משלוח לבית הלקוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
שימו לב! ייתכנו עיכובים באספקת משלוחים. במקרים דחופים, בבקשה צרו איתנו קשר.

אלרגיה בעור בתקופת הקיץ: ממה להיזהר ובמה להיעזר

מה הם תסמיני אלרגיה בעור בקיץ, מה הם הטריגרים שיכולים לעורר את האלרגיה ואיך התכשירים CALMING LOTION, קרם לחות וג'ל רחצה טיפולי של קמדיס יעזרו לך לחייך לקרן שמש יפה במקום לגרד.

קמדיס | פורסם: 26/06/2023

שמפו נגד קשקשים

ימי הקיץ הם ימים של חופש, אבל עבור העור שלנו יש בקיץ גם ימים של סבל, ומי שמתמודד עם אלרגיות יודע את זה טוב. המוח אולי יודע שהעונה עומדת להתחלף, אבל זה לא משנה את חוויית השינוי שעוברת על הגוף בכלל ובמיוחד על העור. אם אתם סובלים מאלרגיות אז כנראה שאתם אומרים עכשיו - ספרו לנו משהו שאנחנו לא יודעים. מקבלים את האתגר. הנה כמה דברים שלא כולם יודעים על אלרגיות בעור בקיץ, וכמה דברים שיעזרו לכם להתגבר על האלרגיה.

מהי בכלל אלרגיה?
אלרגיה היא תגובה של מערכת החיסון לגורמים שונים שאינם מהווים סכנה ממשית לגוף, או במילים פשוטות – אלרגנים. התגובה האלרגית יכולה להתבטא בתופעות שונות, בהן נזלת, פריחה בעור, קשיי נשימה, כאבי ראש ואפילו תופעות הקשורות במערכת העיכול.
תסמיני האלרגיה הנפוצים ביותר בקיץ הם: גרד, פריחה של העור ונזלת אלרגית

אלרגיות עור בקיץ: הסימפטומים

אלרגיות בעור, שפורצות או שמחמירות במהלך הקיץ, מתאפיינות בגרד, אדמומיות, נפיחות ופריחות בעור. תסמינים אלה יכולים להופיע מסיבות שונות כמו חשיפה ממושכת לאור השמש, עקיצות חרקים, מגע עם צמחים מסוימים, ואפילו שפשוף עקב פעילות גופנית.

סכנות האלרגיה הנסתרות של הקיץ

בנוסף לתנאי מזג האוויר שמשפיעים על הגוף, הקיץ מתאפיין בגורמי סיכון נוספים מהצומח ומהחי שעלולים להגביר את הסיכוי להתפרצות אלרגיה:

בקיץ רבים נוהגים לגזום את המדשאות בגינות הציבוריות והפרטיות ולנקש עשבים. גרגרי האבקה וחלקיקים קטנטנים נסחפים עם הרוח ונישאים למרחקים ארוכים. לכן אדם שסובל מאלרגיה לפריחה עלול לסבול מהחמרה של התסמינים אפילו אם הוא לא נמצא כלל בסמוך לשדה או למדשאה

עקיצות דבורים: דבורים, שהן חלק אינטגרלי מהנוף הקיצי הישראלי (למרות מספרן ההולך ופוחת) יכולות לגרום לתגובות עור החל מגירוי קל ועד לתגובות אלרגיות קשות, במיוחד אצל אלו עם אלרגיות לארס דבורים.

צריבת מדוזות: רחצה בים התיכון בעונת המדוזות (יולי - אוגוסט), עלולה לגרום לגירוי מיידי בעור ולתגובות אלרגיות אצל אנשים מסוימים.

עקיצות סרפד ופריחות צמחים אחרות: טיולי בטבע הישראלי בחודשי הקיץ הם דבר נפלא, אבל הם עלולים להוביל למגע עם צמחים מעוררי אלרגיה כמו קיסוס החורש, אלון רעל או סרפד צורב, ולגרום לדלקת עור במגע.

תכשירים מוכחים מדעית לטיפול ומניעת אלרגיה בעור

תופעות האלרגיה בעור, על שלל התסמינים ועל שלל הגורמים, הביאו את המדענים של קמדיס לפתח שלושה מוצרים איכותיים לטיפול ולהרגעה של העור:

SKIN RELIEF CALMING LOTION

תחליב קלמינג, , הוא תכשיר שמאחוריו שנים רבות של ניסיון ומיועד להרגעת גירויים בעור, כולל אלה הנגרמים, מעקיצות חרקים מגע עם צמחים או גירויים ואדמומיות נקודתיים. הוא עוזר להקל על גירוד ומפחית אדמומיות, והוא מספק את ההקלה הנחוצה במהלך חודשי הקיץ.

  הכח של התכשיר מגיע מצמחי מרפא שיחד יודעים להתמודד עם הבעייה, כמו שהם מתמודדים עם מזיקים בטבע, כך הם עוזרים לעור להתמודד עם גירויים שונים.

 אנו ממליצים לקחת בתיק את התכשיר, ואפילו לתת לילד אם הולך לקייטנות או מסגרות אחרות בקיץ.

   הוא מתאים למבוגרים, ילדים ותינוקות מגיל 6 חודשים ומיועד לכל סוגי העור.

הקרם הטיפולי של קמדיס , בעל נוסחה מוגנת בפטנט עם יעילות מוכחת, מיועד להקלה והזנת עור יבש במיוחד, אדמומי ומגורה. הוא בעל מרקם עשיר במיוחד ומכיל שילוב המוגן בפטנט של 6 צמחי מרפא, אשר יחד מסייעים ביעילות להקלה על העור ולשיקום שכבת ההגנה הטבעית שלו. יעילותו של הקרם מוכחת במחקר קליני.

  בנוסף למצבי אלרגיה, קרם אקזמה מותאם במיוחד להתמודדות עם מצבי עור כמו אקזמה או דרמטיטיס, שעלולים להיות מופעלים או מחמירים בגלל חום הקיץ. עם תכונות הלחות שלו ויכולתו לתקן את מחסום העור, הוא מרגיע את העור, מפחית גירוד ומסייע בתהליך הריפוי.

ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | TOPIC SKIN KIT

לסיכום: לא חייבים לגרד כל הקיץ

הקיץ צריך להיות זמן להנאה ורגיעה, לא לאי נוחות וגירוי. על ידי מודעות לאלרגנים פוטנציאליים לעור, הבנת הסימפטומים ושימוש בתכשירים יעילים כמו קלמינג לושיין וקרם לחות טיפולי קאלם , אפשר להבטיח שהעור שלך יישאר בריא ולח, ובעיקר מוכן להנות מהקיץ הישראלי. חשוב לזכור, אם התסמינים נמשכים או מחמירים, תמיד כדאי להתייעץ עם רופא עור לקבלת ייעוץ מקצועי. קיץ נפלא!

המוצרים של קמדיס לטיפול בעקיצות ולהקלה מהירה:

מבצע! מארז 3 יחידות של תחליב להקלה מהירה על גירויים ועקיצות במחיר מיוחד!
תחליב-ג'ל להקלה והרגעה מידית של עור מגורה בעקבות עקיצות יתושים וגירויים אחרים. הפורמולה פועלת באמצעות הרכב צמחים מרוכז ובלעדי לקמדיס המעניק לו גם את הגוון הטבעי הייחודי לו. התחליב מפחית ביעילות אדמומיות וגרד הנלווים לעקיצות וגירויי עור שונים ומסייע במניעת התפתחות דלקת. מתאים למבוגרים, ילדים ותינוקות מגיל ששה חודשים.

התחליב להקלה והרגעה מהירה מסייע:

-בהקלה מידית על אזור העקיצה 
-בהרגעה של עור מגורה ואדמומי
- במניעת התפתחות דלקת

למידע נוסף
Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
הוספה לרשימת המשאלותהצגת רשימת המשאלותהסרה מרשימת המשאלות
סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop