website
משלוח לבית הלקוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
שימו לב! ייתכנו עיכובים באספקת משלוחים. במקרים דחופים, בבקשה צרו איתנו קשר.

יפה להיות בריא: מור סילבר מדברת על בריאות ויופי ועל מה שביניהם

 עם למעלה מ - 200 אלף עוקבות ועוקבים באינסטגרם. שוחחנו עם מור על יופי בעולם הפילטרים, על בריאות בעולמות הבושה וההסתרה, על אימהוּת, על אחריות, על מודלים לחיקוי ועל מסר השליחות שמלווה אותה בכל פרויקט אליו היא יוצאת.

קמדיס | פורסם: 20/06/2022

שמפו נגד קשקשים

מור סילבר, אמא בת - 37 לשלושה ילדים, אשת תקשורת ובעלת עסק

מה זה 'יופי' עבורך?

"אני חושבת שהיום כאישה בת 37 עם שלושה ילדים קטנים, הבנתי שיופי מתחיל קודם כל בפנימיות. זה נשמע כמו סלוגן, אבל זאת האמת. אני מאוד אוהבת להתעסק באופנה, במראה, דברים שעושים לי טוב וזה חשוב, אבל לפעמים אני לא מספיקה להתעסק ביופי החיצוני. תוסיף על זה שבעולמות האינסטגרם יש הרבה פייק והרבה פילטרים, ובסוף אני שואבת את הכוח מהפנימיות, זה מאוד חשוב כי יופי פנימי מקרין גם ליופי החיצוני." 

מתי הבנת שיש לך חיבור כל כך גדול לעולם הבריאות והטיפוח?

"אני בת יחידה לאמא חד הורית, ככה שמגיל קטן נחשפתי לעולמות הטיפוח, הנשיות והאופנה. זה תמיד בא אצלנו לצד הבריאות, מאז ומעולם אמא שלי הייתה חובבת ספורט, עד היום היא רוכבת על אופניים ועד גיל 3 ישבתי כל כיסא מאחורה, ככה שהחיבור הזה הושרש בי ממש מגיל קטן. היום אני עושה פעמיים בשבוע פילאטיס וקרדיו והבנים שלי בחוג נינג'ה וכדורגל, אני משתדלת להחדיר בהם את הספורט מגיל קטן. תחבר את הספורט לתזונה ולמודעות ותקבל שילוב מנצח."

שמפו נגד קשקשים

מור סילבר משתפת על השימוש במוצרי קמדיס ״זה ממש קסם״

דיברת בעבר על 'הקשבה לגוף', מה זה אומר עבורך ואיך למדת להקשיב לגוף שלך?

"אני חושבת שבאופן טבעי נשים מקשיבות יותר לגוף שלהם מגברים, כי בהריון חייבים להיות קשובים לגוף אחרת זה יכול לסכן חיים. אני אשתף אותך שבסוף ההריון השני הקמתי עסק מאפס והכל בעשר אצבעות, סחבתי את המוצרים שלי בעצמי, היה לי אומץ מבחינה פיזית ורגשית, אבל אז ירדו לי המים. אני חושבת שמאותו רגע שאני והעובר שלי היינו בסכנת חיים הבנתי מה זה להקשיב לגוף ולמדתי בדרך הקשה את שצריך לעצור ולהבין מתי מעמיסים יותר מדי ומתי צריך לשים גבולות. מאז, שאני מרגישה שאני בעומס אני מורידה הילוך. אני כבר מזהה מתי הגוף שלי מאותת לי, וגם אם אני צריכה לבטל אימון לצורך העניין, כי אני צריכה שנייה לקחת כמה נשימות, אני עושה את זה. ההקשבה הזו באה לידי ביטוי גם בבוקר, כשהילדים יוצאים מהבית אני לוקחת כמה דקות לעצמי, עושה הפוגה בין המעברים, זה חשוב." 

את מקבלת המון תגובות ברשתות החברתיות אבל איזה תגובות את מקבלת מאנשים ברחוב?

"המון אנשים אומרים לי וואו איזה נמוכה את! כי באמת, דרך האינסטגרם זה הכל עניין של זוויות, ואם בעלי מצלם אותי מלמטה ואז אני נראית גבוהה יותר ממה שאני במציאות. אבל האמת שהתגובות הן ממש חיוביות, וזה ממש נחמד לראות את התגובות של אנשים שרואים אותי פתאום במציאות. היום הכל מיטשטש, העוקבות שלי הן כמו חברות שלי והן מרגישות חופשי לגשת אליי."

יש לך ביקורת על תרבות הפילטרים, אבל את יכולה להבין אותה?

"אני לא צדיקת הדור, אני גם עושה את זה, אבל לא כל הזמן כי זה מאבד את האותנטיות. בגלל שאני יודעת שיש לי כמות כל כך גדולה של עוקבים, אני מרגישה אחריות על העוקבות שלי, במיוחד הצעירות. אני אישית לא בעד הפצצת הפנים בבוטוקס למשל, אבל הכל בסופו של דבר זה עניין של איזון." 

שמפו נגד קשקשים

ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים, מעלימה עד 100% מהקשקשים הנראים לעין, עכשיו ב 20% הנחה

ב - 2020 שיתפת את העוקבים שלך בבעיית קשקשים שסבלת ממנה. תוכלי לספר מה עבר עלייך באותה תקופה?

"בחיים לא סבלתי מקשקשים, ופתאום, אחרי הלידה הלכתי לרופא עור, היה לי גרד והבנתי שמדובר בשינויים הורמונליים אבל לא הבנתי מה זה. חיפשתי את המוצרים הכי טובים שיגיעו לשורש הבעיה ויפתרו לי אותה."

החיבור עם קמדיס

"קיבלתי המלצות על 30 תכשירים, ניסיתי לא מעט דברים שעזרו לי, אבל הקשקשים הלכו וחזרו. כשניסיתי את מוצרי הטיפול בקשקשים של קמדיס, אחרי שהמליצו לי כמה אנשים, היה משהו שונה. מהפעם הראשונה, ממש מהחפיפה הראשונה, זה מתחיל לעבוד. אחרי חודש, זה ממש קסם. בהתחלה חפפתי פעמיים - שלוש בשבוע והשתמשתי בקרם לשיער פעם בשבוע, הייתי ישנה אתו, וזה עבר. עכשיו אני כבר חודש וחצי אחרי וכבר הפסקתי להשתמש בקרם, אני ממשיכה רק עם השמפו."

איזה תגובות קיבלת על השיתוף בבעיית הקשקשים?

"היה רגע בסטורי שהעליתי שאמרתי 'אתן מבינות אותי', אבל אז הבנתי שזה גם גברים. קיבלתי המון תגובות מגברים שהיה להם גרד, וקשקשים וקרקפת רגישה, כתבו לי לא מעט גברים שמרגישים בנוח לשתף ולפתוח כי שיתפתי בתסכול ובכאב שלי מהסיטואציה שחדשה לי."

שמפו נגד קשקשים

הערכה הדו שלבית לטיפול בקשקשים, מומלצת על ידי רופאי עור ובאישור משרד הבריאות.

זה שינה את התפיסה שלך לגבי עור הקרקפת?

"מי שסובל מזה מבין את התחושה של להסתכל על הכתפיים כל הזמן. אלה תחושות שלא רק אני מרגישה אלא כל מי שסובל מקשקשים מכיר את זה. לי זה היה חדש, אני הייתי הולכת למלונות ולא הייתי מביאה איתי שמפו, אלא חופפת עם השמפו של המלון. מאז שעברתי הריונות התחילה אצלי נשירה, הרבה נשים עוברות חוויה כזו, אבל פתאום הקשקשים והגרד וחוסר הנעימות וההרגשה הזאת, שינו אצלי את התפיסה כי אף פעם לא באמת ייחסתי חשיבות למוצרים לשיער. תמיד היה לי שיער מלא, שיער בריא, אנחנו נשים ובשבילנו השיער הוא כוח. שיער עם נוכחות יכול לבנות את הביטחון שלך, זה היה כמו למצוא נקודת חולשה חדשה אצלי."

הרגשת שבהריון העור דורש יותר?

"זה תלוי. בשלושה חודשים הראשונים יש שינויים הורמונליים, ואת לא מספרת על ההריון אז את עם עצמך. אחר כך כל כלי הדם מתנפחים את נראית עגלגלה ויש מן זוהר בפנים. בהריון האחרון, ילדתי באוגוסט, כל הזמן הייתי עם כובע ופחדתי על הפיגמנטציה, בעיקר נשמרתי מאוד מהשמש."

העור שלך השתנה לאחר הלידות?

"אני חייבת לציין שכן, העור בבטן השתנה ממש. מההריון האחרון נשאר לי סימן מתיחה והפופיק שלי השתנה, הצורה שלו השתנתה." 

ומה עם השיער?

"כמו שאמרתי, אני כרגע עם נשירת שיער, זה מתחיל כמה חודשים אחרי הלידה ואני כבר לא מתרגשת אני יודעת שזה חוזר. הקשקשים זה מבאס, אבל עכשיו אני יודעת איך להתמודד איתם."

ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים

טיפול בקשקשים באמצעות צמחי מרפא, מוכח קלינית לטיפול בקשקשים

את מדברת על אמא שלך כמודל לחיקוי ומקור השראה, תוכלי לשתף אותנו בסיפור או מקרה שגרם לך להבין את זה?

"הלוואי ובעתיד אני אהיה רבע מאמא שלי. אמא שלי היא שורדת, לביאה, היא גידלה אותי לבד, עבדה בשלוש עבודות והביאה לי הכל, גדלתי בבועה שהיה לי בה הכל, והכל בזכות המון מאמצים וזיעה שלה. היום כשאני אמא בעצמי אני מעריכה את הדרך, את הנתינה ואת טוב הלב שלה. היא שמה אותי מעליה בסדר העדיפויות שלה. היום, כשאמא שלי נכנסת אליי הביתה הילדים שלי, לא משנה מה הם עושים, הם עוצרים הכל וקופצים עליה. זה מלא משמעות, הם קוראים לה לפעמים אמא. אני אומרת לשון (הבן שלי),אני אמא והוא אומר 'היא אמא מספר שתיים'. הם רואים מה היא בשבילי וכן הם מעריכים אותה. זה מעורר השראה לראות איך היא נכנסת ואיך מיד עוטפים אותה באהבה. היא המודל שלי לחיים של שליחות, אם היו שואלים אותי מי הייתי רוצה להיות – זו אמא שלי."

מה השתנה בך מאז הפכת להיות אמא?

"אני חושבת שאני הרבה יותר פרופורציונלית, למדתי להתמקד במה שבאמת חשוב ופחות להקשיב לרעשי רקע. הייתי רוצה לנסות להיות יותר יעילה ולסדר את הלו"ז שלי בצורה יותר מאורגנת, אני עובדת על זה."

מעניין? שמחים לשמוע! אתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרינו, לקבל עוד מידע מקצועי וטיפים יעילים לשמירה ולשיקום העור.

Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
הוספה לרשימת המשאלותהצגת רשימת המשאלותהסרה מרשימת המשאלות
סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop