website
משלוח לבית הלקוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
שימו לב! ייתכנו עיכובים באספקת משלוחים. במקרים דחופים, בבקשה צרו איתנו קשר.

פורסם ע"י קמדיס - 2021

13 טיפים לטיפול בחצ׳קונים, פצעונים או אקנה

טיפול בחצ'קונים, פצעונים או אקנה

13 טיפים לטיפול בחצ'קונים, פצעונים או אקנה

תקראו להם איך שתרצו: הם מפריעים לנו בחיים, מקלקלים את המראה החיצוני שלנו, מורידים לנו את הביטחון העצמי וכל מה שאנחנו רוצים לעשות הוא להעלים אותם, ומהר. החדשות הטובות הן שיש מה לעשות, אבל קודם חשוב להבין מול מה אנחנו מתמודדים.

מהי אקנה?

אקנה (Acne, הידועה גם כ"פצעונים", "פצעי בגרות" או "חצ'קונים") היא תופעה שמתרחשת בעיקר בגיל ההתבגרות אבל גם בגיל מבוגר יותר. הסיבות יכולות להיות מגוונות: הורמונים אצל מתבגרים או אצל נשים בתקופת ההריון, חיידקים שסותמים את נקבוביות העור, סוגים מסוימים של מזון ואפילו המסכה שמגנה עלינו מפני הידבקות בנגיף הקורונה. לרוב מופיעים פצעונים בפנים אבל לעיתים גם על הכתפיים, הגב ומקומות נוספים בגוף.

אמנם אין שיטה אחת של טיפול באקנה שמתאימה ב-100% לכל אחד ואחת הסובלים מתופעות אקנה בפנים; זאת משום שלכל אחד ואחת מאיתנו יש סוג עור שונה, אורח חיים אחר, היסטוריה גנטית שונה וכן הלאה. החדשות הטובות הן שיש כמה דברים שאפשר לעשות כדי להקל על המצב. אספנו עבורכם 13 טיפים שונים להתמודדות עם פצעי אקנה, כפי שנמסרו לנו על ידי דרמטולוגים.

1. שטפו פנים מדי יום

זה אולי הכלל הכי חשוב והכי לא-מפתיע: שטיפת הפנים בצורה יסודית פעמיים ביום היא הדרך הטובה ביותר למנוע התפרצות חצ'קונים בפנים. אין לכם כוח לקום לשטוף פנים? לכל הפחות נגבו אותם במגבון לח ייעודי. 

2. השתמשו בתרחיץ טיפולי המתאים לעורכם

לא כל סבון פנים יתאים לכל סוגי העור. הקפידו להתאים את התכשיר שמנקה את עור הפנים לסוג העור: לדוגמה, לעור שומני יתאים מאוד התרחיץ הטיפולי העוצמתי של חברת קמדיס, המנקה את העור ביסודיות, מקל ומרגיע אדמומיות בפנים ומסייע לאיזון העור.

ערכה טיפולית לאקנה

3. אבל אל תגזימו בקרצוף-יתר

ניקיון העור חשוב, אבל חשוב לעשות זאת במידה המתאימה. ניקוי מוגזם של העור עלול לעודד את הבלוטות להפריש יותר שומן מהרגיל ובכך דווקא להחריף את מצב האקנה בפנים. רבים נוהגים גם להפריז בשימוש בתכשירי פילינג שונים אבל למעשה גורמים ליצירת אדמומיות בפנים, דלקות וגירויים. במילים אחרות, חשוב להקפיד על מינון: שטיפת פנים בתרחיץ המתאים פעמיים ביום, ושימוש בתכשירי פילינג לא יותר מפעמיים או שלוש בשבוע.

4. אימון גופני מעודד זיעה שאינה טובה לעור הפנים

זה לא אומר שצריך לוותר על אימון גופני, חלילה, אבל כדאי לדעת: בנות, איפור עלול לחסום את נקבוביות העור, למנוע מן הזיעה להגיע אל העור ולהפוך למדגרת חיידקים; לכן הסירו את כל האיפור כולו מעור הפנים שלכן לפני תחילת האימון. בנות ובנים – לאחר האימון מהרו להיכנס למקלחת כדי להסיר מהגוף את כל שאריות הזיעה כמה שיותר מהר, ואם אין מקלחת בנמצא אז לפחות שטפו היטב את הפנים. 

5. החליפו בקביעות את מגבת הפנים שלכם 

שימוש באותה מגבת לניקוי וייבוש עור הפנים הוא כמו שימוש חוזר שוב ושוב באותו טישו בכל פעם שאנחנו מקנחים את האף: כפי שבשלב מסוים כדאי להחליף לטישו חדש, כך כדאי להחליף את מגבת הפנים. אחרת אנחנו פשוט מפזרים חיידקים על העור ומעודדים התפתחות פצעונים בפנים. למרבה המזל, לא צריך להחליף מגבת פנים בכל פעם שמשתמשים בה; גם אחת לשבוע זה בסדר גמור.

6. העשירו את עור הפנים בלחות

ככל שעור הפנים יותר יבש ומיובש, כך בלוטות השומן נוטות להפריש יותר שומן ולהחמיר את מצב הפצעונים. העשרת עור הפנים בלחות מאזנת את הבלוטות, משפרת את מצב העור האדמומי והמגורה, מפחיתה היווצרות פצעונים ומזרזת את ההחלמה. חשוב לבחור בתכשיר שמכיל כמה שיותר חומרים טבעיים, שנספג במהירות ולא מייבש את עור הפנים. כאלה הם, למשל, תכשירי הערכה הטיפולית העוצמתית של קמדיס, המכילים תרכובות צמחי מרפא מן הרפואה הסינית (ללא פראבנים, ללא SLS, ללא בנזואיל פרוקסיד וללא צבעים מלאכותיים) ומומלצים על ידי רופאי עור מומחים.

acne testi 2.jpg__PID:74998ca7-fb34-44e5-9331-d2cabc94e4eb

7. השתמשו בתכשיר הגנה שלא סותם את הנקבוביות

במיוחד בישראל הלוהטת חשוב להשתמש בקרם הגנה מפני קרני השמש, אבל תכשירים מסוימים עלולים דווקא לעורר התפרצויות פצעי אקנה. לכן מומלץ לבחור בתכשירים שאינם מבוססים על שמן ואשר מכונים "לא-קומדוגני" (כלומר, לא חוסמים את נקבוביות העור). רוב הדרמטולוגים ממליצים להשתמש בתכשיר בדרגה SPF 15 לפחות. 

8. שימו לב לתזונה

מחקרים רבים נעשו בעולם על הקשר בין תזונה לבין הופעת פצעי אקנה. מזון בעל ערך גליקמי גבוה, חלב פרה (ובמיוחד דל שומן), וככלל מזונות שמעלים את רמת האינסולין בגוף – עשויים לגרום להתפרצות פצעוני אקנה בפנים ובגוף. לעומת זאת, ירקות ירוקים (וצבעוניים בכלל) המכילים נוגדי חימצון עשויים לשפר את מצב העור – לכן כדאי לשלב כמה שיותר מהם בתפריט. 

9. הרבו בשתיית מים

הטיפ הזה רלוונטי גם באופן כללי, ולא רק בעניין טיפול באקנה: שתיית מים מיטיבה עם בריאות הגוף שלנו, ולכן חשוב לשתות כמה שיותר מים. זה בוודאי עדיף על פני חומרים לא בריאים שעלולים להחריף את מצב הפצעונים, כמו משקאות המכילים כמויות גבוהות של סוכר או קפאין.

10. החליפו את הציפיות של הכריות

שימוש באותם מצעים לפרק זמן ארוך, ובפרט שימוש באותן ציפיות, עלול להחמיר את מצב הפצעונים. זאת משום שכשאנחנו מניחים את פנינו באותו מקום למשך מספר שעות, כמו בשנת לילה סטנדרטית, אנחנו מותירים שם חיידקים, זיעה ולכלוך – והם פוגשים את העור שלנו בפעם הבאה שנניח אותו במקום הזה. התדירות המומלצת על ידי דרמטולוגים להחלפת הציפיות היא לכל הפחות פעם אחת בשבוע, ומוטב אפילו פעמיים בשבוע. 

11. שמרו על ניקיון מסך הסמארטפון

אנחנו נוגעים בטלפון כל היום באצבעות, לא תמיד מקפידים על שטיפת ידיים לפני כן, וכשנכנסת שיחה – מצמידים את המסך לפנים שלנו. במצב כזה כל מה שנמצא על המסך, לרבות חיידקים ולכלוך, עלול ליצור פצעי אקנה ולהחריף את מצבם של פצעונים קיימים; לכן מומלץ לנקות את מסך הסמארטפון לפחות אחת ליום באמצעות מגבון לח המכיל אלכוהול. יתרה מזאת, במידת האפשר מוטב שלא לקרב את הסמארטפון כלל לעור הפנים אלא להשתמש ברמקול או באוזניות. 

12. נסו לא לגעת בפנים

אם יש דבר אחד שמגפת הקורונה לימדה אותנו הוא כמה חשוב לשמור על היגיינה של הידיים וכמה קל להעביר חיידקים ונגיפים באמצעות מגע קל בפנים. לכן: אם לא חייבים לגעת בפנים, עדיף שלא. אחרת אנחנו פשוט עלולים לזהם את עור הפנים בעוד חיידקים ולהחמיר את מצב הפצעונים.

13. הקפידו להתעדכן באפשרויות טיפול חדשות

לא נעים לחיות עם חצ'קונים בפנים, אבל זו לא גזירת גורל. אפשר למצוא בבתי מרקחת, בחנויות הפארם וברשת מגוון רחב של תכשירים לאקנה שיכולים לסייע במלחמה נגד הפצעונים, ותכשירים חדשים יוצאים לשוק כל הזמן. יחד עם זאת, חשוב גם לבצע את הרכישה בצורה מושכלת: לקרוא אודותיהם, להבין אילו חומרים הם מכילים ומה אופן פעולתם על העור. ככל שתדעו יותר על תכשירים לאקנה כך תוכלו לספק לעור שלכם טיפול טוב יותר, להעלים את הפצעונים מהר יותר ולמנוע את הופעתם של פצעונים חדשים.

מה הלקוחות שלנו אומרים

מה כוללת הערכה לטיפול באקנה?

קרם לחות טיפולי לפנים (אקנה)

קרם לחות טיפולי לפנים

הקרם נטול השמן של קמדיס לאיזון, טיפול וטיפוח יומיומי של עור בעייתי ושמן מכיל שילוב של 4 צמחי מרפא לאיזון מחדש של עור שמן ובעייתי ולהרגעת אדמומיות בפנים חומצה סליצילית המסייעת לחידוש תאי העור, גליצרין המעניק לחות, תמצית פלנקטון לספיגת שומניות העור.

ג'ל ניקוי טיפולי לפנים (אקנה)

ג'ל ניקוי טיפולי לפנים

ג'ל לניקוי פנים של קמדיס, מנקה ביסודיות ובעדינות עור שמן מבלי לייבש אותו! מכיל שילוב של 2 צמחי מרפא לאיזון מחדש וטיפוח עור שמן ובעייתי, חומצה סליצילית המסייעת לחידוש תאי העור, ויטמין E לפעילות נוגדת חמצון, ומרכיבים המעשירים את העור בלחות.

ג'ל רב עוצמה לטיפול נקודתי תוך 12 שעות

ג'ל רב עוצמה לטיפול נקודתי תוך 12 שעות!

ג'ל רב העוצמה של קמדיס, מפחית את כמות הפצעונים ומונע את הישנותם בעזרת פעולה המווסתת את מנגנון יצירת הסבום (חומר שומני) בעור הפנים. יעילותו בהשגת תוצאות תוך 12 שעות בלבד, מוכחת מחקרית. התכשיר מכיל שילוב של 6 צמחי מרפא, פטנט של קמדיס, המסייעים בהפחתת תסמינים של אקנה ולאיזון מחדש של העור. כמו כן התכשיר מכיל חומצה סליצילית המסייעת לחידוש תאי העור וקילוף הנגעים, ומרכיבים להעשרת העור בלחות.

מבצע לזמן מוגבל

20% הנחה על ערכות לפצעונים ועור שמן

הערכות כוללות את המוצרים בגודל מלא ובמחיר מופחת

 ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים

תרחיץ פנים טיפולי + קרם טיפולי + ג'ל נקודתי

ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים | AC - CLEAR CONTROL KIT - קמדיס
ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים | AC - CLEAR CONTROL KIT - קמדיס
ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים | AC - CLEAR CONTROL KIT - קמדיס
ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים | AC - CLEAR CONTROL KIT - קמדיס
ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים | AC - CLEAR CONTROL KIT - קמדיס

159₪ 125₪ 

לרכישה

 ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים + 3 מסיכות בד

תרחיץ פנים טיפולי + קרם טיפולי + ג'ל נקודתי + 3 מסיכות בד

ערכה טיפולית לעור פנים שמן
ערכה טיפולית לעור פנים שמן
ג'ל לניקוי פנים עמוק
קרם לחות לעור פנים שמן
תכשיר לטיפול פנים נקודתי

218₪ 175₪ 

לרכישה
Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
הוספה לרשימת המשאלותהצגת רשימת המשאלותהסרה מרשימת המשאלות
סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop