משלוח לבית הלקוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
שימו לב! ייתכנו עיכובים באספקת משלוחים. במקרים דחופים, בבקשה צרו איתנו קשר.

העור בקצה המנהרה

מאבק בעור יבש ומגרד בעונות מעבר: סיבות ופתרונות

עור יבש בעונות מעבר

דפוסי מזג האוויר המשתנים בעונות המעבר, כמו סתיו ואביב, זורעים הרס על העור שלנו. העור, המסתמך על לחות אטמוספרית וחמצן, סובל מהשינויים הפתאומיים בטמפרטורה ובלחות. כאשר אנו נעים בין מזג אוויר חם לקריר, ועוברים בין מיזוג אוויר לחימום, העור שלנו מתמודד עם אתגרים. מתחים סביבתיים אלו מובילים לבעיות עור שונות כמו אדמומיות, יובש, גירוד, יובש בפנים ואפילו פצעונים. חיוני להבין את ההשפעה של וריאציות טמפרטורה אלו על בריאות העור שלנו וללמוד טיפולים יעילים כדי להילחם בתופעות אלו!

התאמה לתנודות הטמפרטורה: אתגר עור

עונת הסתיו, עם שינויי הטמפרטורה הבלתי צפויים שלה, יכולה להיות מאתגרת במיוחד. רגע אחד אנחנו בחדרים מחוממים עם לחות גבוהה וברגע הבא, אנו נחשפים לסביבה קרה ויבשה. המעברים המהירים האלה מאמצים את העור שלנו, שמתקשה להסתגל לרמות הלחות המשתנות ללא הרף. זה מוביל לעתים קרובות להתייבשות של שכבת ההגנה החיצונית של העור, תוך שימת דגש על הצורך בטיפול נאות לעור הפנים והגוף במהלך עונות לא סדירות אלו.

עור יבש בעונות מעבר: מדוע זה קורה?

שכבת הסבום הטבעית של העור שלנו, החיונית להגנה על גופנו, רגישה לשינויי מזג האוויר. כאשר השינויים הללו הם הדרגתיים, העור יכול להסתגל לרמות לחות משתנות תוך מספר שבועות. עם זאת, הבעיות מתחילות עם שינויי מזג אוויר פתאומיים, המובילים למצב עור "מבולבל". בלבול זה גורם לייצור סבום לא תקין, לפגיעה במחסום ההגנה של העור ולייבושו, מה שהופך אותנו לרגישים יותר לזיהומים חיידקיים וויראליים.

גורמים המחמירים עור יבש בעונות מעבר

בנוסף, גורמים סביבתיים כמו זיהומים שונים וכימיקלים (מי בריכה עם כלור, חומרי ניקוי מסוימים) עלולים לגרום לעור יבש ומגרד, וכמו גם למצבי עור כמו למשל אקזמה או פסוריאזיס. אם העור שלכם יבש במיוחד, ובעיקר בעונות מעבר, מומלץ להקטין את החשיפה לגורמים אלו ואף להימנע מהם במידת האפשר.

עור יבש בעונות מעבר

זיהוי הסימנים: מתי לפנות לעזרה?

סימנים לעור הזקוק לטיפול כוללים גירוי, חספוס, מתיחות, שינוי צבע העור ואף כאב. אם הימנעות מהגורמים בפסקה הקודמת, וכמו גם טיפולים ביתיים לא מצליחים לשפר את ההסימנים הללו, או אם הם מתגברים וכוללים יובש נרחב, אדמומיות או זיהומים, מומלץ לפנות לרופא עור מומחה.

טיפול בעור יבש בעונות מעבר

  • שמרו על איזון טמפרטורת פנים הבית - השתדלו לשמור על טמפרטורה עקבית סביבכם כדי להקל על ההסתגלות של העור שלכם לשינויים חיצוניים. השתדלו להימנע משינויי טמפרטורות מהירים וקיצוניים. מומלץ להשתמש במכשירי אדים או בקערות מים פשוטות ליד מקורות חום כדי להחזיר את הלחות לאוויר יבש.
  • רחצה ולחות - הקפידו על מקלחות בטמפרטורה בינונית והימנעו מחשיפה מיידית לקור או חום. לאחר המקלחת, ייבשו את עורכם בעדינות במגבת רכה ומרחו קרם לחות לנעילת הלחות בעור.
  • התאימו את שגרת טיפוח העור שלכם - השתמשו במוצרים טיפוליים לעור רגיש, המדמים את המחסום הטבעי של העור. זה חשוב במיוחד לעור יבש הזקוק ללחות בעונות מעבר, או לעור שמן הדורש איזון. זכרו, התאמות באורח החיים, כולל השמת לחות ושימוש מוגבל בחומרים מייבשים, ממלאות תפקיד מכריע בבריאות העור.

המוצרים שלנו להחייאת עור יבש ואטופי במיוחד

הקולקציה שלנו מיועדת במיוחד לטיפול בעור יבש ואטופי. כל מוצרי בסדרה שלנו, הכוללת קרם לחות טיפולי, ג'ל רחצה, קרם לחות מזין לידיים, ג'ל לחות לרגליים ותחליב להקלה והרגעה משלבים מרכיבים טבעיים שנבחרו בקפידה כמו סרמידים, חומצה היאלורונית, חמאת שיאה וגליצרין, המציעים פתרון מקיף לעור יבש ומגורה בעונות מעבר.

טיפוח העור בעונות מעבר

התמודדות עם עור יבש ומגרד, במיוחד בעונות מעבר, דורשת גישה רב-גונית. הבנת ההשפעות הסביבתיות, זיהוי סימני המצוקה של העור ויישום שגרת טיפוח מותאמת עשויים להקל באופן משמעותי על יובש ואי נוחות בעור. זכרו, לחות, פנימית וחיצונית כאחד, כמו גם שימת לב לסימנים וטיפול מוקדם הם המפתח לשמירה על עור בריא וגמיש.

4.jpg__PID:d9f79bc6-0ad5-435c-b814-1fca32e24f08
topicwash-newforweb-V2_2500x2500_091110cd-a482-43c8-9bee-087c8722359f_x563@2x.webp__PID:6bb9ecd4-2997-4ea7-b056-e53357d75fb5

TOPIC SKIN FACE & BODY WASH

ג'ל רחצה טיפולי לעור יבש, אדמומי ומגורה- ג'ל לניקוי עדין של עור פנים וגוף יבש ומגורה. התכשיר פועל באמצעות תרכובת צמחים מרוכזת ובלעדית לחברת קמדיס ומקלה על תסמיני עור הנלווים לעור יבש כמו גרד ואדמומיות. שימוש קבוע בג'ל הרחצה מסייע במתן תחושת נוחות והקלה לעור לאורך זמן. מתאים לתינוקות ועד למבוגרים. הג'ל מסייע בהקלה מהירה על עור יבש מאד ובהרגעה של עור אדמומי. ג'ל הרחצה מזין את העור ומותיר תחושת רכות ולחות. *ללא בישום, פארבנים, SLS.וצבע מלאכותי

topicwash-newforweb-V2_2500x2500_091110cd-a482-43c8-9bee-087c8722359f_x563@2x.webp__PID:6bb9ecd4-2997-4ea7-b056-e53357d75fb5

TOPIC SKIN FACE & BODY CREAM

קרם לחות עשיר טיפולי לעור יבש, אדמומי ומגורה- קרם לחות טיפולי עשיר ומזין שפותח במיוחד להקלה על עור יבש ויעילותו נבדקה קלינית על ילדים ומבוגרים על עור אטופיק דרמטיטיס ואקזמה. הוכח כיעיל בהפחתה משמעותית של תסמינים: מפחית גרד באופן משמעותי, משפר את איכות השינה של ילדים כבר לאחר 7 ימים של שימוש בקרם. לא נמצאו תופעות לוואי מוכרות בשימוש יומיומי בקרם. הקרם פועל באמצעות תרכובת צמחים מרוכזת ובלעדית לחברת קמדיס המסייעת בהרגעה מידית של העור ומשקמת את שכבת ההגנה הטבעית שלו. ריכוז הצמחים בקרם הוא שמעניק לו גם את הגוון הטבעי והייחודי לו. הקרם, שנספג במהירות בעור, מפחית את הגרד, האדמומיות והיובש ומשיב לעור לחות ורכות. מתאים לתינוקות מגיל חצי שנה, ילדים ומבוגרים. *ללא בישום, ללא פארבנים.

לסובלים מעור מיובש (עור שלא יבש מטבעו:

ג'ל לחות פרביוטי מרוכז לעור יבש

Ultra-Hydration Gel

ג'ל לחות פרביוטי מרוכז לעור יבש או מיובש, חסר לחות ורגיש. הג'ל מבוסס על Calm botaniplex™, טכנולוגיה ייחודית המשלבת תמציות צמחים בעלי תכונות פרביוטיות שמסייעים להפחתת אדמומיות, גרד, לפעילות נוגדת חמצון, לחיזוק מחסום העור ואיזון המיקרוביום. לצד קומפלקס הצמחים, מכיל ג'ל הלחות גם חומצה היאלורונית המשמשת כזריקת לחות לעור ואלנטואין להרגעת העור. ג'ל הלחות של קמדיס מעשיר את העור בלחות למשך 24-שעות מרגע השימוש, בעל נוסחה המבוססת על מים, נטולת שומן שאינה מכבידה על העור ונספגת במהירות. התכשיר מותאם עור יבש, חסר לחות ורגיש, גם כזה שעבר טיפולים. התכשיר מתאים גם לקיץ שבה גם סובלים מחוסר לחות. ללא בישום, פארבנים, SLS וצבע מלאכותי

 קרם לחות מזין לידיים לעור יבש

Nourishing Hand Cream - קרם לחות מזין לידיים לעור יבש 

קרם לחות מזין לידיים, המיועד להזנת כפות הידיים והעשרתן בלחות. הקרם בעל מרקם נעים הנספג במהירות ומותיר את העור רך, נעים וגמיש. התכשיר מסייע לכפות ידיים יבשות וסדוקות, מזין ולוכד את הלחות בעור, מרכך מרגיע ומחדש עור יבש וסדוק. ללא פארבנים וצבע מלאכותי

מסיכה לעור יבש ורגיש

Ultra Hydration Face Mask - מסיכה לעור יבש ורגיש

עור הפנים שלנו תמיד חשוף למזג האוויר, ומסיכת פנים בהחלט יכולה לעזור. מסיכת הבד שלנו מעשירה את הפנים בלחות ומשלבת רכיבים מתקדמים החודרים לעומק שטח העור מרגיעים אותו ומסייעים לשיקום מחסום ההגנה הטבעי שלו. המסיכה שלנו מכילה חומצה היאלורונית, גליצרין, ויטמינים A, E, B5 לעור פנים בריא קורן ונינוח כל היום

מה הלקוחות שלנו אומרים

עכשיו ב 20% הנחה!

הערכה הטיפולית לעור אטופי ויבש, כוללת את 2 מוצרי הסדרה במחיר מופחת!

₪126.40
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
הוספה לרשימת המשאלותהצגת רשימת המשאלותהסרה מרשימת המשאלות
סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop