משלוח לבית הלקוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
שימו לב! ייתכנו עיכובים באספקת משלוחים. במקרים דחופים, בבקשה צרו איתנו קשר.

איך תתמודדו עם אטופיק דרמטיטיס בקיץ

על פי התחזיות יהיה חם במיוחד, אספנו עבורכם את מה שחשוב לדעת על התפרצות אטופיק דרמטיטיס בקיץ ועל הדרכים היעילות להקטין את הסיכוי להתפרצות האקזמה בעור.

קמדיס | פורסם: 26/06/2023

שמפו נגד קשקשים

תנאי מזג האוויר ,קיץ או חורף, עלולים לעורר תסמיני אטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור). ישנם גורמי סיכון נוספים ובסופו של דבר מדובר במצב כרוני עם תסמינים שמופיעים על העור מעת לעת. אז נכון, הסיבה לדלקת בעור עדיין אינה ידועה עדיין, אבל מה שבטוח זה שהיא כוללת שילוב של גורמים גנטיים וסביבתיים ואת זה אנחנו בקמדיס יודעים. מתוך ההבנה הזו פיתחנו את הערכה הטיפולית לעור אטופי ויבש. במדריך הבא נספר נדבר על אטופיק דרמטיטיס בקיץ וניתן כמה טיפים שיעזרו לכם לצמצם את הסיכוי להתפרצות.

בקיצור ולעניין:
● שימוש קבוע בתכשירים ייעודיים לטיפול ולמניעת אטופיק דרמטיטיס.
 ● הימנעות מחשיפת יתר לשמש והזעה מוגזמת.
 ● צמצום החשיפה לאלרגנים.
 ● פנייה לרופא לקבלת תוכנית טיפול אישית.

איך מזג האוויר משפיע על ההתפרצות?

עדי קליינברט, לקוחה של קמדיס המתמודדת עם אטופיק דרמטיטיס, מספרת על התפרצות האקזמה בעור בחודשי הקיץ: "בתקופות של קיץ, מרוב שהייתי מגרדת, העור היה מדמם והייתי צריכה להסתיר את עצמי. לבשתי מכנסיים ארוכים כדי שלא יראו את זה." 

גורמי הסיכון להתפרצות אטופיק דרמטיטיס בקיץ

חום וזיעה: מזג אוויר חם עלול לגרום להזעה מוגברת שעלולה לגרות את העור ולהחריף את תסמיני הדלקת. בנוסף,כשהטמפרטורות עולות אנשים נוטים להתקלח יותר, מה שעלול לפגוע בשמנים הטבעיים של העור ולהוביל לעור יבש ופגיע יותר בפני זיהומים.

לחות נמוכה: אוויר יבש יכול לפגוע בלחות העור, לגרום לו להיות יבש יותר ואף לגרום להחמרה בסימפטומים של אטופיק דרמטיטיס. בדרך כלל מדובר בבעיה שבאה לידי ביטוי בעיקר בחודשי החורף כאשר אנחנו חשופים יותר לאוויר יבש. אבל הסיכון קיים גם בקיץ, במיוחד במקומות היבשים יותר בארץ כמו השפלה והנגב, וגם במקומות סגורים המצננים את המקום עם מזגן.

אבק ואלרגנים אחרים: מזג האוויר לא משפיע רק על הטמפרטורה והלחות, הוא משפיע גם על כמות האבק ועל אלרגנים אחרים בסביבה. לאנשים רבים הסובלים מאטופיק דרמטיטיס יש גם אלרגיות, וחשיפה לאלרגנים עלולה לעודד את התפרצות הדלקת בעור. זה נכון בעיקר לחודשי האביב והקיץ.

חשיפה לשמש: בעוד שחשיפה מסוימת לשמש יכולה לעזור בהתמודדות עם אטופיק דרמטיטיס עקב ייצור ויטמין D, חשיפת יתר עלולה לייבש את העור ולהחמיר את הסימפטומים.

חול וחוף הים- לעיתים, החול מהווה טריגר לגירוי וגרד, אם ידועה רגישות מומלץ להימנע ממגע ישיר עם חול.

חשוב לציין שלא כל מי שמתמודד עם אטופיק דרמטיטיס יושפע ממזג האוויר באותו אופן. יש אנשים שעלולים לסבול מתסמינים חמורים יותר דווקא בחורף, בעוד שאחרים עשויים לסבול מהתפרצויות בחודשי הקיץ.

מי שסובל מאטופיק דרמטיטיס, כמו עדי, יודע שזה יכול לתפוס אותו בכל מקום. קרם הלחות הטיפולי של קמדיס מטפל בתסמיני אטופיק דרמטיטיס, מסייע כבר לאלפי לקוחות מרוצים: "היום אני לוקחת את קמדיס איתי לכל מקום, נדיר שאני אתקע בלי כי מאז שאני איתם ברור לי שזה חלק בלתי נפרד מהחיים שלי. כמו שחלילה אדם שיש לו סכרת תלוי באינסולין אני תלויה במוצרים האלו. גם במקום העבודה יש לי את קרם הגוף בהישג יד. יום שלם במזגן למשל, אני נמרחת."

ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | TOPIC SKIN KIT

גם בקיץ כדי להצטייד בערכה הטיפולית לעור אטופי ויבש של קמדיס, 

הערכה הטיפולית של קמדיס לעור אטופי כוללת קרם פנים וגוף טיפולי עשיר וג'ל רחצה לניקוי עדין אשר פותחו במיוחד להקלה על עור יבש ומגורה. זה בסדר, אפשר לרוץ לספר לחבר'ה, עדי כבר עשתה את זה: "אני נמצאת באיזה שהיא קבוצת פייסבוק של אנשים עם המון שיתופים ושאלות וגם שם אני ממליצה תמיד לשנות את אורח החיים בצד התזונתי ועם קמדיס. אני תמיד מוסיפה תמונה של קמדיס, שידעו מה לחפש."

התכשירים מוכחים קלינית בפיקוח רופאי עור ומומלצים על ידם , מתאימים לתינוקות וילדים מגיל חצי שנה, לשימוש יומיומי ובטוח.

Ultra Hydration Gel

לאלו שמחפשים את הלחות ללא שומניות בחודשי הקיץ אנחנו ממליצים על אולטרה הידרשיין ג'ל. הג'ל העשיר שישמור על העור שלכם אם אתם רוצים להרגיע גירויים וגרד שהתפרצו בקיץ, אבל הקרם כבד לכם בימי הקיץ הלוהטים, אז יש לנו פתרון יומיומי שיעזור לכם לחזק את מחסום העור, להזין ולהעניק לחות ולעבור את הקיץ בשלום.

הג'ל הייחודי פותח בשילוב הרכב של תמציות צמחים פרביוטיים המסייעים להפחתת אדמומיות, חיזוק העור ואיזונו. התכשיר מכיל חומצה היאלורונית המעשירה את העור בלחות ואלנטואין להרגעת העור. הנוסחה מבוססת על מים, נטולת שומן ולא מכבידה על העור. הפורמולה עשירה ומעניקה לחות ל24 שעות לאחר מריחה אחת. הג'ל מתאים לסוגי עור שונים הסובלים מחוסר לחות.אגו למרוח אותו מיד
לאחר המקלחת כשעורכם עדיין מעט לח

טיפ לקיץ: אתם יכולים לצנן את הג'ל במקרר, כך שיעניק לכם הרגשת רעננות בזמן המריחה

איך אולטרה הידרשיין ג'ל יסייע לכם בקיץ

● מעניק לחות למשך 24 שעות מרגע המריחה
 ● מרגיע עור מגורה ואדמומי
 ● נספג בקלות וביעילות
 ●מחזק את מחסום ההגנה של העור
 ●משקם ומאזן את המיקרוביום העורי

100% מהנסיינים שלנו הצהירו שהעור שלהם נראה קורן ובריא יותר
 96% מהנסיינים שלנו הצהירו שחל שיפור בגמישות העור שלהם

אל תפחדו מהאקזמה, פשוט תכננו את הפעילות שלכם בחכמה.
.הנה מספר טיפים כלליים שיעזרו לכם בקיץ

● מרחו קרם לחות על עור לח מיד לאחר המקלחת
● שתו מים לאורך כל היום
● שטפו את עצמכם ומרחו קרם לחות מיד לאחר שחיה
● השתדלו לשהות בחוץ בצל על מנת להזיע כמה שפחות
● לבשו בגדים רפויים מבדים טבעיים כמו כותנה
● לקחו אתכם לכל מקום בקבוק מים ומגבת קטנה לניגוב הזיעה
● הרגיעו את העור במגבת רטובה וקרה
● אכלו אוכל קר מופחת סוכר, ושתו מים כל הזמן
● דאגו שהחלק הפנימי של המרפקים ומאחורי הברכיים יהיו יבשים ללא זיעה
● השתדלו להתקלח במים פושרים ואפילו קרים אם יצאתם לפעילות והזעתם
● השתמשו בקרמי הגנה מהשמש שאינם מעקצצים ולא גורמים לגירוי
● ארזו אתכם קרח או שקית ג'ל קר שתוכלו לקרר את הגוף כשתזיעו

Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
הוספה לרשימת המשאלותהצגת רשימת המשאלותהסרה מרשימת המשאלות
סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop