website
משלוח לבית הלקוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
שימו לב! ייתכנו עיכובים באספקת משלוחים. במקרים דחופים, בבקשה צרו איתנו קשר.

סקינימליזם #101

נכתב ע״י גיאלה שרם, מנהלת בכירה למכירות ופיתוח עסקי

צריך לקרוא את זה אם:

א) אתם מוכנים להטיל ספק בשגרת הטיפוח שלך
ב) אתם מסוקרנים מהרעיון של מינימליזם
בואו ונהיה אמיתיים לשנייה, אם יש לכם שגרה של 12 שלבים לטיפוח העור, ולא כל-כך פתוח לשינוי, הכתבה הזו לא בשבילו.
ולמרות זאת, מי שרוצה לעשות שינוי, להתפתח ולחשוב מחדש מה צריך לשים על העור שלנו וכיצד זה משפיע על התמונה הגדולה יותר, כדאי להמשיך לקרוא!

להיפרד מקשקשים עם ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT

גילוי נאות, אני אישית אוהבת את חידושי הטיפוח המדהימים, הגיוון בקוסמטיקה, יופי, אופנה, סטיילינג, רק תגידו. סיימתי את התואר שלי ב-K-beauty דרך פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, Iherb ואמזון... במהלך חמש שנים. עם זאת, אני בשום פנים ואופן לא מנסה להתפאר או לשפוט את הבחירות של טיפוח העור של מישהו. לאחרונה, התפקחתי מהצרכנות הקיצונית של טיפוח העור שעקבתי אחריה, וברצוני לחלוק את מחשבותיי בנושא.

להיפרד מקשקשים עם ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT

מיליונים עוקבים אחרי שגרת טיפוח העור של 12 שלבים, מה שיוצר צורך מוגזם לקנות עוד ועוד מוצרים שהעור לא בהכרח צריך.
בואו ונגיד את זה ככה: האם אנחנו לובשים סוודר, אפוד, מעיל וצעיף כשלא קר לנו? כנראה שלא. אז למה העור שלנו צריך ללבוש שכבות אחר שכבות?
אז מה זה "סקינימליזם"? ובכן... זו מגמה גוברת של טיפוח עור מינימליסטי. מדובר בבחירת מוצרי הטיפוח שלנו בתשומת לב, להבין את העור שלנו, מה אנחנו שמים עליו, ולקנות מוצרים איכותיים, אמינים, המונעים ע"י מדע שיעשו את העבודה שהם מבטיחים. טיפוח העור צריך להיות מותאם לצרכים ה'ממשיים' של העור שלך. העור שלך יהיה בריא לחלוטין אם תספק את מה שהוא דורש. כשאנחנו מגזימים, אנחנו יכולים לגרות את העור, ולגרום לתגובה אלרגית, לשבור את המחסום של העור, ולמעשה לעשות יותר נזק מתועלת.

אני יודעת כמה זה אטרקטיבי לראות את המשפיען הזה מדבר על עוד מוצר מדהים, אבל קחו נשימה עמוקה ותשאלו, 'האם העור שלי באמת צריך את זה?'

הצרכנות מספיק חזקה כמו שהיא. כאשר אנו קונים בגדים, מזון, אביזרים וכו'; זה תופס אותנו לגמרי לא מוכנים. אנחנו רוצים להיות אחראים על הפלנטה שלנו, אז אנחנו קונים מוצרי יופי נקיים, אריזות למחזור, שמפו ללא מים. אבל האם כולכם יודעים מה בעצם בר קיימא? הימנעות ממוצרים שאנחנו לא באמת צריכים.
כעת, מלבד הפילוסופיה של קיימות, בואו נדבר על תעשיית טיפוח העור. אני רואה חלוקה ברורה בין שני סוגים שונים של גישות. ישנן חברות כמו The Ordinary ו-Inkey שעושות עבודה מצוינת במכירת מוצרים מבוססי מרכיבים המאפשרים לצרכנים לקבל השכלה (היה לנו הרבה זמן בבידוד COVID רק בשביל זה!) במה להשתמש, איך לשלב מוצרים, ולשכב אחר שכבה. כולנו התחלנו לרכוש עשרות מוצרים כמו ניאצינמיד, סרמידים, חומצה סליצילית והפכנו לכימאים בעצמנו.

להיפרד מקשקשים עם ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT

ואז, ישנן חברות כמו Kamedis ורבות אחרות כמובן שנוקטים בגישה אחרת. אנו מגבשים במיוחד את המוצרים שלנו כדי לטפל בצרכי העור באמצעות גישה הוליסטית. לדוגמה, Topic Cream שלנו יספק חומרים נוגדי חמצון, אנטי דלקתיים ואדמומיות הודות לשילובים השונים של צמחים ומרכיבים צפופים אחרים. כאשר משתמשים במוצר זה, מקבלים את רוב היתרונות שהעור שלך באמת צריך. לאחר מכן, אינך צריך למרוח שכבה נוספת של לחות, או סרום נגד אדמומיות, כי זה כבר כלול בפורמולה.

אין כאן נכון או לא נכון. אבל אנחנו בקמדיס תומכים בטיפוח עור פשוט, בר קיימא ובמחיר סביר לרווחתם של אנשים. יש לנו פורטפוליו פשוט, אך נבחר בקפידה של מוצרים שהם הכרח לטיפול במצבי עור בצורה מיטבית.

אנו בוחרים בכוונה כל מרכיב כדי לטפל בשורש ובסימפטומים. המוצרים שלנו מעולים לא רק בגלל שהם מנוסחים עם חומרים בוטניים ייחודיים, אלא בגלל שהם באמת עובדים.

איך אנחנו יודעים שהם עובדים? כי אנחנו בודקים אותם ומוכיחים קלינית את יעילותם. כאשר אתה משתמש במוצרים כל כך איכותיים ומנוסחים היטב, אתה לא צריך פעולות כפולות בשגרה שלך. ואם הצלחתי לגרום לך לקנות מוצר אחד פחות, עשיתי את העבודה שלי!

Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
הוספה לרשימת המשאלותהצגת רשימת המשאלותהסרה מרשימת המשאלות
סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop