משלוח לבית הלקוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
שימו לב! ייתכנו עיכובים באספקת משלוחים. במקרים דחופים, בבקשה צרו איתנו קשר.

כיצד להרגיע אלרגיה בעור, גרד או אדמומיות?

אלרגיות עור הן תופעה נפוצה מאוד אשר עלולה להופיע בכל גיל ולפגוע משמעותית באיכות החיים. גירוד, אדמומיות ותחושת צריבה באזורים שונים בגוף מאפיינים תגובה אלרגית. הגורמים יכולים לנבוע ממגע עם חומרים שונים, עקיצות חרקים, תרופות או מוצרי ניקוי וקוסמטיקה. 

 כאשר מתרחשת תגובה אלרגית, הגוף משחרר היסטמין - חומר כימי הגורם לדלקת באזור הנפגע. במקרים קשים, האלרגיה עלולה להוביל לנפיחות, שלפוחיות ואף לקשיי נשימה. למרבה המזל, ישנן דרכים יעילות ובטוחות להקל במהירות על סימפטומי האלרגיה, ולהרגיע את העור המגורה.

קמדיס | פורסם: 21/11/2023

אלרגיה בעור

האפשרויות להקלה מהירה

כדאי לומר כאן שהטיפול היעיל ביותר לאלרגיה, קודם כל, הוא למעשה הימנעות ככל האפשר עם האלרגן שמצית את התגובה האלרגית.

תרופות אנטי-היסטמיניות

תרופות אנטי-היסטמיניות הן אחת האפשרויות הנפוצות ביותר לטיפול באלרגיות עור. תרופות אלו פועלות על ידי חסימת קולטני ההיסטמין בגוף, ובכך מונעות את שחרור ההיסטמין הגורם לתגובה האלרגית. התרופות האנטי היסטמיניות הנפוצות ביותר הן לוראטדין (Claritin), סטרילין (Zyrtec) ואקריבסטין (Kestin). תרופות אלו נמכרות גם ללא מרשם רופא, במינונים נמוכים יותר.

תרופות אנטי היסטמניות יעילות בהקלה על תסמינים כמו נזלת, התעטשות וגרד. קבוצה זו כוללת פורמולציות שונות כגון לורטדין, לורסטין, זילרג'י, היסטין, טלפסט ופקסופנאדין, פניסטיל, אריוס ומיזולן. בדרך כלל, תרופות אלו נלקחות פעם ביום והן נוטות פחות לגרום לנמנום ולעכירות הנפשית שהיו נפוצים עם אנטי-היסטמינים מוקדמים יותר. 

 יתרונן הגדול של תרופות אנטי-היסטמיניות הוא שהן פועלות במהירות ויעילות רבה בחסימת התגובה האלרגית. הן מאפשרות הקלה משמעותית בגירוד, נפיחות ותסמינים אחרים. עם זאת, לתרופות אלו יש גם חסרונות אפשריים - הן עלולות לגרום לתופעות לוואי כמו עייפות, ישנוניות, כאבי ראש ובחילה. לכן הן פחות מומלצות לשימוש ממושך או בקרב ילדים.

קרם סטרואידים

קרמי סטרואידים הם תכשירים מקומיים המכילים סטרואידים בריכוז נמוך. הם זמינים לרכישה ללא מרשם רופא ונמכרים במגוון מותגים ושמות מסחריים. הסטרואידים פועלים על ידי דיכוי מערכת החיסון באזור המרוח ומורידים באופן משמעותי את הדלקת והגירוד. לכן, קרמים אלו מאפשרים הקלה מהירה מאוד בתסמיני האלרגיה.

 עם זאת, מכיוון שהם מדכאים את המערכת החיסונית, השימוש בסטרואידים אינו מומלץ לתקופות ממושכות. שימוש יומיומי או תדיר בסטרואידים עלול לגרום לתופעות לוואי כמו התדקררות העור, יובש, גירוי ואדמומיות. בנוסף, הפסקה פתאומית בשימוש עלולה לגרום להחמרה של האלרגיה. לכן מומלץ להשתמש בסטרואידים לתקופות קצרות בלבד ובהתאם להנחיות הרופא.

אלרגיה בעור

קרמים בוטניים

תכשירים מקומיים לעור על בסיס צמחים שונים בעלי תכונות מרגיעות ומטפלות. קרמים אלו מכילים תמציות ושמנים אתריים מצמחים שונים כמו אנג׳ליקה סינית, כריזנטמה, סנגויסורבה, ליקוריץ, סקוטלריה, פורטולקה, פלודנדרון, קנידיום, רובהרב ועוד. לתמציות אלו יש השפעה מקומית מרגיעה על העור, והן מפחיתות גירוד ואדמומיות באזור הטיפול. מנגנון הפעולה שלהן הוא על ידי הפחתת רמת ההיסטמין המופרשת וחומרי דלקת אחרים שמוגברים כחלק מתגובה אלרגית.

 יתרונם הגדול של התכשירים מבוססי הצמחים הוא שהם ממקור טבעי ובטוחים לשימוש, גם באופן קבוע וממושך. הם אינם גורמים לתופעות לוואי ומתאימים גם לילדים, תינוקות ונשים בהיריון. בנוסף, הם זולים יחסית וזמינים לרכישה ללא מרשם רופא. תחליב בוטני הוא אפוא פתרון יעיל ובטוח להרגעת אלרגיות עור. כאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה:

SKIN RELIEF CALMING LOTION

המדע של הטבע

קמדיס, חברת דרמו-קוסמטיקה המתמחה בטיפול בבעיות עור שונות, הוקמה בשנת 2003 על ידי רוני קרמר, בליווי צוות מומחים בעלי ידע נרחב בצמחי מרפא, רופאי עור, רופאים מתחום הרפואה הסינית ונטורופתים. החזון שלנו בקמדיס הוא להציע מוצרים שייעודם להחזיר את האיזון הטבעי לעור תוך שימוש בכוח הריפוי של צמחים מהרפואה הסינית המסורתית (TCM), ויתרונותיו של המדע המודרני. 

 בשנותיה הראשונות, חברת קמדיס עסקה בעיקר במחקר על צמחי מרפא סיניים, תוך בירור והקפדה בבחירת הצמחים המתאימים לטיפול בבעיות עור שונות. לאחר שנים של ניסויים ותוצאות חיוביות ופורצות דרך במעבדה ועל העור, החלה קמדיס למכור את מוצריה ברחבי העולם,כיום היא פעילה בארה"ב שבה נמכרים מוצריה כתרופות ללא מרשם וכתכשירי דרמו קוסמטיקה באסיה, באירופה ובישראל. 

אנו מאמינים בטבע המגובה במדע, לכן אנו מזקקים את צמחי המרפא הטובים ביותר ומוכיחים מחקרית את יעילותם לטיפול בעור.

Skin Relief Calming Lotion

מבין האפשרויות, קרם ההרגעה וההקלה לעור Skin Relief Calming Lotion נחשב יעיל ובטוח במיוחד להקלה במקרים של אלרגיות עור. הקרם מבוסס על נוסחה בלעדית המכילה תמציות צמחים מרגיעות.

  • חומרים מרגיעי גירוד ואדמומיות הפועלים להרגעת העור המגורה
  • רכיבים מונעי דלקת המסייעים במניעת התפתחות זיהום משני
  • תמציות צמחי מרפא מאיצות החלמה וחידוש תאי עור
  • נוסחה בטוחה לשימוש בכל הגילאים כולל תינוקות על גיל 6 חודשים

לכן קרם וההרגעה לעור Skin Relief Calming Lotion נחשב לאחד הטיפולים היעילים והבטוחים ביותר להקלה מהירה באלרגיות עור.

אופן השימוש בקרם וההרגעה לעור Skin Relief Calming Lotion

1. יש לנקות היטב את אזור העור הפגוע במים וסבון עדין. לאחר מכן, למרוח שכבה דקה של הקרם על האזור המגורה 3-4 פעמים ביום.
2. מומלץ לבצע את המריחה בעדינות על ידי עיסוי קל ומעגלי. אין למרוח בחוזקה או לשפשף את האזור הפגוע.
3. ניתן יהיה לחוש בהקלה משמעותית על הגירוד והאדמומיות כבר בדקות הראשונות לאחר המריחה.
4. יש להמשיך בשימוש סדיר למשך מספר ימים, עד להיעלמות מלאה של התסמינים.
5. אם אין שיפור בתוך 3-5 ימים מומלץ לפנות לרופא. יש להימנע ממריחה על פצעים פתוחים. אם מתרחשת תגובה אלרגית לקרם, יש להפסיק את השימוש מיד. הקרם בטוח לשימוש יום-יומי להרגעה ומניעה של אלרגיות עור חוזרות. 
6. מומלץ לקחת את הקרם לכל מקום, כולל פעיליות בטבע ששם הסיכוי להיעקץ ולפתח תגובה אלרגית עולה

ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | TOPIC SKIN KIT

סיכום

אלרגיות עור עלולות לפגוע משמעותית באיכות החיים ולגרום לתחושת אי-נוחות קשה. למרבה המזל, קיימות כיום מספר אפשרויות יעילות להקלה מהירה על התסמינים:

  • תרופות אנטי היסטמיניות מדכאות ביעילות את התגובה האלרגית אך עלולות לגרום לתופעות לוואי.
  • קרמים על בסיס סטרואידים מאפשרים הקלה מיידית אך אינם מומלצים לשימוש ממושך.
  • תחליבים על בסיס צמחי מרפא הם בטוחים ויעילים להרגעת העור בצורה טבעית.
  • הקרם שלנו להקלה והרגעת העור - Skin Relief Calming Lotion נחשב לאחת האפשרויות הטובות ביותר הודות ליעילותו הגבוהה ולבטיחותו לשימוש ממושך.

המאבק באלרגיות עור יכול להיות קשה, אך כיום ישנם פתרונות מצוינים המאפשרים חיים רגועים ונעימים גם עם בעיה זו. בחירת הטיפול המתאים היא המפתח להקלה ארוכת טווח.

המוצרים של קמדיס לטיפול בעקיצות ולהקלה מהירה:

מבצע! מארז 3 יחידות של תחליב להקלה מהירה על גירויים ועקיצות במחיר מיוחד!
תחליב-ג'ל להקלה והרגעה מידית של עור מגורה בעקבות עקיצות יתושים וגירויים אחרים. הפורמולה פועלת באמצעות הרכב צמחים מרוכז ובלעדי לקמדיס המעניק לו גם את הגוון הטבעי הייחודי לו. התחליב מפחית ביעילות אדמומיות וגרד הנלווים לעקיצות וגירויי עור שונים ומסייע במניעת התפתחות דלקת. מתאים למבוגרים, ילדים ותינוקות מגיל ששה חודשים.

התחליב להקלה והרגעה מהירה מסייע:

-בהקלה מידית על אזור העקיצה 
-בהרגעה של עור מגורה ואדמומי
- במניעת התפתחות דלקת

למידע נוסף
Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
הוספה לרשימת המשאלותהצגת רשימת המשאלותהסרה מרשימת המשאלות
סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop