משלוח לבית הלקוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
שימו לב! ייתכנו עיכובים באספקת משלוחים. במקרים דחופים, בבקשה צרו איתנו קשר.

מה ניתן לעשות כדי לטפל בקרקפת יבשה ומגורה?

קרקפת מגרדת

שנייה לפני שמתחילים...

אם אתם סובלים מגירודים ואי נוחות כללית בקרקפת, כמו כן אם הבחנתם בקשקשים או ביובש על הקרקפת, סביר להניח שאתם סובלים מקרקפת יבשה או מגורה. לקבוע מהו שורש הבעיה עלול להיות קשה, וכמו כן מציאת הטיפול הנכון כדי להקל על התסמינים. בפוסט זה, נדון בגורמים לקרקפת יבשה ומגורה על מנת שתוכלו להבין טוב יותר את הבעיה השכיחה הזו, ולאחר מכן נסקור שלבים מפורטים כיצד לטפל בקרקפת יבשה ומגורה, כדי שתוכלו להתחיל להרגיש הקלה בקרוב.

Retention Email - blocks.png__PID:86fb8403-b476-4aff-a8b1-977b579eba0f

זהו את הגורם לגירוי בקרקפת

גירוי בקרקפת היא בעיה לא נוחה שעלולה לנבוע מסיבות שונות. לעתים קרובות, מדובר בתוצאה של מצב עור או בעיה בריאותית אחרת כמו סבוריאה דרמטיטיס או פסוריאזיס. קרקפת יבשה או גירוי בקרקפת עלולים להיגרם גם מאלרגיות או רגישויות למוצרי טיפוח מסוימים בהם אתם משתמשים על השיער או על העור. זה יכול אפילו להיגרם כתוצאה מהיגיינה לקויה וחשיפה מתמשכת לזיעה וחיידקים. כדי לזהות כראוי את הגורם לגירוי בקרקפת שלכם, אנו ממליצים להיוועץ עם עם איש מקצוע רפואי מוסמך מכיוון שהם מצוידים בידע ובמומחיות לאבחן את הסיבה השורשית.

השתמשו בשמפו עדין ומעניק לחות כדי לנקות את הקרקפת והשיער שלך

כדי להגן על בריאות ויופי השיער שלך, חשוב לבחור בשמפו טיפולי המנקה בעדינות את הקרקפת והשיער. בחרו בשמפו מומלץ, כזה שיעניק לחות ויזין את הקרקפת שלכם כדי לשמור על מראה בריא וחלק. על ידי שימוש יומי בשמפו בעל תכונות אלו, תוכלו לשמור על האיזון הטבעי של הקרקפת שלכם, לתקן יובש, גירוי או נזק אחר, להוסיף נפח ולתמוך במערכת שורשי שיער חזקה ובריאה. אנו בקמדיס פיתחנו שמפו טיפולי נגד קשקשים, המכיל שילוב של צמח האינדיגו ואגוז עץ הסבון, המסייעים להפחתת קשקשים בקרקפת וקילופי עור, ניקוי וטיהור הקרקפת והשיער.

מרחו שמנים טבעיים

מרחו שמנים טבעיים כגון שמן קוקוס או שמן זית על הקרקפת כדי לעזור להרגיע ולהעניק לחות. טיפול בקרקפת שלכם הוא חלק חיוני בשמירה על שיער בריא. שילוב שמנים טבעיים בשגרת טיפוח הקרקפת הרגילה שלכם עשוי לעזור להרגיע את היובש ולהעניק לחות לעור יבש. שמן קוקוס ושמן זית הם שתי אפשרויות מצוינות למטרה זו, מכיוון ששניהם מקורות מאוד אמינים ללחות. לא רק שמריחת שמנים טבעיים עשויה לספק לחות חיונית לקרקפת יבשה, אלא שהם גם מזינים ומחזקים את זקיקי השיער גם כן. כדי לוודא שהקרקפת שלכם תישאר נקייה, בריאה ולחה, מרחו כמה טיפות של שמן קוקוס או שמן זית על הקרקפת שלכם לפני שמפו פעם או פעמיים בשבוע.

השתמשו בקרם הטיפולי של קמדיס לקרקפת יבשה ומגורה.

עבור קרקפת רגועה לאורך זמן נסו את הקרם החדש של קמדיס - מוכח מדעית גם על קרקפת הסובלת מיובש ומסבוריאה דרמטיטיס. אם אתם רוצים להחזיר את הקרקפת שלכם למצב מדהים ולדאוג שהיא תישאר כך, הקרם הטיפולי לקרקפת שלנו כאן כדי לעזור. התערובת הייחודית שלנו מכילה שילוב ייחודי של 6 צמחי מרפא המסייעים להפחתת אדמומיות וגירוי. הקרם שלנו הוכח מדעית כיעיל בהקלה על יובש ודלקות עור כמו סבוריאה, ומספק שלווה לאורך זמן לקרקפת. שלא כמו קרמים סטנדרטיים רבים המספקים במקרה הטוב הקלה זמנית, הנוסחה הייחודית של קמדיס מספקת נוחות מתמשכת ומרגיעה המחזירה את בריאות הקרקפת שלכם לאיזון. נסו את הקרם שלנו ואנחנו בטוחים שתרגישו בהבדל!

קרקפת יבשה ומגורה גורמת לעיתים קרובות לגירוד ויכולה לגרום למצוקה אמיתית בחיי היומיום. על ידי נקיטת הצעדים הנכונים, תוכלו להפחית את הסימפטומים של המצב כך שתוכלו לחזור לחיות את חייכם על הצד הטוב ביותר. זיהוי מה עלול לגרום לגירוי ודלקת בקרקפת שלך חשוב, מכיוון שהוא יאפשר לכם לטפל בה טוב יותר. שימוש בשמפו לחות עדין, שימוש בשמנים טבעיים ושילוב הקרם הטיפולי של קמדיס בשגרת הטיפוח שלכם עשויים להיות בעלי השפעה חיובית עמוקה על בריאות הקרקפת. שינויים באורח החיים, מתן תשומת לב לקרקפת שלכם ושימוש במוצרים הנכונים לטיפול ביובש ובסבוריאה דרמטיטיס עשויים לשים קץ לאי הנוחות ולהעניק לכם הקלה מהגירוד.

מוכח מחקרית!

יעילותו של הקרם הוכחה במחקר קליני שערכנו על ערכת הקשקשים הדו-שלבית, הכוללת את הקרם ושמפו טיפולי. במחקר הוכח כי

100%

מהקשקשים* נעלמו

*הנראים לעין

90%

פחות אדמומיות לאחר שבועיים של שימושפחות אדמומיות לאחר שבועיים של שימוש

הקרקפת חוזרת למצב מאוזן

כשהקרקפת מגורה, כל מה שהיינו רוצים הוא להחזיר אותה למצבה המאוזן והטבעי. הקרם של קמדיס עושה בדיוק את זה בכך שהוא פועל יחד עם העור ולטובתו. מלבד הצמחים עליהם דיברנו, הקרם מכיל חמאת שיאה, פרו ויטמין 5B וגליצרין. כל אלה עובדים עם תמציות הצמחים ויחד הם: משקמים את שכבת ההגנה הטבעית של עור הקרקפת מעשירים את העור במידת הלחות המדויקת לו מפחיתים משמעותית גירויים ואדמומיות נסו את הקרם הטיפולי שלנו על הקרקפת שלכם – אנחנו מבטיחים לכם שלא תתאכזבו. ואם בכל זאת לא תהיו מרוצים, אל דאגה – תוכלו להחזיר לנו את המוצר תוך 60 יום. דרך אגב – אנחנו ממליצים בדרך כלל לישון על (ועם) זה... 😊 ואז להחליט!

ד"ר ברמן מסביר: "קשקשים נגרמים לעתים כתוצאה מהתרבות מואצת של תאי עור. מחקרים הראו כי צמח האינדיגו נמצא כיעיל בעיכוב של התרבות של תאי עור, ועיכוב ביצירתם מונע ומפחית יצירת קשקשים. בנוסף, חומצה סליצלית וזינק פרינתיון מסייעים ל"קילוף" הקשקשים ולהפחתת פטריית המלסזיה , שיש הגורסים כי היא סיבה עיקרית להיווצרות הקשקים מלכתחילה. לכן אמליץ להשתמש בתכשירים המכילים את המרכיבים הללו".

מהטבע לעור שלך

אז איך הקרם הזה עובד בעצם? התשובה מעט מורכבת, אבל בשביל זה אנחנו כאן. הקרם הטיפולי כאמור מכיל שישה צמחי מרפא. כל אחד מהם פועל במישור אחר, ויחד הם משלימים את זה את זה:

פורטולקה

פורטולקה 

 צמח אנטי דלקתי ונוגד חמצון רב עצמה, נחשב ל"צמח אריכות ימים". מסייע בהרגעת האזורים הפגועים ביותר בקרקפת.

צמח עץ הסבון

צמח עץ הסבון

צמח המכיל סאפונינים (מקציפים טבעיים) המסייעים בצעד הראשון בטיפול בקרקפת - ניקוי. בנוסף, הוא גם עשיר בנוגדי חיידקים, דלקות ופטריות.

אינדיגו

אינדיגו

 צמח המפחית התרבות של תאי עור. או במילים אחרות, מפחית קשקשים במהירות ובאופן משמעותי.

פלודנדרון

פלודנדרון

 צמח שהוכח כמקל על כאבים, וגם הוא אנטי חיידקי ואנטי פטרייתי. כך, הוא מסייע להקל על עור הקרקפת ולהפחית את רמת פטריית המלסזיה (שהוכחה כגורמת לקשקשים).

אנג'ליקה סינית

אנג'ליקה סינית

 צמח שגודל בסין במשך אלפי שנים למטרות רפואיות, והוכח גם על ידי המדע המודרני כאנטי דלקתי, מועיל לריפוי פצעים ובעל תכונות נוגדות חיידקים.

רובארב

רובארב

צמח אנטי דלקתי ואנטי אלרגני הידוע ביכולותיו הרפואיות. הרובארב הוא מרפא פצעים מוצלח ביותר, והוא מסייע בהרגעת האזורים המגורים ביותר בקרקפת.

הקרם הטיפולי שלנו פותח באמצעות טכנולוגיה ייחודית ומוגנת בפטנט Control Botaniplex™ system ממעבדות קמדיס. התכשיר מכיל לא פחות משישה צמחי מרפא בעלי יכולות אנטי דלקתיות, פטרייתיות וחיידקיות, וחומרים נוספים המסייעים בריפוי הקרקפת.

ערכת הטיפול בקשקשים, מועשרת בצמחי מרפא וללא כימיקלים

מה הלקוחות שלנו אומרים

הערכה המושלמת לטיפול בקשקשים וקרקרפת מגורה

סדרת סבו לקרקפת של קמדיס, כוללת שני מוצרים :שמפו סבו וקרם לחות לקרקפת תכשירים אלו מטפלים בקשקשים , מונעים את היווצרותם ומקלים על תסמינים הנלווים לסבוריאה דרמטיטיס כגון: אדמומיות וגירוי.

הערכה הייחודית לקמדיס מטפלת לא רק בסימפטום של בעיית הקשקשים, אלא שומרת על קרקפת מאוזנת  ועשירה בלחות.

product-5_jpg.png__PID:dd94c362-fd17-4ec0-a069-2c27a0df0aca

שמפו לטיפול בקשקשים

השמפו הטיפולי מסיר ומונע קשקשים, מנקה ביסודיות ומרגיע את הקרקפת ועם זאת עדין במיוחד. יעילותו מוכחת על פי מחקר קליני. הוא עשיר וקליל, מרגיע ומטהר את הקרקפת, מונע שמנוניות והווצרות של קשקשים חדשים.

לאחר החפיפה בשמפו הטיפולי, הקרקפת נשמרת מאוזנת, עשירה בלחות והשיער רך ונוח לסירוק. הוא מכיל שילוב של חומצה סיליצילית, צמח האינדיגו ואגוז עץ הסבון, המסייעים להפחתת קשקשים וקילופי עור, ניקוי וטיהור הקרקפת והשיער. 

התכשיר מתאים למבוגרים ולילדים מעל גיל 3.

PACKSHOT-SCALP_NOZZEL_BOX-1-2500x2500_jpg.png__PID:94c362fd-17ee-40e0-a92c-27a0df0aca5e

קרם לחות טיפולי לקרקפת

הקרם העדין, מעשיר את הקרקפת בלחות, מרגיע גירויים, מפחית אדמומיות, ומפחית קשקשים. יעילותו של התכשיר מוכחת במחקר קליני.

התכשיר מכיל שילוב ייחודי של 6 צמחי מרפא, פרו ויטמין B5 וגליצרין להעשרת הקרקפת בלחות. הקרם מועשר בחמאת שיאה לשיקום שכבת ההגנה הטבעית של הקרקפת, וצבעו המיוחד משקף את ריכוז תמציות הצמחים המשולבות במוצר. .

הקרם מתאים לתינוקות מגיל 6 חודשים ומעלה.

עכשיו ב 20% הנחה!

הערכה המושלמת לטיפול בקשקשים וקרקפת מגורה. מועשרת בצמחי מרפא וללא כימיקלים.
הערכה כוללת שני מוצרים בגודל מלא ובמחיר מופחת!

₪100.10
₪143.00
לרכישה
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים, קרקפת מגרדת ויבשה | SCALP CONTROL
Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
הוספה לרשימת המשאלותהצגת רשימת המשאלותהסרה מרשימת המשאלות
סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop