website
משלוח לבית הלקוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
שימו לב! ייתכנו עיכובים באספקת משלוחים. במקרים דחופים, בבקשה צרו איתנו קשר.

המדריך שלך לטיפול בעור במהלך החילופי עונות

בדיוק כפי שאנו מחליפים את הלבוש שלנו בעונות המעבר, עלינו לארגן מחדש את שגרת טיפוח העור שלנו. מזג האוויר הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על העור שלנו. בחורף לדוגמא, אנו חווים בדרך כלל יובש בעור לעומת עונת הקיץ שבה אנו יכולים לחוות יותר שמנוניות מהרגיל עקב הזעת יתר והלחות באוויר.

להתראות חורף, ברוך הבא אביב

חודש אפריל הוא חודש האביב הישראלי, ממנו אנו שועטים לעבר הקיץ. מבלי קשר לאיפה אתם מתגוררים בישראל, המשמעות היא רמות גבוהות יותר של לחות שמובילה לרמות גבוהות יותר של הזעה. נקבוביות העור שלנו נסתמות יותר מהרגיל ולכלוך מצטבר ללא קשר לסוג העור. מסיבה זו אנו חייבים להשתמש בתכשירים הנכונים כדי לנקות ולהשאיר את העור רענן.

בKamedis, יש לנו מגוון תכשירים אשר יכולים להתאים לכל סוג עור ויעזרו לך להתמקד במה שהעור שלך צריך לקראת הקיץ. לדוגמה, קרם הפנים SEBO T-Zone, מלבד טיפול בתסמיני סבוריאה דרמטיטיס, כגון התקלפות ואדמומיות שמתגברים בקיץ הלח בישראל, הקרם מסייע להרגיע עור מעורב נוטה לשומניות, ומעניק לחות ברמה המתאימה לתנאי הקיץ. לחות אשר חשובה לא פחות במהלך הקיץ.

השתמשו בתכשירים קלילים יותר המתאימים לקיץ הלח בישראל.

תכשיר נוסף שמתאים מאוד לתקופת האביב והקיץ הוא תכשיר לחות על בסיס מים נטול שומן - Ultra Hydration Gel תכשיר זה יסייע להעניק לחות לעור יבש ומיובש מבלי להעיק בחום הקיץ. Ultra Hydration Gel יותיר את העור עשיר בלחות, חלק ורענן עד 24 שעות מרגע השימוש

להיפרד מקשקשים עם ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT

התכשיר פותח בטכנולוגיית ה™CALM Botaniplex - טכנולוגיה שמעצימה את סגולות צמחי המרפא המשולבים בתכשיר. ג'ל הלחות יעניק לחות, יפחית אדמומיות וישמור על מחסום העור גם בקיץ האגרסיבי .

קרם הגנה, קרם הגנה, קרם הגנה!

טיפוח העור אינו מועיל אם איננו מורחים מקדם הגנה הנחוץ לכיסוי והגנה על העור שלנו. שמירה על העור במהלך הקיץ מהווה שלב חיוני, שכן קרני ה-UV גבוהות מאי פעם והחשיפה לשמש מורגשת באופן עקבי.

קחו בחשבון את מקדמי ההגנה השונים הדרושים להגנה על סוג העור המתאים לך. לדוגמה, יש המעדיפים קרם הגנה מינרלי כדי למנוע גירויים ורגישויות, אחרים מעדיפים קרם הגנה המבוסס על מרכיבים כימיים מכיוון שהם מרגישים שהמרכיבים פועלים ביעילות כדי להגן על העור שלהם.

הקיץ כמעט כאן, והחרקים יוצאים לשחק...

משמעות המעבר מהאביב לקיץ היא שחם יותר כך שלכל החרקים והיצורים הקטנים נוח מתמיד. בתקופה זו שכיחות עקיצות יתושים וחרקים הולכת ועולה, במקרה של תגובה אלרגית העור עלול להתנפח, לפתח פריחה ואף להגיב בדלקת ואדמומיות. מומלץ תמיד לצאת החוצה עם תכשירים נגד יתושים וחרקים אחרים

להיפרד מקשקשים עם ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT

במידה וכבר נעקצתם, מרחו את תחליב ההרגעה של Kamedis

זהו תחליב היפואלרגני להקלה מהירה המבוסס על צמחי מרפא מהרפואה הסינית המסורתית. מוצר חובה בגודל קומפקטי שאפשר לקחת אותו אתכם לכל מקום. קלמינג לושיין מעניק הקלה מידית לאזור שנעקץ מרגיע את העור ומונע אדמומיות וגרד.

הנוסחה מבוססת על תרכובת צמחים מרוכזת ובלעדית. ללא בושם, ללא צבעים מלאכותיים, צבעו הדבשי משקף את הריכוז הגבוה של הצמחים.

והדבר הטוב ביותר הוא שהוא מתאים למבוגרים, ילדים ותינוקות מגיל שישה חודשים ומעלה.

ג'ל אלכוהול להגנה כפולה על היגיינת ובריאות הידיים

ואם כבר התחיל האביב, ואפשר להינות ממזג אויר מושלם לטיולים תדאגו שיש איתכם תמיד בתיק ג׳ל אלכוהול מזין לידיים, הבוטניג'ל פותח במיוחד לבעלי עור רגיש ויבש, מכיל ריכוז של 66% אלכוהול ותמציות צמחי מרפא בעלי יכולות אנטי ויראליות ואנטי מיקרוביאליות. גם לאחר שהאלכוהול מתנדף הצמחים נשארים ומסייעים לבניית מחסום מפני מפגעים חיצוניים.התכשיר מועשר בגליצרין ובאלוורה לשמירה על רמת הלחות בעור

להיפרד מקשקשים עם ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT
Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
הוספה לרשימת המשאלותהצגת רשימת המשאלותהסרה מרשימת המשאלות
סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop