משלוח לבית הלקוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
שימו לב! ייתכנו עיכובים באספקת משלוחים. במקרים דחופים, בבקשה צרו איתנו קשר.

העור בקצה המנהרה

שיקום עור: טיפולים חדשניים ושיטות טבעיות להחזרת הברק לעור אדמומי ויבש

contented-elderly-man-having-a-facial-mask-for-his-2023-11-27-04-55-58-utc (1).jpg__PID:412b1cc2-3c08-4631-8ec4-de22e587e117

עור בריא וזוהר הוא מטרה משותפת לרבים, אך לא תמיד קל להשיגו, במיוחד כאשר מתמודדים עם עור אדמומי ויבש. מצב זה עלול להיגרם ממגוון גורמים, כמו תנאי מזג אוויר קשים, תזונה לא מאוזנת, אלרגיות ושימוש במוצרים שאינם מתאימים לסוג העור.

עור אדמומי ויבש לא רק משפיע על המראה החיצוני אלא גם על התחושה הכללית, ועלול לגרום לחוסר נוחות וביטחון עצמי ירוד. לכן, שיקום העור דורש גישה הוליסטית ומקיפה המשלבת טיפולים חדשניים ושיטות טבעיות.

במאמר זה אספנו לכם כמה מן הדרכים השונות לשיקום העור, תוך התמקדות בטיפולים חדשניים כמו טכנולוגיות לייזר, טיפולי PRP ומיקרונידלינג. כמו כן, נציג שיטות טבעיות להחזרת הברק והלחות לעור, כולל שימוש בשמנים טבעיים, תזונה מתאימה ומסכות פנים טבעיות. המטרה היא להציג מגוון אפשרויות שיאפשרו לכל אחד ואחת למצוא את השיטה המתאימה ביותר לצרכיהם האישיים.

טיפולים חדשניים לשיקום העור

טכנולוגיית לייזר

טיפולי לייזר הם אחת מהשיטות המתקדמות ביותר לשיקום העור. הטכנולוגיה הזו פועלת באמצעות קרני לייזר המכוונות לשכבות הפנימיות של העור, וגורמת לגירוי ייצור הקולגן – חלבון חשוב לשמירה על גמישות ומרקם העור. היתרונות כוללים:

  • ייצור קולגן: קולגן עוזר להחליק קמטים ולקדם עור בריא יותר;
  • הפחתת אדמומיות: הטיפול יעיל בהפחתת אדמומיות הנגרמת ממחלות עור שונות כמו סבוריאה דרמטיטיס.
  • החלקת קמטים: שיפור במראה הקמטים הדקים על פני העור.

מחקר קליני שבדק את יעילות טיפול הלייזר מצא כי לאחר ארבעה שבועות של טיפול רצוף, נרשמה שיפור משמעותי במצב העור כולל הפחתת קמטים, שיפור באלסטיות העור וצמצום אובדן מים טראנס-אפידרמלי. המחקר הדגים גם ירידה מובהקת בגירוי העור מיד לאחר הטיפול בלייזר בהשוואה לקבוצת הביקורת​ (https://classic.clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT06140628)​.

4.jpg__PID:d9f79bc6-0ad5-435c-b814-1fca32e24f08

קמדיס המומחים בבעיות עור, מציעה פתרונות לשגרת הטיפוח לעונות מעבר:

לסובלים מאטופיק דרמטיטיס: סדרת Skin Topic של קמדיס, מיועדת לתת מענה אופטימלי לטיפול בעור יבש ומגורה, ומעניקה הקלה גם לסימפטומים של עור הסובל מאקזמה ואטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור) לקראת עונות המעבר שכיחות הסימפטומים האלו עולה).

topicwash-newforweb-V2_2500x2500_091110cd-a482-43c8-9bee-087c8722359f_x563@2x.webp__PID:6bb9ecd4-2997-4ea7-b056-e53357d75fb5

TOPIC SKIN FACE & BODY WASH

ג'ל רחצה טיפולי לעור יבש, אדמומי ומגורה- ג'ל לניקוי עדין של עור פנים וגוף יבש ומגורה. התכשיר פועל באמצעות תרכובת צמחים מרוכזת ובלעדית לחברת קמדיס ומקלה על תסמיני עור הנלווים לעור יבש כמו גרד ואדמומיות. שימוש קבוע בג'ל הרחצה מסייע במתן תחושת נוחות והקלה לעור לאורך זמן. מתאים לתינוקות ועד למבוגרים. הג'ל מסייע בהקלה מהירה על עור יבש מאד ובהרגעה של עור אדמומי. ג'ל הרחצה מזין את העור ומותיר תחושת רכות ולחות. *ללא בישום, פארבנים, SLS.וצבע מלאכותי

topicwash-newforweb-V2_2500x2500_091110cd-a482-43c8-9bee-087c8722359f_x563@2x.webp__PID:6bb9ecd4-2997-4ea7-b056-e53357d75fb5

TOPIC SKIN FACE & BODY CREAM

קרם לחות עשיר טיפולי לעור יבש, אדמומי ומגורה- קרם לחות טיפולי עשיר ומזין שפותח במיוחד להקלה על עור יבש ויעילותו נבדקה קלינית על ילדים ומבוגרים על עור אטופיק דרמטיטיס ואקזמה. הוכח כיעיל בהפחתה משמעותית של תסמינים: מפחית גרד באופן משמעותי, משפר את איכות השינה של ילדים כבר לאחר 7 ימים של שימוש בקרם. לא נמצאו תופעות לוואי מוכרות בשימוש יומיומי בקרם. הקרם פועל באמצעות תרכובת צמחים מרוכזת ובלעדית לחברת קמדיס המסייעת בהרגעה מידית של העור ומשקמת את שכבת ההגנה הטבעית שלו. ריכוז הצמחים בקרם הוא שמעניק לו גם את הגוון הטבעי והייחודי לו. הקרם, שנספג במהירות בעור, מפחית את הגרד, האדמומיות והיובש ומשיב לעור לחות ורכות. מתאים לתינוקות מגיל חצי שנה, ילדים ומבוגרים. *ללא בישום, ללא פארבנים.

טיפולי PRP (Platelet-Rich Plasma)

PRP (פלסמה עשירה בטסיות דם) הוא טיפול המבוסס על שימוש בדם המטופל עצמו. הטיפול כולל הפרדת פלסמה עשירה בטסיות דם מהדם הרגיל והזרקתה מחדש לאזורים הדורשים שיקום.

יתרונות הטיפול בין היתר כוללים:

  • שיפור מרקם וגמישות העור: הפלסמה מעודדת התחדשות תאי העור ושיפור המרקם;
  • הפחתת צלקות וקמטים: הפלסמה עוזרת לריפוי והחלקת צלקות וקמטים;
  • החדרת לחות לעור יבש: הפלסמה מכילה גורמי גדילה שמקדמים לחות טבעית.

במחקרים שונים נמצא כי טיפול PRP יכול לשפר את מראה העור ולהפחית סימני הזדקנות. לדוגמה, מחקר קליני מצא כי הזרקת PRP לפנים ולצוואר במשך שלושה חודשים הובילה לשיפור משמעותי במרקם העור וגמישותו​ (https://academic.oup.com/asj/article/41/7/NP854/6127291)​.

טיפולי מיקרונידלינג

מיקרונידלינג הוא טיפול המשתמש במחטים זעירות ליצירת דקירות זעירות בעור. הדקירות הללו מעוררות את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף וגורמות לחידוש תאי העור.

היתרונות של טיפול זה כוללים:

  • חידוש תאי העור: התהליך מעורר יצירת תאים חדשים ובריאים;
  • הפחתת כתמים ופיגמנטציה: מיקרונידלינג מסייע בהבהרת כתמים כהים על העור;
  • שיפור מראה נקבוביות: הטיפול מצמצם את מראה הנקבוביות המורחבות ומשפר את מרקם העור.

מחקרים שונים תומכים ביעילות הטיפול במיקרונידלינג לשיפור מגוון בעיות עור, כולל צלקות אקנה, כתמים כהים והרחבת נקבוביות, מה שהופך אותו לכלי יעיל ומשמעותי בשיקום והבראת העור(https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fmed.2021.788754/full, https://academic.oup.com/asj/article/42/10/1154/6565988).

טיפולי חומצות

טיפולי חומצות כוללים שימוש בחומצות כמו חומצה גליקולית, חומצה לקטית וחומצה סליצילית לקילוף עדין של שכבת העור העליונה:

  • חומצה גליקולית: מסייעת בהסרת תאים מתים ושיפור מרקם העור;
  • חומצה לקטית: מעניקה לחות ומאירה את העור;
  • חומצה סליצילית: מטפלת בעור שומני ומסייעת בהפחתת פצעונים.

מקורות:

טיפול גלי רדיו (RF)

טיפולי RF משתמשים בגלי רדיו לחימום שכבות העור הפנימיות, מה שמוביל לייצור קולגן המסייע לחיזוק העור:

  • שיפור גמישות העור: גלי הרדיו מחזקים את העור ומגברים את גמישותו;
  • הפחתת קמטים: הטיפול מסייע בהפחתת מראה הקמטים;
  • חידוש תאי העור: הגלים מעודדים התחדשות תאי עור בריאים וצעירים.

שימוש בטיפולים החדשניים הללו יכול להביא לשיפור משמעותי במראה ובתחושה של עור אדמומי ויבש.

מקורות:

לסובלים מעור מיובש (עור שלא יבש מטבעו):

ג'ל לחות פרביוטי מרוכז לעור יבש

Ultra-Hydration Gel

ג'ל לחות פרביוטי מרוכז לעור יבש או מיובש, חסר לחות ורגיש. הג'ל מבוסס על Calm botaniplex™, טכנולוגיה ייחודית המשלבת תמציות צמחים בעלי תכונות פרביוטיות שמסייעים להפחתת אדמומיות, גרד, לפעילות נוגדת חמצון, לחיזוק מחסום העור ואיזון המיקרוביום. לצד קומפלקס הצמחים, מכיל ג'ל הלחות גם חומצה היאלורונית המשמשת כזריקת לחות לעור ואלנטואין להרגעת העור. ג'ל הלחות של קמדיס מעשיר את העור בלחות למשך 24-שעות מרגע השימוש, בעל נוסחה המבוססת על מים, נטולת שומן שאינה מכבידה על העור ונספגת במהירות. התכשיר מותאם עור יבש, חסר לחות ורגיש, גם כזה שעבר טיפולים. התכשיר מתאים גם לקיץ שבה גם סובלים מחוסר לחות. ללא בישום, פארבנים, SLS וצבע מלאכותי

 קרם לחות מזין לידיים לעור יבש

Nourishing Hand Cream - קרם לחות מזין לידיים לעור יבש 

קרם לחות מזין לידיים, המיועד להזנת כפות הידיים והעשרתן בלחות. הקרם בעל מרקם נעים הנספג במהירות ומותיר את העור רך, נעים וגמיש. התכשיר מסייע לכפות ידיים יבשות וסדוקות, מזין ולוכד את הלחות בעור, מרכך מרגיע ומחדש עור יבש וסדוק. ללא פארבנים וצבע מלאכותי

מסיכה לעור יבש ורגיש

Ultra Hydration Face Mask - מסיכה לעור יבש ורגיש

עור הפנים שלנו תמיד חשוף למזג האוויר, ומסיכת פנים בהחלט יכולה לעזור. מסיכת הבד שלנו מעשירה את הפנים בלחות ומשלבת רכיבים מתקדמים החודרים לעומק שטח העור מרגיעים אותו ומסייעים לשיקום מחסום ההגנה הטבעי שלו. המסיכה שלנו מכילה חומצה היאלורונית, גליצרין, ויטמינים A, E, B5 לעור פנים בריא קורן ונינוח כל היום

שיטות טבעיות להחזרת הברק לעור

שימוש בשמנים טבעיים

שמנים טבעיים הם דרך יעילה ובטוחה להעניק לעור לחות והזנה. הנה כמה שמנים מומלצים:

  • שמן קוקוס: מכיל חומצות שומן רוויות המסייעות בלחות עמוקה של העור. שמן קוקוס גם בעל תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי-פטרייתיות, מה שעוזר להגן על העור מפני זיהומים.
  • שמן חוחובה: ידוע ביכולתו לאזן את ייצור השומן בעור. הוא מתאים במיוחד לעור שמן ומסייע במניעת היווצרות פצעונים. בנוסף, שמן חוחובה מכיל ויטמינים ומינרלים המזינים את העור.
  • שמן ארגן: עשיר בנוגדי חמצון ובוויטמין E, מה שהופך אותו למעולה לשיקום והזנת העור. שמן ארגן מסייע בשמירה על גמישות העור ומפחית את מראה הקמטים.

מקור:

תזונה נכונה לעור בריא

תזונה נכונה היא מפתח לעור בריא וזוהר. הנה כמה מזונות מומלצים:

  • אבוקדו: עשיר בשומנים בריאים, ויטמין E וויטמין C. אבוקדו מסייע בלחות העור ומשפר את גמישותו.
  • אגוזי מלך: מכילים אומגה-3, שומנים בריאים ונוגדי חמצון. אגוזי מלך תורמים לשיפור גמישות העור ולהפחתת דלקות.
  • ירקות ירוקים: כמו תרד, קייל וברוקולי. ירקות אלו עשירים בויטמינים A, C ו-E, כמו גם במינרלים חשובים המסייעים בשיקום העור ומניעת נזקים.

מקור:

מסכות פנים טבעיות

מסכות פנים טבעיות הן דרך מצוינת להעניק לעור טיפול ממוקד ומזין. הנה כמה מסכות מומלצות:

  • מסכת דבש ויוגורט: דבש הוא אנטי-בקטריאלי, טבעי ומעניק לחות, בעוד יוגורט מכיל חומצה לקטית מבהירה את העור. ערבבו כף דבש עם כף יוגורט, מרחו על הפנים והשאירו ל-15 דקות לפני שטיפה במים פושרים.
  • מסכת כורכום וחלב: כורכום ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והמאירות, וחלב מעניק לחות. ערבבו כפית כורכום עם כף חלב, מרחו על הפנים והשאירו ל-10-15 דקות לפני שטיפה.
  • מסכת אבוקדו ושמן זית: אבוקדו מזין ומעניק לחות, ושמן זית עשיר בנוגדי חמצון. רסקו חצי אבוקדו והוסיפו כף שמן זית, מרחו על הפנים והשאירו ל-15 דקות לפני שטיפה.

שמירה על לחות פנימית

בנוסף לשימוש במוצרים חיצוניים, חשוב לשמור על לחות פנימית על ידי שתיית מים מספקת. שתיית מים עוזרת לשמור על עור לח וגמיש ומסייעת בניקוי רעלים מהגוף.

הימנעות מחשיפה מופרזת לשמש

השמש יכולה לגרום לנזקי עור משמעותיים, כולל יובש ואדמומיות. שימוש בקרם הגנה הוא הכרחי לשמירה על בריאות העור. מומלץ להשתמש בקרם הגנה עם SPF 30 לפחות, גם בימים מעוננים.

שגרת טיפוח יומיומית

שמירה על שגרת טיפוח יומיומית המתאימה לסוג העור היא חשובה מאוד. יש לשלב ניקוי עדין, לחות והגנה מפני השמש בשגרה היומית. מומלץ לבחור במוצרים המכילים רכיבים טבעיים ומתאימים לצרכי העור האישיים.

שימוש בשיטות טבעיות להחזרת הברק לעור יכולה להיות יעילה מאוד כשהיא משולבת בשגרת טיפוח יומיומית וטיפולים חדשניים לפי הצורך.

מקורות:

שיטות טבעיות להחזרת הברק לעור

קמדיס היא חברה המתמחה במוצרי דרמו קוסמטיקה המשלבים מרכיבים טבעיים עם טכנולוגיה מתקדמת לטיפול בעור אדמומי ויבש. המוצרים של קמדיס מיועדים לספק פתרונות אפקטיביים לבעיות עור שונות, ומבוססים על מחקרים מדעיים ותמציות צמחים מוכחות. הנה כמה מהמוצרים הבולטים של קמדיס לשיקום העור:

קרם לחות טיפולי לעור יבש עד יבש במיוחד

קרם טיפולי עשיר המכיל שילוב של 6 צמחי מרפא, אשר יחד מסייעים ביעילות להקלה על העור ולשיקום שכבת ההגנה הטבעית שלו.

הקרם מכיל סרמידים לשיקום מחסום העור, חומצה היאלורונית וחמאת שיאה להעשרת העור בלחות. הקרם נבדק קלינית על ילדים ומבוגרים והוכח כיעיל בהפחתה משמעותית של תסמיני אטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור) ואקזמה בקרב נבדקי המחקר.

  • מטפל בתסמיני עור יבש, גירויים ואדמומיות: מסייע בהפחתת תסמינים כמו גרד ואדמומיות.
  • מזין את העור ומעניק לחות: מספק לחות עמוקה ומשפר את מרקם העור.
  • מפחית גירוד באופן משמעותי בשימוש יומיומי: מסייע להקל על תחושת הגירוד הלא נעימה.
  • משפר את איכות השינה של ילדים כבר לאחר 7 ימים של שימוש בקרם: מפחית את תחושת הגירוד ומשפר את הנוחות הכללית.

לצפייה במוצר ובמידע המלא לחצו כאן.

סרום לחות היפואלרגני

סרום לחות היפואלרגני המבוסס על 96.5% רכיבים טבעיים. הסרום בעל pH 5.5 הדומה ברמתו לזה של העור. הסרום מומלץ כתכשיר מקדים (פריימר) לקרם פנים, ובזכות הריכוז הגבוה של המרכיבים הפעילים בו והמרקם הייחודי שלו על בסיס מים וללא שומן, הוא מאפשר את החדרת הרכיבים הפעילים אל תוך העור מבלי להכביד עליו.

  • מתאים לעור רגיש המגלה סבילות נמוכה למוצרי קוסמטיקה: היפואלרגני ומתאים לשימוש יומיומי.

לצפייה במוצר ובמידע המלא לחצו כאן.

מסיכת בד לניקוי עמוק לעור פנים שמן

מסיכת הפנים מסירה הפרשות שומן ומטהרת את נקבוביות העור. המסיכה עוזרת לשמירה על איזון ומרקם עור בריא ואחיד יותר. המסיכה מכילה חומצה היאלורונית ללחות ומשלבת תמציות צמחים יעילות לטיפול בעור שמן ואדמומי עם נטיה לפצעונים.

  • מנקה לעומק: מסירה הפרשות שומן ומטהרת את העור.
  • מעשירה את העור בלחות: מכילה חומצה היאלורונית לשמירה על לחות העור.
  • מפחיתה תסמיני עור שמן: מאזנת את ייצור השומן בעור.

לצפייה במוצר ובמידע המלא לחצו כאן.

קרם גוף טיפולי

קרם גוף טיפולי ועשיר המרגיע ומסייע בהפחתת יובש וקילופים, מזין את העור בלחות ומסייע בהסרת שכבות עור יבשות במיוחד. הקרם מכיל שילוב של שלושה צמחי מרפא: אינדיגו, רובארב וליקוריץ, המסייעים להפחתת קילופי עור, יובש, גרד, אודם וגירוי. הקרם עשיר בחומצה היאלורונית וחמאת שיאה המעניקים לחות מיטבית לעור, ובנוסף מכיל סרמידים וחומצות שומן המסייעים לשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור.

  • מרגיע ומסייע בהפחתת יובש וקילופים: מתאים לעור יבש ומגורה.
  • מזין את העור בלחות: מספק לחות עמוקה ומשפר את גמישות העור.
  • מרגיע ומקל על עור מגורה ומגרד: משפר את הנוחות הכללית של העור.

מוצרי קמדיס מיועדים להעניק לעור טיפול מקיף ומעמיק, תוך שילוב בין תמציות צמחים טבעיות וטכנולוגיות מתקדמות. השימוש במוצרים אלו מאפשר שיקום והחזרת הברק והחיוניות לעור, תוך התאמה לצרכים האישיים של כל אחד.

לצפייה במוצר ובמידע המלא לחצו כאן.

סיכום

שיקום עור אדמומי ויבש דורש שילוב של טיפולים חדשניים ושיטות טבעיות. השימוש בטכנולוגיות מתקדמות כמו טיפולי לייזר, PRP ומיקרונידלינג יכול לשפר את מראה העור ולשקם אותו מבפנים. לצד זאת, שימוש בשיטות טבעיות כמו שמנים טבעיים, תזונה מאוזנת ומסכות פנים טבעיות יכול להעניק לעור לחות והזנה חיוניים.

מוצרי הדרמו קוסמטיקה של קמדיס מספקים פתרונות משולבים המשלבים מרכיבים טבעיים עם טכנולוגיה מתקדמת, המיועדים להחזיר לעור את הברק והחיוניות שלו, כמובן שכל הכתוב בכתבה הינו בגדר המלצה וכל פעולה או טיפול שעושים על העור חייבות להיעשות בהמלצת רופא או דרמטולוג מוסמך.

מה הלקוחות שלנו אומרים

עכשיו ב 20% הנחה!

הערכה הטיפולית לעור אטופי ויבש, כוללת את 2 מוצרי הסדרה במחיר מופחת!

₪110.60
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
הוספה לרשימת המשאלותהצגת רשימת המשאלותהסרה מרשימת המשאלות
סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop