website
משלוח לבית הלקוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
שימו לב! ייתכנו עיכובים באספקת משלוחים. במקרים דחופים, בבקשה צרו איתנו קשר.

פורסם ע"י קמדיס - 2021

7 סיבות מעולות לבחור דווקא בערכה הזו לטפל באקנה שלך

acne pitzon.jpg__PID:eda79766-26a5-4e9a-83ff-f88d6f0d0b6f

שנייה לפני שמתחילים...

היום נספר לך על דרך לפנים חלקות ונקיות שלגמרי תפתיע אותך. חשבת שמוצר המבוסס על תמציות צמחים לא יכול לטפל באקנה? אז חשבת...

אנשים רבים סבורים שתכשירים המבוססים על מרכיבים טבעיים הם כנראה "חלשים מדיי" מכדי לרפא אקנה, אבל הם טועים בגדול. לא רק שיש תכשיר כזה, יש ערכה כזאת. והיא מניבה תוצאות כבר אחרי 12 שעות.

הערכה של קמדיס לוקחת את כל מה שטוב ברפואה הסינית ומשלבת אותו עם המדע המערבי. המוצרים מבוססים על צמחי מרפא עוצמתיים שלא רק מטפלים בפצעונים, אלא גם מחזירים את העור למצב מאוזן וטבעי.

בגדול, הערכה הזאת היא הטיפול הכי טוב בשבילך! הנה למה:

1. שיפור תוך 12 שעות בלבד!

כולנו רוצים עור חלק. אבל מי חשב שהפחתה משמעותית של הפצעונים אפשרית תוך 12 שעות?! הערכה של קמדיס מגשימה את החלום הזה. כל מה שצריך לעשות זה לכלול אותה בשגרת הטיפוח שלך לפני השינה. בבוקר כבר יהיה הבדל. טיפ מאתנו – לישון על מצעי כותנה נקיים, זה מקדם את הטיפול.

2. פנים זוהרות מבפנים החוצה

"אני רק רוצה שהפצעונים יעברו, לא אכפת לי מה זה ידרוש" – אנחנו בטוחים שיצא לך (לא פעם) להגיד משפט בסגנון הזה. החדשות הטובות הן, שעם הטיפול של קמדיס, כבר לא צריך לבחור בין עור נקי מפצעונים לעור בריא ועשיר בלחות. כי עם ארבעת המוצרים שבערכה (תרחיץ, קרם, ג'ל נקודתי ומסכה) התוצאות מגיעות בכל היבט אפשרי – החל מנקבוביות נקיות ועד לזוהר טבעי וחיוניות של העור.

3. טיפול מזין במיוחד לעור שומני עם נטייה לפצעונים

בגלל שארבעת המוצרים בערכה עובדים יחד – מאזנים ומשלימים זה את זה – העור לא מתייבש, והמרקם שלו הופך לנקי ואחיד. אנחנו בטוחים שכבר יצא לך להיתקל בטיפול אגרסיבי באקנה שטיפל בפצעונים אבל בו בזמן ייבש את העור. הערכה של קמדיס עובדת אחרת, היא עובדת עם העור, מעשירה ומזינה, על מנת לטפל בפצעונים, וכך למעשה מאזנת אותו. טיפ מאתנו להזנה מקסימלית של העור: להקפיד למרוח קרם לחות כל יום. כן, גם בקיץ (1-3 פעמים ביום).

ערכה טיפולית הוליסטית לעור פנים שמן | AC - CLEAR ULTIMATE KIT

4. אפשר לוותר על איפור כדי להסתיר את הפצעונים

התלות באיפור לא רק מעיקה נפשית, היא גם עלולה להזיק לעור ולעכב את תהליך הריפוי. אם גם את משתמשת באיפור כדי להסתיר את הפצעונים, את יכולה להתחיל לשחרר. כבר בראשית הטיפול עם הערכה של קמדיס תרגישי בהבדל, כך שתוכלי בכיף להתחיל להוריד בהדרגה את האיפור. טיפ מאתנו: תשחררי לא רק מהאיפור, אלא בכללי. לא תאמיני כמה שרוגע מיטיב עם עור הפנים. תעשי מדיטציה, הליכה, אמבטיית קצף, או כל דבר אחר שעושה לך נעים.

5. טיפול באקנה לטווח הארוך

כשמדע וטבע נפגשים התוצאות לא רק נפלאות, הן גם נשארות. בקמדיס, השקענו שנים לפיתוח מוצרים המטפלים בבעיה מהשורש שלה, הפנים מחלימות לא רק על פני השטח, אלא באמת – בכל היבט אפשרי. ככה, הפנים נשארות בריאות ונקיות לאורך זמן. טיפ מאיתנו: להיצמד לשגרת הטיפוח של הערכה, זה ממש פשוט. כדי להשיג תוצאות ארוכות טווח ולשמור על עור מהמם, צריך לתת לעור את היחס שמגיע לו על בסיס יומי.

6. מניעת צלקות אקנה

אסור לפוצץ את הפצעון הזה! אנחנו יודעים שזה מפתה, אבל זה ממש אסור. הערכה שלנו תעשה את שלה, מדע וטבע – כבר אמרנו, נכון? הטיפול של קמדיס מעלים את האקנה בדרך יעילה אך עדינה, וככה שהעור לא נפצע או נפגע. צריך רק לשתף פעולה ולהיאזר במעט סבלנות, וכשחושבים על זה, 12 שעות זה כלום זמן...

7. טיפול מקיף – ומשתלם!

מדובר בערכה האולטימטיבית לטיפול באקנה: היא מטפלת ביעילות, ממש מפנקת את העור, מניבה תוצאות שנשארות לאורך זמן ומתומחרת בצורה הוגנת. בגלל שמדובר בטיפול הוליסטי, הטיפ שלנו הוא, לא להיסחף עם טיפוח יתר של העור. בערכה יש את כל מה שהעור שלך צריך, אין צורך להוסיף מוצרים נלווים. שימוש ביותר מדיי תכשירים עלול לייבש לך את העור, ורק לעכב את הטיפול. טוב, די עם ההסברים. הגיע הזמן לתוצאות! אלפי לקוחות מרוצים יעידו שהמעבר לקמדיס הוא לא רק משפר חיים, אלא גם משנה חיים. אז קדימה, הגיע הזמן לטפל בעור שלך כמו שצריך – ולא כמו שחשבת שצריך 😊

acne testi 2.jpg__PID:8a887499-8ca7-4b34-b4e5-9331d2cabc94

מה מיוחד בערכת הטיפול באקנה ופצעונים שלנו?

כאשר פיתחנו את ערכת הטיפול ההוליסטית לטיפול בפצעונים ועור שומני, בחנו את כל הגורמים לאקנה שהזכרנו ויצרנו שילוב מנצח של מוצרים אשר כל אחד מהם מטפל בבעיה מסוימת ומסייע לפעילותו של האחר. מוצרי הסדרה פותחו על בסיס טכנולוגיה ייחודית Clear Botaniplax system, ממעבדות קמדיס שבבסיסה שילוב תמציות צמחים מהרפואה הסינית, אשר יחד נלחמים בעוצמה בתסמיני האקנה השונים תוך איזון מחדש של העור ומלחמה בחיידק ה- ACNE-P- ללא תופעות לוואי.

תמציות הצמחים ומוצרי הסדרה נבדקו במחקרים קליניים וביולוגים מקיפים וארוכי שנים. התוצאה היא ערכה
המכילה 4 מוצרים שמעניקים תוצאות מהירות, מותירים את עור הפנים שלך נקי ,בריא ומאוזן לאורך זמן.
ללא SLS , ללא צבעים מלאכותיים, ללא סטרואידים, ללא פארבנים

כך תטפלו בעור פנים שומני הנוטה לצפעונים

מה הלקוחות שלנו אומרים

מה כוללת הערכה לטיפול באקנה?

קרם לחות טיפולי לפנים (אקנה)

קרם לחות טיפולי לפנים

הקרם נטול השמן של קמדיס לאיזון, טיפול וטיפוח יומיומי של עור בעייתי ושמן מכיל שילוב של 4 צמחי מרפא לאיזון מחדש של עור שמן ובעייתי ולהרגעת אדמומיות בפנים חומצה סליצילית המסייעת לחידוש תאי העור, גליצרין המעניק לחות, תמצית פלנקטון לספיגת שומניות העור.

ג'ל ניקוי טיפולי לפנים ( אקנה)

ג'ל ניקוי טיפולי לפנים

ג'ל לניקוי פנים של קמדיס, מנקה ביסודיות ובעדינות עור שמן מבלי לייבש אותו! מכיל שילוב של 2 צמחי מרפא לאיזון מחדש וטיפוח עור שמן ובעייתי, חומצה סליצילית המסייעת לחידוש תאי העור, ויטמין E לפעילות נוגדת חמצון, ומרכיבים המעשירים את העור בלחות.

מסיכת בד לניקוי עמוק לעור שומני נוטה לפצעונים

מסיכת בד לניקוי עמוק לעור שומני נוטה לפצעונים

מסיכת בד המנקה לעומק, מסירה הפרשות שומן ומטהרת את נקבוביות העור. בשימוש במסיכה, העור רגוע ומועשר בלחות מבלי להכביד. המסיכה עוזרת לשמירה על איזון ומרקם עור בריא ואחיד יותר מכילה חומצה הילאורונית ללחות ומשלבת 6 צמחי מרפא המסייעים בהפחתת תסמינים של אקנה ובאיזון מחדש של העור.

ג'ל רב עוצמה לטיפול נקודתי תוך 12 שעות!

ג'ל רב עוצמה לטיפול נקודתי תוך 12 שעות!

ג'ל רב העוצמה של קמדיס, מפחית את כמות הפצעונים ומונע את הישנותם בעזרת פעולה המווסתת את מנגנון יצירת הסבום (חומר שומני) בעור הפנים. יעילותו בהשגת תוצאות תוך 12 שעות בלבד, מוכחת מחקרית. התכשיר מכיל שילוב של 6 צמחי מרפא, פטנט של קמדיס, המסייעים בהפחתת תסמינים של אקנה ולאיזון מחדש של העור. כמו כן התכשיר מכיל חומצה סליצילית המסייעת לחידוש תאי העור וקילוף הנגעים, ומרכיבים להעשרת העור בלחות.

מבצע לזמן מוגבל

20% הנחה על ערכות לפצעונים ועור שמן

הערכות כוללות את המוצרים בגודל מלא ובמחיר מופחת

 ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים + 3 מסיכות בד

תרחיץ פנים טיפולי + קרם טיפולי + ג'ל נקודתי + 3 מסיכות בד

218₪ 175₪  + משלוח חינם לנקודת חלוקה

ערכה טיפולית לעור פנים שמן
ערכה טיפולית לעור פנים שמן
ג'ל לניקוי פנים עמוק
קרם לחות לעור פנים שמן
תכשיר לטיפול פנים נקודתי
לרכישה

 ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים ללא מסיכות בד

תרחיץ פנים טיפולי + קרם טיפולי + ג'ל נקודתי

159₪ 125₪ 

ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים | AC - CLEAR CONTROL KIT - קמדיס
ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים | AC - CLEAR CONTROL KIT - קמדיס
ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים | AC - CLEAR CONTROL KIT - קמדיס
ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים | AC - CLEAR CONTROL KIT - קמדיס
ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים | AC - CLEAR CONTROL KIT - קמדיס
לרכישה
Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
הוספה לרשימת המשאלותהצגת רשימת המשאלותהסרה מרשימת המשאלות
סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop