשת השומן. לעומת זאת, אם יש לכם קרקפת יבשה, עדיף שמפו ומרכך המסייעים למנוע יובש וגירוי.
  • הרכב השמפו: מומלץ לבחון את רשימת המרכיבים של השמפו. מוצרי טיפוח המכילים סולפטים ופרבנים יכולים לגרום לגירוי ויובש בקרקפת. במקום זאת, חפשו שמפו עם מרכיבים טבעיים כמו שמן עץ תה, קמומיל או אלוורה, המסייעים להרגעת הקרקפת ומניעת קשקשים.
  • שמפו לשימוש יומיומי או טיפולי: שמפו לשימוש יומיומי בדרך כלל עדין יותר ומתאים לשימוש תדיר, בעוד ששמפו טיפולי מכיל חומרים פעילים שמיועדים לטיפול בבעיות ספציפיות כמו קשקשים או יובש.
  • ניסוי וטעיה: כמו בכל טיפול טיפוח, ייתכן שתצטרכו לנסות מספר תכשירים שונים לפני שתמצאו את המתאים ביותר עבורכם. שימו לב לאיך השיער והקרקפת שלכם מגיבים לכל שמפו, ואל תהססו לשנות במידה ואינכם מרוצים מהתוצאות.

בחירת השמפו הנכון היא חלק משמעותי בשמירה על בריאות הקרקפת ומניעת קשקשים. הקפדה על מוצר איכותי, המתאים לצרכים הספציפיים שלכם, תסייע לכם לשמור על שיער נקי, בריא ומטופח.

להיפרד מקשקשים עם ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT

מוכח מחקרית!

יעילותו של הקרם הוכחה במחקר קליני שערכנו על ערכת הקשקשים הדו-שלבית, הכוללת את הקרם ושמפו טיפולי. במחקר הוכח כי

81%

ממשתתפי המחקר ימליצו על הקרם שלנו

90%

מהמשתמשים ציינו שהם מרוצים מהמהירות שבה ראו תוצאות

2. שטיפה נכונה ועדינה

השטיפה הנכונה והעדינה של השיער והקרקפת היא חלק קריטי בשמירה על בריאות השיער. טכניקת השטיפה, טמפרטורת המים ואופן העיסוי משפיעים באופן משמעותי על מניעת יובש וגירויים בקרקפת.

  • טמפרטורת המים: מומלץ לעשות שימוש במים פושרים ולא חמים מדי על מנת למנוע יובש בקרקפת ולשמור על בריאות השערות.
  • עיסוי עדין: ביצוע עיסוי עדין ולא אגרסיבי של הקרקפת במהלך השטיפה, תוך שימוש בכריות האצבעות לעידוד זרימת דם טובה.
  • פיזור השמפו: פיזטר השמפו באופן אחיד על כל הקרקפת ולא רק באזורים מסוימים.
  • זמן השטיפה: הקפדה על זמן שטיפה מספיק כדי להבטיח ניקוי יסודי אך לא ממושך מדי שעלול לגרום ליובש.

לסיכום, שטיפה נכונה ועדינה היא חלק מרכזי בשמירה על בריאות הקרקפת. שימוש במים בטמפרטורה מתאימה, עיסוי עדין והקפדה על שטיפה אחידה ולא ממושכת מסייעים למנוע יובש, גירויים ושמירה על בריאות השיער. טיפול נכון בקרקפת יכול להביא לשיפור משמעותי במראה ובמרקם השיער.

3. הימנעות מחומרים מזיקים

במסגרת שמירה על בריאות הקרקפת והשיער, חשוב להימנע מחומרים מזיקים העלולים לגרום ליובש, גירויים ואף לקשקשים. מוצרי טיפוח רבים מכילים חומרים כימיים שעלולים להזיק לקרקפת ולשיער. כדאי להכיר את המרכיבים השונים ולדעת אילו מהם יש להימנע מהם.

  • סולפטים (Sulfates): סולפטים הם חומרי ניקוי קשים הנמצאים ברוב השמפואים. הם יעילים בהסרת שומן ולכלוך, אך עלולים לגרום ליובש וגירוי בקרקפת.
  • פרבנים (Parabens): פרבנים הם חומרי שימור המונעים צמיחת חיידקים ופטריות במוצרים קוסמטיים. עם זאת, יש חששות לגבי השפעותיהם האפשריות על ההורמונים ועל בריאות העור.
  • חומרים מבוססי אלכוהול: חומרים אלו יכולים לייבש את השיער והקרקפת, מה שעלול להוביל ליובש ולקשקשים.
  • חומרים מרוכזים וריחניים: תמציות ריח חזקות וחומרים מרוכזים אחרים יכולים לגרום לרגישות ואדמומיות בקרקפת.

כדי לשמור על בריאות הקרקפת והשיער, חשוב לבחור במוצרים עם מרכיבים טבעיים ולהימנע מאלו המכילים חומרים מזיקים. קריאת תוויות המרכיבים והכרת החומרים השונים תעזור בבחירת המוצרים הנכונים ולשמירה על קרקפת בריאה ונקייה מקשקשים.

9.jpg__PID:57f71864-0283-41cd-a5c6-070b9b94f689

4. תזונה מאוזנת

תזונה מאוזנת תורמת לא רק לבריאות הכללית, אלא גם למראה ולבריאות השיער והקרקפת. רכיבים תזונתיים כמו - ויטמינים, מינרלים, וחומצות שומן חיוניות משחקים תפקיד חשוב בחיזוק זקיקי השיער, הגברת הלחות בקרקפת ומניעת בעיות כמו קשקשים ויובש.

  • חלבון: השיער מורכב ברובו מקרטין, סוג של חלבון. לכן, צריכה מספקת של חלבון (ממקורות כמו בשר, דגים, תוצרת חלב וקטניות) חשובה לגדילה וחיזוק השיער.
  • אומגה 3: חומצות שומן אומגה 3, הנמצאות בדגים כמו סלמון וטונה, ובצמחים כמו פשתן ושיבולת שועל, מסייעות לשמירה על לחות הקרקפת.
  • ויטמינים ומינרלים: ויטמין A (ניתן למצוא בגזר ובטטה), ויטמינים מקבוצת B (ניתן למצוא בביצים וחלב), ויטמין E (מאגוזים ושקדים), ומינרלים כמו אבץ וברזל (מבשר אדום, תרד) חיוניים לבריאות הקרקפת והשיער.
  • שתיית מים: שתייה מספקת של מים חיונית לשמירה על לחות העור והשיער, מה שמסייע למניעת יובש וקשקשים.

תזונה מאוזנת ושתיית מים מספקת הן הבסיס לשמירה על קרקפת בריאה ושיער חזק. כלל הרכיבים המזינים האלו מסייעים לווסת את מאזן השמנים בקרקפת, לחזק את זקיקי השיער, ולמנוע בעיות נפוצות כמו קשקשים ויובש.

בחירה נכונה של מזונות עשירים בויטמינים ומינרלים, יחד עם צריכה מספקת של חלבון ואומגה 3, יכולה להוביל לשיפור משמעותי במראה ובריאות השיער והקרקפת.

5. טיפולים מיוחדים

בטיפול בקרקפת ומניעת קשקשים, לעיתים נדרשים טיפולים מיוחדים המשלימים את השגרה היומיומית. מטרתם של טיפולים אלו היא להעניק לקרקפת לחות והזנה עמוקה, להקל על תחושות גירוי ולמנוע את הופעת הקשקשים.

  • ערכה טיפולית ליובש וקילופים: השימוש בשילוב מרכיבים אלו בטיפול אפקטיבי לקרקפת ולעור הגוף, כולל טיפול בקשקשים ועור מתקלף. מחקרים קליניים שנערכו על הקרקפת ועור הגוף הראו שיפור מובהק במידת התסמינים של פסוריאזיס, כולל הקלה בחומרת הקילופים, הגירוד, האדמומיות וההתעבות של הפצעים.
  • טיפולים רפואיים: במקרים של קשקשים חמורים או בעיות קרקפת קיצוניות, ייתכן ותהיה צורך בטיפול רפואי או תרופות במרשם.
  • שמנים אתריים: שמנים אתריים כמו שמן עץ התה או שמן קוקוס יכולים לעזור להקלה על גירויים ולהביא למראה שיער בריא יותר.
  • מברשת קרקפת: שימוש במברשת קרקפת מיוחדת לעיסוי עדין מעודדת זרימת דם לאזור ולשפר את בריאות הקרקפת.

טיפולים מיוחדים עבור הקרקפת יכולים להיות חלק משמעותי בשמירה על בריאות השיער והקרקפת. טיפולים אלו, בשילוב עם שגרת טיפוח יומיומית, תזונה מאוזנת ושימוש במוצרים מתאימים, יעזרו לשמור על קרקפת בריאה, נקייה וחופשית מקשקשים.

פורטולקה 

 צמח אנטי דלקתי ונוגד חמצון רב עצמה, נחשב ל"צמח אריכות ימים". מסייע בהרגעת האזורים הפגועים ביותר בקרקפת.

צמח עץ הסבון

צמח המכיל סאפונינים (מקציפים טבעיים) המסייעים בצעד הראשון בטיפול בקרקפת - ניקוי. בנוסף, הוא גם עשיר בנוגדי חיידקים, דלקות ופטריות.

אינדיגו

 צמח המפחית התרבות של תאי עור. או במילים אחרות, מפחית קשקשים במהירות ובאופן משמעותי.

פלודנדרון

 צמח שהוכח כמקל על כאבים, וגם הוא אנטי חיידקי ואנטי פטרייתי. כך, הוא מסייע להקל על עור הקרקפת ולהפחית את רמת פטריית המלסזיה (שהוכחה כגורמת לקשקשים).

אנג'ליקה סינית

 צמח שגודל בסין במשך אלפי שנים למטרות רפואיות, והוכח גם על ידי המדע המודרני כאנטי דלקתי, מועיל לריפוי פצעים ובעל תכונות נוגדות חיידקים.

רובארב

צמח אנטי דלקתי ואנטי אלרגני הידוע ביכולותיו הרפואיות. הרובארב הוא מרפא פצעים מוצלח ביותר, והוא מסייע בהרגעת האזורים המגורים ביותר בקרקפת.

הקרם הטיפולי שלנו פותח באמצעות טכנולוגיה ייחודית ומוגנת בפטנט Control Botaniplex™ system ממעבדות קמדיס. התכשיר מכיל לא פחות משישה צמחי מרפא בעלי יכולות אנטי דלקתיות, פטרייתיות וחיידקיות, וחומרים נוספים המסייעים בריפוי הקרקפת.

סיכום

לסיום, חשוב לציין כי חלק חשוב משמירה על בריאות הקרקפת והעור הוא השימוש במוצרים איכותיים המותאמים לצרכים הספציפיים של כל אחד. במסגרת זו, מוצרי הדרמו-קוסמטיקה של חברת קמדיס הוכחו כיעילים במיוחד לטיפול במגוון בעיות עור ושיער, כולל:

  • קשקשים וקרקפת מגורה: מוצרי קמדיס מציעים פתרונות יעילים לטיפול בקרקפת מגורה ובעיות קשקשים, דרך שילוב של מרכיבים מרגיעים ומחטאים.
  • עור יבש ואדמומי: קרמים, ג'לים ומשחות מבית קמדיס עשירים במרכיבים עשירים ומזינים המסייעים בשמירה על לחות העור למניעת עור יבש להפחתת אדמומיות.
  • אקנה ופצעונים: מוצרי טיפוח לפנים מתקדמים מבית קמדיס מציעים טיפול ממוקד לאקנה ופצעונים, תוך שימוש במרכיבים אנטי-בקטריאליים ומחטאים.

חשוב לזכור כי כל אדם שונה, ולכן מומלץ לבחון את המוצרים המתאימים ביותר לצרכים האישיים ולמצב העור או השיער הספציפי שלכם. השימוש במוצרים מבית קמדיס, בשילוב עם המלצות הטיפול המפורטות במאמר זה, יסייעו לכם בשמירה על בריאות העור והשיער, להקל על התסמינים ולקדם מראה שיער בריא וטבעי.

30 DAYS GUARANTEED (2).png__PID:cd24141c-43fe-4538-9e5a-db05822df3a1

מה הלקוחות שלנו אומרים

הערכה המושלמת לטיפול בקשקשים וקרקרפת מגורה

סדרת סבו לקרקפת של קמדיס, כוללת שני מוצרים :שמפו סבו וקרם לחות לקרקפת תכשירים אלו מטפלים בקשקשים , מונעים את היווצרותם ומקלים על תסמינים הנלווים לסבוריאה דרמטיטיס כגון: אדמומיות וגירוי.

הערכה הייחודית לקמדיס מטפלת לא רק בסימפטום של בעיית הקשקשים, אלא שומרת על קרקפת מאוזנת  ועשירה בלחות.

שמפו לטיפול בקשקשים

שמפו לטיפול בקשקשים

השמפו הטיפולי מסיר ומונע קשקשים, מנקה ביסודיות ומרגיע את הקרקפת ועם זאת עדין במיוחד. יעילותו מוכחת על פי מחקר קליני. הוא עשיר וקליל, מרגיע ומטהר את הקרקפת, מונע שמנוניות והווצרות של קשקשים חדשים.

לאחר החפיפה בשמפו הטיפולי, הקרקפת נשמרת מאוזנת, עשירה בלחות והשיער רך ונוח לסירוק. הוא מכיל שילוב של חומצה סיליצילית, צמח האינדיגו ואגוז עץ הסבון, המסייעים להפחתת קשקשים וקילופי עור, ניקוי וטיהור הקרקפת והשיער. 

התכשיר מתאים למבוגרים ולילדים מעל גיל 3.

קרם לחות טיפולי לקרקפת

קרם לחות טיפולי לקרקפת

הקרם העדין, מעשיר את הקרקפת בלחות, מרגיע גירויים, מפחית אדמומיות, ומפחית קשקשים. יעילותו של התכשיר מוכחת במחקר קליני.

התכשיר מכיל שילוב ייחודי של 6 צמחי מרפא, פרו ויטמין B5 וגליצרין להעשרת הקרקפת בלחות. הקרם מועשר בחמאת שיאה לשיקום שכבת ההגנה הטבעית של הקרקפת, וצבעו המיוחד משקף את ריכוז תמציות הצמחים המשולבות במוצר. .

הקרם מתאים לתינוקות מגיל 6 חודשים ומעלה.

עכשיו ב 20% הנחה!

הערכה המושלמת לטיפול בקשקשים וקרקפת מגורה. מועשרת בצמחי מרפא וללא כימיקלים.
הערכה כוללת שני מוצרים בגודל מלא ובמחיר מופחת!

₪100.10
₪143.00
לרכישה
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים, קרקפת מגרדת ויבשה | SCALP CONTROL
Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
הוספה לרשימת המשאלותהצגת רשימת המשאלותהסרה מרשימת המשאלות
סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop