משלוח לבית הלקוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
שימו לב! ייתכנו עיכובים באספקת משלוחים. במקרים דחופים, בבקשה צרו איתנו קשר.

טיפוח עור הפנים - איך עושים את זה נכון?

האם אתם נוהגים לטפל נכון בעור הפנים שלכם? אנשים רבים לא נותנים לעור הפנים את תשומת הלב הראויה כחלק משגרת הטיפוח שלהם. האם ידעתם ששגרת טיפוח קבועה יכולה לעזור לשמור על הפנים שלכם צעירות ובריאות במשך שנים רבות? בפוסט זה נסביר את הצעדים הראשונים שיש ללמוד כדי לטפל היטב בעור הפנים, כולל טיפים לניקוי, פילינג, לחות והגנה מפני נזקי השמש.

הבינו את סוג העור שלכם וכיצד לטפל בו כראוי

לקחת את הזמן כדי להבין את סוג העור שלכם וכיצד לטפל בו כראוי היא משימה קריטית אם אתם שואפים לעור פנים בריא ומאוזן היטב. סוגי עור שונים דורשים שגרות טיפוח שונות בשל המאפיינים והצרכים המשתנים שלהם. לדוגמה, עור שמן עשוי להזדקק לשטיפה תכופה יותר ולפילינג עדין, בעוד שעור יבש עשוי לדרוש יותר קרמי לחות מזינים.

חשוב גם לדעת לזהות מתי השגרה שלכם לא עובדת ולבקש עצות מאנשי מקצוע מומחים במידת הצורך. קיימים המון משאבים מקוונים אשר זמיניםעבורכם כדי לעזור לכם לעלות על הדרך הנכונה לטפל בסוג העור המסוים שלכם. זכרו כי שגרת טיפוח מתאימה וטובה תעזור לשמור על מראה העור שלכם זוהר ועדין במשך שנים רבות!

השקיעו במוצרים המותאמים במיוחד לצרכים שלכם

לאחר שהבנתם מהו סוג העור שלכם, אבזרו את עצמכם במוצרי טיפוח המותאמים לצרכים האישיים של עור הפנים שלכם. זוהי דרך מצוינת לוודא שתפיקו את המרב מכספכם. בסופו של דבר, כשמדובר בהשקעה במוצרים העונים על הצרכים הספציפיים שלכם, הדבר יביא לתוצאות המיטביות ביותר בטווח הרחוק.

מוצרים לעור פנים יבש

טיפול בעור שלכם ושמירה על בריאותו האופטימלית עלולה להיות משימה קשה אם אתם סובלים מעור פנים יבש. למרבה המזל, יש לנו מגוון מוצרים זמינים שעשויים לעזור להקל על בעיה זו. מוצרים כמו קרמי גוף, שמנים מזינים, ג'ל רחצה טיפולי לעור יבש, או סבון מוצק לעור יבש וסבונים עדינים נוספים עשויים לעזור לנעול לחות בעור הפנים לאורך זמן. בנוסף, שימוש במכשיר אדים כדי להגביר את רמות הלחות באוויר, כמו גם שילוב של מזונות מסויימים בתפריט שלכם יסייעו לשמור על תחושת עור יבש רענן ובריא. עם הפתרונות והמוצרים הללו בהישג יד, תוכלו לטפל בעור היבש שלכם בצ'יק צ'ק!

להיפרד מקשקשים עם ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT


מוצרים לעור שמן עם נטייה לפצעונים

עור שמן מגיע עם סט אתגרים משלו, אבל עם מוצרי הטיפוח הנכונים, העור שלכם יכול להיות בריא וזוהר לאורך כל היום. בין אם אתם מתמודדים עם עודפי ברק על המצח או נאבקים להרחיק את הפצעונים, מרכיבי המפתח האלה יכולים לעזור לכם למצוא בדיוק את מה שאתם צריכים: ראשית, מוצרים שמסירים שמן ונפטרים מברק פני השטח. בחרו מוצרים כמו סבון לניקוי עמוק של פצעונים, ספוג קונג'אק להסרת תאי עור מתים, בתכשירים לטיפול נקודתי בפצעונים ובג'ל טיפולי לניקוי עור שמן. תמצית עץ התה יכולה גם לספק עזרה טבעית נגד פצעונים. לבסוף - הידרציה! אתם עדיין צריכים מוצרים על בסיס מים שלא יסתמו את הנקבוביות או יגרמו לגירוי - בחרו בג'לים קלים החודרים לעומק העור מבלי להשאיר גימור שמנוני. עם השגרה הקלה הזו, העור השומני שלכם יוכל סוף סוף לקחת הפסקה מפצעונים!

מוצרים לעור פנים אדמומי, מגורה ומתקלף

קחו בחשבון את מקדמי ההגנה השונים הדרושים להגנה על סוג העור המתאים לך. לדוגמה, יש המעדיפים קרם הגנה מינרלי כדי למנוע גירויים ורגישויות, אחרים מעדיפים קרם הגנה המבוסס על מרכיבים כימיים מכיוון שהם מרגישים שהמרכיבים פועלים ביעילות כדי להגן על העור שלהם.

שלבו שגרה יומיומית של ניקוי, פילינג ולחות

למרות שזה אולי נשמע מסובך, התחייבות לשגרת טיפוח עור יומיומית לא חייבת להיות משימה מפרכת. שילוב של שלושה שלבים פשוטים - ניקוי, פילינג ולחות - יכול לעשות הבדל גדול בבריאות העור שלכם. ניקוי מסיר הצטברות של לכלוך ופסולת שסותמים את הנקבוביות, פילינג מסייע בהורדת תאי עור מתים, והעשרה בלחות עוזרת לעור לשמור על לחות בעור לאורך זמן. בין אם אתם בוחרים ליישם את שגרת הטיפוח שלכם בבוקר או בלילה, השקעת הזמן שווה את זה. יישום קבוע של שלושת השלבים הללו ישאיר את גוון הפנים שלכם בהיר יותר, רענן וצעיר יותר למשך שנים רבות.

השתמש בקרם הגנה בחוץ כדי להגן מפני נזקי השמש

ימי קיץ על שפת הבריכה או על חוף הים תחת קרני השמש החמות הם דרך מעולה לבלות את הקיץ. למרבה הצער, יותר מדי זמן בשמש עלול להזיק לעורכם. כדי למנוע נזקי שמש והשלכות אפשריות כמו קמטים, הזדקנות מוקדמת וסרטן העור, עליכם לנקוט באמצעי זהירות, כגון חבישת כובע רחב שוליים, משקפי שמש, והכי חשוב - קרם הגנה! קרם הגנה! קרם הגנה עוזר להגן על העור שלך מקרינת UV האחראית לכוויות שמש. הקפידו לבחור מקדם הגנה שמתאים לצרכים שלכם - מקדמי הגנה חזקים יותר מספקים יותר הגנה מפני השמש, אך ייתכן שלא תזדקקו למקדם הגנה חזק ביותר אם אתם יוצאים בסך הכל לארוחת צהריים ביום שמש. נקיטת אמצעי מניעה כמו שימוש בקרם הגנה דרך מעולה לשמור על עור הפנים שלכם במהלך הקיץ!

השתמשי במסכת פנים מדי שבוע להזנה נוספת ולחות

מסכות פנים עשויות לעשות פלאים לעור שלכם ולעזור להעניק לו עוד מעט הזנה ולחות. שימוש במסכת פנים שבועית יעזור לכם לשמור על מראה העור שלכם ולהרגיש במיטבכם. המרכיבים הטבעיים במסכת הפנים מעניקים לה את תכונותיה החזקות המסייעות בשמירה על הלחות, הפחתת דלקות והרגעת עור עייף ומגורה. תוכלו להשתמש במסכות פנים בנוחות בבית תוך דקות. לא רק שהן מרגישות נהדר על העור, אלא שבתוך דקות תוכלו גם להרגיש הקלה על העור! בקטלוג שלנו, תוכלו למצוא מסיכות בד לניקוי עמוק של עור שמן עם נטייה לפצעונים, וכמו כן, מסיכות בד ללחות והרגעת עור יבש.

לסיכום, עור בריא הוא הבסיס לעור פנים יפהפה. הבנת סוג העור שלכם והמוצרים הספציפיים המותאמים לצרכים שלו היא חיונית כדי להבטיח טיפול נכון בעור הפנים. אנחנו ממליצים על שגרה יומיומית של ניקוי, פילינג ולחות וכן להשתמש במקדמי הגנה בעת החשיפה לקרני השמש. בנוסף, תוכלו להיעזר בטיפולי פנים מקצועיים מפעם לפעם לשמירה על בריאות העור ויופיו. כמו כן, אל תשכחו לשלב מסכות פנים בשגרת טיפוח העור שלכם להזנה נוספת ולחות. עקבו אחר העצות שלנו ותוכלו להשיג עור זוהר ובריא למראה בתוך זמן קצר!

Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
הוספה לרשימת המשאלותהצגת רשימת המשאלותהסרה מרשימת המשאלות
סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop