משלוח לבית הלקוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
שימו לב! ייתכנו עיכובים באספקת משלוחים. במקרים דחופים, בבקשה צרו איתנו קשר.

פורסם ע"י קמדיס - 2023

משחה לאקנה - מהי, וכיצד היא פועלת?

משחה לאקנה

שנייה לפני שמתחילים...

אקנה, מחלתם של מתבגרים רבים, ולעיתים קרובות הופך לנמסיס מתמשך גם בבגרות, עלול להיות מצב עור מאתגר מאוד לטיפול. בהקשר זה, בשנים האחרונות, משחות לאקנה פרצו כשחקן חיוני בעולם הטיפוח. במאמר הבא, נחקור כיצד משחות לאקנה משנות את הנוף של ניהול תסמיני המחלה.

מהי משחה לאקנה?

לפני שנצלול לתפקידם, בואו נבהיר למה אנחנו מתכוונים ב"משחה לאקנה". מדובר בתשלובת חומרים ובטיפולים מקומיים מיוחדים, לעיתים תרופתיים, שנועדו להפחית, להעלים ולמנוע התפרצויות אקנה. משחה לאקנה פועלת על ידי לחימה בגורמים השורשיים לאקנה, כולל דלקות, חיידקים וייצור יתר של שומן.

כוחן של משחות לאקנה

משחות לאקנה עשויות לתקוף גורמים שונים להתפרצות המחלה, כמה מהם, או את כולם:

מאבק בדלקת

אחד התפקידים המכריעים של משחה לאקנה הוא יכולתה להילחם בדלקות. אקנה היא לעתים קרובות תוצאה של בלוטות חלב דלקתיות, המובילות לאדמומיות, נפיחות, ולאותן פצעים מכוערים שאנו מכירים טוב מדי. על ידי מריחת משחה לאקנה, אתם מספקים חומרים אנטי דלקתיים ישירות לאזור הבעייתי, מפחיתים אדמומיות ונפיחות ומקדמים ריפוי של העור.

מאבק בחיידקים

תפקיד חשוב נוסף של משחה לאקנה הוא התכונות האנטי-בקטריאליות שלה. Propionibacterium acnes, החיידק העיקרי הקשור לאקנה, משגשג בסביבה העשירה בשמנים של נקבוביות העור שלנו. מריחת משחה נגד אקנה מסוגלת לעכב את צמיחת החיידקים ולהפחית את הסבירות להתפרצות.

הסדרת ייצור השמן בעור

ייצור יתר של שמן, או "סבום", תורם בהחלט להתפרצות אקנה ולהחמרתו. ייצור יתר של שמן עלול לסתום נקבוביות ולספק כר פורה לחיידקים. משחה לאקנה כוללת לעתים קרובות מרכיבים המסייעים לווסת את ייצור השמן, תוך שמירה על איזון, כדי לשמור על עור נקי ולא יבש מדי.

העולם המתפתח של משחות לאקנה

ככל שתעשיית הטיפוח ממשיכה לחדש, כך גם עולם המשחות לאקנה. לבסוף, אין להתעלם מקלות השימוש שבמשחה לאקנה. טיפולים מקומיים אלו קלים בדרך כלל ליישום, ניתנים לשילוב בכל שגרת טיפוח ומאפשרים טיפול ממוקד. המשמעות היא שמשחות לאקנה הן לא רק כלי רב עוצמה בניהול תסמיני אקנה, אלא הן גם פתרון גמיש וידידותי למשתמש.

קמדיס מציגה - ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים

טיפול באקנה ובפצעונים

כאשר מתמודדים עם עור שמן ופצעונים, חיוני לגשת לנושא בצורה הוליסטית. זו הסיבה שפיתחנו ערכה טיפולית לעור שמן ולפצעונים, אשר מספקת טיפול מקיףף וביכולתה לספק תוצאות מקסימליות לטיפול בתסמיני אקנה.
הערכה מורכבת משלושה מרכיבי ליבה:

תרחיץ טיפולי לעור שומני

שטיפה טיפולית מיועדת במיוחד לעור שמן. טיפול זה מנקה ביסודיות את העור מבלי להפשיט אותו מהשמנים הטבעיים שלו, ובכך נמנע יובש יתר. איזון זה הוא המפתח בניהול עור שמן ואדומומי כאחד.

קרם לטיפול פנים

קרם פנים זה מותאם ספציפית לתסמיני עור שמן. בניגוד למה שניתן לצפות, קרם זה אינו שומני, נספג במהירות, ומסייע במזעור היווצרותם של פצעונים. הקרם שלנו מעשיר עור אדמומי ומגורה בלחות מאזנת, ומבטיח שהעור לא יתייבש.

ג'ל לטיפול מיידי בפצעונים

טיפול נקודתי ומהיר לפצעונים ועור שמן - הוכח קלינית כיעיל. ג'ל זה לא רק מפחית פצעונים אלא גם מונע את היווצרותם. בנוסף, הג'ל הטיפולי שלנו מביא לעור נקי יותר ונטול פצעונים תוך 12 שעות בלבד. ג'ל זה מסייע בייבוש הפצעונים, מרגיע עור אדמומי ומגורה, ומפחית תסמינים של עור שמן. 

בסך הכל, הערכה הטיפולית שלנו לאקנה ועור שמן פועלת באופן סינרגטי כדי להתמודד עם בעיות עור, וכתוצאה מכך עור מאוזן, נקי ובריא יותר.

לעור חלק ונקי

טיפול באקנה ופצעונים הוא משימה רבת-פנים, ותפקידה של משחה לאקנה הופך חיוני יותר ויותר. על ידי מאבק בדלקות, בחיידקים, ויסות ייצור השמן והתאמה לשגרת טיפוח העור היומיומית, משחות לאקנה סוללות את הדרך לעבר עתיד שבו עור נקי וחלק אינו חלום רחוק, אלא מציאות בהישג יד של כולם.

ערכת האקנה של קמדיס ב- 20% הנחהכך תטפלו בעור פנים שומני הנוטה לפצעונים

מה הלקוחות שלנו אומרים

מה כוללת הערכה לטיפול באקנה?

קרם לחות טיפולי לפנים

קרם לחות טיפולי לפנים

הקרם נטול השמן של קמדיס לאיזון, טיפול וטיפוח יומיומי של עור בעייתי ושמן מכיל שילוב של 4 צמחי מרפא לאיזון מחדש של עור שמן ובעייתי ולהרגעת אדמומיות בפנים חומצה סליצילית המסייעת לחידוש תאי העור, גליצרין המעניק לחות, תמצית פלנקטון לספיגת שומניות העור.

ג'ל ניקוי טיפולי לפנים

ג'ל ניקוי טיפולי לפנים

ג'ל לניקוי פנים של קמדיס, מנקה ביסודיות ובעדינות עור שמן מבלי לייבש אותו! מכיל שילוב של 2 צמחי מרפא לאיזון מחדש וטיפוח עור שמן ובעייתי, חומצה סליצילית המסייעת לחידוש תאי העור, ויטמין E לפעילות נוגדת חמצון, ומרכיבים המעשירים את העור בלחות.

מסיכת בד לניקוי עמוק לעור שומני נוטה לפצעונים

מסיכת בד לניקוי עמוק לעור שומני נוטה לפצעונים

מסיכת בד המנקה לעומק, מסירה הפרשות שומן ומטהרת את נקבוביות העור. בשימוש במסיכה, העור רגוע ומועשר בלחות מבלי להכביד. המסיכה עוזרת לשמירה על איזון ומרקם עור בריא ואחיד יותר מכילה חומצה הילאורונית ללחות ומשלבת 6 צמחי מרפא המסייעים בהפחתת תסמינים של אקנה ובאיזון מחדש של העור.

ג'ל רב עוצמה לטיפול נקודתי תוך 12 שעות

ג'ל רב עוצמה לטיפול נקודתי תוך 12 שעות!

ג'ל רב העוצמה של קמדיס, מפחית את כמות הפצעונים ומונע את הישנותם בעזרת פעולה המווסתת את מנגנון יצירת הסבום (חומר שומני) בעור הפנים. יעילותו בהשגת תוצאות תוך 12 שעות בלבד, מוכחת מחקרית. התכשיר מכיל שילוב של 6 צמחי מרפא, פטנט של קמדיס, המסייעים בהפחתת תסמינים של אקנה ולאיזון מחדש של העור. כמו כן התכשיר מכיל חומצה סליצילית המסייעת לחידוש תאי העור וקילוף הנגעים, ומרכיבים להעשרת העור בלחות.

מבצע לזמן מוגבל

20% הנחה על ערכות לפצעונים ועור שמן

הערכות כוללות את המוצרים בגודל מלא ובמחיר מופחת

 ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים + 3 מסיכות בד

תרחיץ פנים טיפולי + קרם טיפולי + ג'ל נקודתי + 3 מסיכות בד

227.70₪ 182₪  + משלוח חינם לנקודת חלוקה

ערכה טיפולית לעור פנים שמן
ערכה טיפולית לעור פנים שמן
ג'ל לניקוי פנים עמוק
קרם לחות לעור פנים שמן
תכשיר לטיפול פנים נקודתי
לרכישה

 ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים ללא מסיכות בד

תרחיץ פנים טיפולי + קרם טיפולי + ג'ל נקודתי

168₪ 134.40₪ 

ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים | AC - CLEAR CONTROL KIT - קמדיס
ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים | AC - CLEAR CONTROL KIT - קמדיס
ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים | AC - CLEAR CONTROL KIT - קמדיס
ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים | AC - CLEAR CONTROL KIT - קמדיס
ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים | AC - CLEAR CONTROL KIT - קמדיס
לרכישה
Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
הוספה לרשימת המשאלותהצגת רשימת המשאלותהסרה מרשימת המשאלות
סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop