משלוח לבית הלקוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
עקב חג סוכות יתכנו עיכובים באספקת המשלוחים

העור בקצה המנהרה

הקיץ הגיע ואיתו הגירוי בעור ?!

a-man-on-the-beach-with-sunscreen-on-his-back-sel-2023-11-27-04-56-27-utc (1).JPG__PID:e31511cd-2ab3-465d-9acc-965b70417115

עם בוא הקיץ, רבים מאיתנו נהנים מהחום, השמש והבילויים בחוץ, אך יחד עם זאת מתמודדים עם אתגרים חדשים בכל הנוגע לבריאות העור. שכן החשיפה המוגברת לקרני השמש, השהייה במי הים והבריכה, בנוסף לחום והלחות הגבוהים של הקיץ עלולים לגרום לגירויים בעור ולהחמיר בעיות עור קיימות במידה ויש.

לכן, השילוב של כל אלו דורש מאיתנו תשומת לב מיוחדת וטיפוח נכון על מנת לשמור על העור בריא ומאוזן. בואו נסקור את הגורמים העונתיים השונים שמשפיעים על עורנו בקיץ ונציע דרכים להקל על הגירויים ולהגן על העור.

כמו כן, בעזרת שגרת טיפוח מתאימה ושימוש במוצרים המיועדים להגנה וטיפוח העור כמו מוצרי הדרמו-קוסמטיקה של קמדיס לטיפול בתסמיני בעיות עור שונות ולהקלה מהירה בגירויים ועקיצות, נוכל להתמודד עם האתגרים וליהנות מהקיץ מבלי לפגוע בבריאות העור.

חשיפה לשמש

השמש הקיצית היא מקור עיקרי לאנרגיה וחום, אך היא גם עלולה לגרום לנזקים בעור. חשיפה ממושכת לקרני UV עלולה להוביל לכוויות שמש, פיגמנטציה לא רצויה ואפילו סרטן עור. לכן, חשוב להבין כיצד להגן על העור ולשמור עליו בריא במהלך חודשי הקיץ החמים.

  • קרני UV: השמש הקיצית מכילה קרני UV חזקות יותר, העלולות לגרום לנזקים לעור. קרני UVB הן הגורם המרכזי לכוויות שמש, בעוד קרני UVA חודרות עמוק יותר לעור וגורמות להזדקנות מוקדמת, לקמטים ופיגמנטציה לא רצויה. חשיפה ממושכת וללא הגנה לקרני UV מעלה גם את הסיכון להתפתחות סרטן עור.
  • הגנה מפני השמש: חשוב להשתמש בקרם הגנה בעל מקדם הגנה גבוה (SPF 30 ומעלה), המכסה גם את קרני UVA וגם את קרני UVB. מומלץ למרוח את קרם ההגנה כ-15 דקות לפני החשיפה לשמש ולהתחדש בו כל שעתיים, במיוחד לאחר שחייה או הזעה מרובה. מומלץ להשתמש בכמות נדיבה כדי להבטיח כיסוי מלא ויעיל.
  • לבוש מתאים: לבישת בגדים קלים וארוכים המגנים על העור מפני השמש תסייע בהפחתת השפעתה על העור. כמו כן, כובעים רחבי שוליים ומשקפי שמש בעלי הגנה מפני קרני UV הם אביזרים חשובים לשמירה על העור והעיניים.
  • חיפוש צל: בעת בילוי בחוץ, במיוחד בשעות השיא של קרני השמש (10:00-16:00), חשוב לחפש צל ולהימנע מחשיפה ישירה. שכן, בילוי באזורים מוצלים, כמו מתחת לעצים או שימוש בשמשיות, יכול להפחית באופן משמעותי את החשיפה לקרני UV המזיקות.
  • הגנה על עור הפנים: עור הפנים הוא עדין במיוחד ונוטה יותר לפיגמנטציה והזדקנות מוקדמת. על כן, שימוש בקרם הגנה ייעודי לפנים, עם רכיבים המתאימים לסוג העור, יעזור בהגנה על אזור זה. כמו כן, ניתן לשלב גם מוצרי טיפוח המכילים נוגדי חמצון לשמירה על בריאות העור.

שמירה על העור בקיץ מצריכה מודעות והקפדה על אמצעי הגנה מתאימים. בעזרת שימוש נכון בקרם הגנה, לבוש מתאים וחיפוש צל, ניתן ליהנות מהקיץ ולשמור על עור בריא ומוגן. ההגנה מפני השמש היא השקעה חשובה לבריאות העור לטווח הארוך.

מקור:
https://www.urmc.rochester.edu/encyclopedia/content.aspx?contenttypeid=85&contentid=p01359

מזג אוויר חם ולח

הקיץ מביא עמו חום ולחות גבוהים, המשפיעים באופן משמעותי על עורנו. תנאים אלו יכולים לגרום להזעה מוגברת, לסתימות בנקבוביות ולגירויים בעור. כדי לשמור על עור בריא ומאוזן בתקופה זו, חשוב להקפיד על שגרת טיפוח מתאימה.

  • הזעה מוגברת: החום והלחות בקיץ גורמים להזעה מרובה, מה שעלול להוביל לסתימות בנקבוביות ולבעיות עור כמו אקנה וגירויים. חשוב לשטוף את הפנים והגוף בתדירות גבוהה ולהשתמש בסבונים עדינים המתאימים לעור רגיש.
  • שימור הלחות בעור: במזג אוויר לח, עורנו נוטה להזיע ולאבד לחות. שימוש בתכשירים לחות ונטולי שמן תסייע בשמירה על לחות העור מבלי להכביד עליו. כמו כן, מוצרים המכילים רכיבים כמו חומצה היאלורונית וגליצרין יעילים בשימור לחות העור.
  • ביגוד נושם: לבישת בגדים מבדים נושמים כמו כותנה או בד פשתן יכולה להפחית את תחושת הדביקות והגירויים בעור. בדים אלו מאפשרים לעור לנשום ומונעים הזעה מוגזמת ותחושת אי נוחות.
  • מניעת חיכוך: אזורים כמו המפשעה, הירכיים והחזה עלולים לסבול מחיכוך מוגבר במזג אוויר חם ולח, מה שיכול להוביל לגירוי בעור ופצעים. שימוש באבקת טלק למניעת חיכוך או לבישת בגדים מתאימים תעזור להפחית את הבעיה.
  • שתייה מרובה: במזג אוויר חם ולח חשוב לשתות כמות רבה של מים על מנת לשמור על לחות העור מבפנים. התייבשות יכולה להוביל ליובש וגירוי בעור, ולכן הקפדה על שתייה מספקת היא קריטית.

שמירה על עור בריא במזג אוויר חם ולח מצריכה תשומת לב מיוחדת לשגרת הטיפוח ולבחירת המוצרים הנכונים. בעזרת שמירה על היגיינה, לחות ובחירת בגדים מתאימים, ניתן להקל על הגירויים ולהגן על העור מפני הנזקים הנלווים לעונת הקיץ. בכך ניתן להבטיח שעורנו יישאר בריא ומאוזן גם בתנאי חום ולחות גבוהים.

אטופיק דרמטיטיס טיפול

חשיפה למי ים ובריכה

הקיץ מביא עמו בילויים בים ובבריכה, אך חשיפה למים אלו יכולה להשפיע על בריאות העור. מי הים, המכילים מלח, ומי הבריכה, המכילים כלור, יכולים לגרום ליובש וגירויים בעור. חשוב להבין את השפעות המים על העור וכיצד להגן עליו בזמן השהייה במים.

  • מלח: מי הים מכילים כמות גבוהה של מלח, שעלולה לייבש את העור ולגרום לגירויים. המלח יכול להסיר את השמנים הטבעיים של העור, מה שמוביל לתחושת יובש והופעת קשקשים.
  • כלור: הכלור, המשמש לחיטוי מי הבריכה, עלול לגרום לגירויים בעור, במיוחד אצל אנשים עם עור רגיש. הכלור יכול לייבש את העור, לגרום לאדמומיות ולתחושת צריבה, ולעיתים אף להחמיר מצבים כמו אקזמה ופסוריאזיס.
  • שטיפה: לאחר השהייה במי הים או הבריכה, חשוב לשטוף את הגוף במים מתוקים מיד כדי להסיר את שאריות המלח או הכלור מהעור. שטיפה יסודית תסייע למנוע יובש וגירויים.
  • שימוש בתכשירי לחות: מריחת קרם לחות על העור לאחר השטיפה יכולה לעזור לשמור על הלחות ולהחזיר לעור את האיזון הטבעי. מומלץ להשתמש במוצרים עשירים בלחות ומכילים רכיבים מרגיעים כמו אלוורה, שמן קוקוס או חמאת שיאה.
  • הגנה לפני הכניסה למים: מריחת שכבת קרם לחות לפני הכניסה לים או לבריכה יכולה ליצור מחסום מגן על העור ולהפחית את חדירת המלח או הכלור. יש לוודא שהמוצרים המשמשים אינם מכילים רכיבים המגיבים למים או לשמש בצורה שלילית.

חשוב לשים לב לבריאות העור גם בזמן הבילוי בים ובבריכה. באמצעות שטיפה יסודית, שימוש בתכשירי לחות והגנה מתאימה לפני ואחרי השחייה, ניתן להפחית את השפעות המלח והכלור ולשמור על עור בריא ומאוזן לאורך כל הקיץ. כך ניתן ליהנות מהמים ומהשמש בלי לפגוע בבריאות העור.

טיפים לשמירה על בריאות העור בקיץ

הקיץ הוא עונה מאתגרת לעורנו, אך עם שגרת טיפוח מתאימה והקפדה על הרגלים נכונים, ניתן לשמור על עור בריא ומאוזן גם בחודשי הקיץ החמים. תנאי מזג האוויר המשתנים, השמש החזקה וההזעה המוגברת מחייבים אותנו להקפיד על שגרת טיפוח יומית ומתאימה.

להלן כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על עור בריא:

נושאתיאור
שמירה על היגיינה רחצה יומיומית ושימוש בסבונים עדינים המתאימים לעור רגיש. הזעה מוגברת ומגע עם חומרים שונים עלולים לגרום לגירויים ודלקות בעור, ולכן יש לשמור על ניקיון העור באופן קבוע.
הידרציה שתייה מרובה של מים היא חיונית לשמירה על לחות העור. במזג אוויר חם ולח, הגוף מאבד נוזלים דרך ההזעה, ולכן חשוב להקפיד על שתייה מספקת כדי למנוע יובש וגירויים בעור. מומלץ לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום.
תזונה נכונה תזונה מאוזנת עשירה בנוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים תורמת לבריאות העור. צריכת פירות וירקות טריים, דגנים מלאים ושומנים בריאים כמו אבוקדו ושמן זית יכולה לסייע בהגנה על העור מפני נזקי הסביבה ולשפר את מראהו.
שימוש במוצרים מתאימים שימוש בתכשירי לחות קלים ונטולי שמן יכול לעזור לשמור על לחות העור מבלי להכביד עליו. תכשירים המכילים רכיבים כמו חומצה היאלורונית וגליצרין יעילים בשימור הלחות. בנוסף, מומלץ להשתמש בתכשירים המכילים נוגדי חמצון להגנה מפני נזקי השמש והסביבה.
הגנה מפני השמש חשוב להשתמש בקרם הגנה בעל מקדם הגנה גבוה (SPF 30 ומעלה), המכסה גם את קרני UVA וגם את קרני UVB. יש למרוח את קרם ההגנה כ-15 דקות לפני החשיפה לשמש ולהתחדש בו כל שעתיים. לבישת בגדים קלים וארוכים, כובעים רחבי שוליים ומשקפי שמש עם הגנת UV תסייע בהפחתת הנזק לעור.
הימנעות מחשיפה ישירה לשמש בשעות השיא של קרני השמש (10:00-16:00), מומלץ להימנע מחשיפה ישירה ולחפש צל. שימוש בשמשיות או בילוי באזורים מוצלים יכול להפחית את החשיפה לקרני UV המזיקות.
שמירה על לחות בעור במהלך הקיץ, חשוב להקפיד על מריחת קרם לחות לפחות פעם ביום, במיוחד לאחר רחצה או שחייה. לחות מספקת תמנע יובש, גירוי בעור והופעת קשקשים.

הקפדה על הרגלים נכונים ושימוש במוצרים המתאימים יסייעו לשמירה על עור בריא במהלך חודשי הקיץ. עם מודעות ושגרה מתאימה, ניתן להתמודד עם אתגרי העונה החמה ולשמור על עור מאוזן ומטופח. הקפדה על היגיינה, לחות, ותזונה נכונה תסייע להפחתת הגירויים ולשמירה על בריאות העור לאורך כל הקיץ.

אישור משרד הבריאות

סיכום

הקיץ מביא עמו אתגרים ייחודיים לבריאות העור, אך עם המודעות הנכונה והקפדה על הרגלים טובים, ניתן להתמודד עם אתגרים אלו ביעילות. שמירה על היגיינה יומיומית, שתייה מרובה, תזונה מאוזנת ושימוש במוצרים המתאימים מסייעים בהגנה על העור מפני הנזקים של השמש, החום והלחות. בנוסף, חשוב להקפיד על לבישת בגדים נושמים והגנה מפני קרני השמש על מנת לשמור על בריאות העור.

באמצעות יישום הטיפים הללו, ניתן ליהנות מקיץ נעים ובריא תוך שמירה על עור מטופח ומאוזן. השקעה בשגרת טיפוח נכונה והגנה מתאימה אינה רק שומרת על מראה העור אלא גם על בריאותו לטווח הארוך. כך נוכל ליהנות מהקיץ במלואו מבלי לחשוש מנזקי השמש והחום, במידה ואתם סובלים מגירויים בעור במהלך הקיץ אתם מוזמנים לבדוק את התחליב להקלה מהירה על גירויים ועקיצות שלנו.

כך תטפלו באטופיק דרמטיטיס

אז...מה הסוד שלנו? תמציות צמחים ומדע!

כשמדע וטבע נפגשים התוצאות לא רק נפלאות, הן גם נשארות. בקמדיס, השקענו שנים לפיתוח מוצרים המטפלים בבעיה מהשורש שלה, לא רק על פני השטח, אלא באמת – בכל היבט אפשרי. 

כל צמח פועל על העור במישור ייחודי לו, ותורם לפעילות האחרים. הצמחים מוטמעים בשילוב עם מרכיבים יעילים נוספים ביניהם הסרמידים התורמים לבריאות העור, וחמאת שיאה המעשירה את העור בלחות רבה.

צמח ליקוריץ'

ליקוריץ'

צמח המצוי בקרם הטיפולי שלנו. בליקוריץ' משתמשים ברפואה הסינית כבר 2,000 שנה. המדע המודרני הוכיח כי השורש שלו מקל על גירודים, מכיל תכונות אנטי דלקתיות, אנטי מיקרוביאליות ואנטי אוקסידנטיות.

אגוז עץ הסבון

אגוז עץ הסבון

צמח המצוי בג'ל הרחצה. עשיר בנוגדי דלקות, המנקה באמצעות ריכוז גבוה של סאפונינים (מקציפים) המצויים בו.

צמח רובארב

רובארב

צמח המצוי בג'ל הרחצה וגם בקרם. הרובארב הוא אחד מהצמחים השכיחים ברפואה הסינית המסורתית מזה מאות שנים. המדע המודרני חקר ומצא כי הוא מרפא פצעים, ובעל סגולות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות.

מוצרים לטיפול באטופיק דרמטיטיס

מה הלקוחות שלנו אומרים

מה כוללת הערכה הטיפולית לאטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור)?

קרם לחות טיפולי לעור יבש עד יבש במיוחד

הקרם הטיפולי של קמדיס, בעל נוסחה מוגנת בפטנט עם יעילות מוכחת, מיועד להקלה והזנת עור יבש במיוחד, אדמומי ומגורה. הוא בעל מרקם עשיר במיוחד ומכיל שילוב המוגן בפטנט של 6 צמחי מרפא, אשר יחד מסייעים ביעילות להקלה על העור ולשיקום שכבת ההגנה הטבעית שלו. יעילותו של הקרם מוכחת במחקר קליני. צבעו המיוחד של הקרם משקף את ריכוז תמציות הצמחים המשולבות במוצר, ומדיווחים של המשתמשים בקרם הטיפולי, נרשמו 100 אחוזים של שביעות רצון מהמוצר.

ג'ל רחצה לניקוי והקלה על עור יבש עד יבש מאוד

ג'ל לניקוי עדין של קמדיס, מותאם לעור יבש ויבש במיוחד, אדמומי ומגורה. התכשיר מכיל שילוב של שלושה צמחי מרפא, המותירים את העור נינוח ורגוע. הג'ל מכיל גם גליצרין להעשרת העור בלחות כבר בעת הרחצה ואלנטואין להרגעת העור. השימוש בג'ל מתאים לשימוש למקלחת או להוספתו לאמבט תוך ערבוב עם המים, ומיועד לשימוש במבוגרים ובתינוקות מגיל חצי ומעלה.

עכשיו ב 20% הנחה!

הערכה הטיפולית לעור אטופי ויבש, כוללת את 2 מוצרי הסדרה במחיר מופחת!

₪158.00
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
הוספה לרשימת המשאלותהצגת רשימת המשאלותהסרה מרשימת המשאלות
סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop