משלוח לבית הלקוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
שימו לב! ייתכנו עיכובים באספקת משלוחים. במקרים דחופים, בבקשה צרו איתנו קשר.

פאנל רפואי ויועצים קליניים

Zoe Draelos

MD, FAAD - רופאת עור מוסמכת העוסקת במחקר ובעבודה קלינית בפרקטיקה פרטית בהיי פוינט, צפון קרוליינה ומרצה לרפואת עור באוניברסיטת דיוק. ד"ר דארלוס כתבה 12 ספרים, הייתה החוקרת הראשית במעל 400 מחקרים, ועומדת בראש חברת ייעוץ המספקת שירותי מחקר, ייעוץ, שיווק ותקשורת לתעשיות הפרמצבטיקה והקוסמטיקה.

Lawrence Green

MD, FAAD - רופא עור ברוקוויל, מרילנד, ופרופסור חבר קליני לרפואת עור בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון. ד"ר גרין נותן ייעוץ בתחום בעיות עור, כגון פצעי בגרות (אקנה) ופסוריאזיס. הוא מחבר הספר The Dermatologist's Guide to Looking Younger ("המדריך לרופא העור למראה צעיר יותר"), ופועל ללא לאות להשגת מימון ממשלתי למחלות עור ושיפור רווחת החולים.

Leon Kircik

MD, FAAD - המנהל הרפואי של DermResearch, PLLC ו-Physicians Skin Care, PLLC  בלואיוויל, קנטאקי, ופרופסור חבר קליני לדרמטולוגיה במרכז הרפואי של אוניברסיטת אינדיאנה באינדיאנפוליס, אינדיאנה, ובבית הספר לרפואה איקאהן במרכז הרפואי מאונט סיני בניו יורק.  הוא היה החוקר הראשי במספר ניסויים קליניים בפסוריאזיס, פצעי בגרות (אקנה), רוזיציאה ודלקת עור אטופית.

Daniel Siegel

MD, FAAD - פרופסור חבר קליני לדרמטולוגיה במרכז הרפואי של אוניברסיטה של מדינת ניו יורק בברוקלין והנשיא לשעבר של האקדמיה האמריקאית לרפואת עור. הוא עוסק גם בפרקטיקה פרטית במרכז הרפואי של לונג איילד לסרטן עור וניתוחים דרמטולוגיים בסמיתטאון, ניו יורק. ד"ר סיגל זכה בפרסים רבים לרבות אות ההוקרה הנשיאותי של האקדמיה לרפואת עור שהוא קיבל חמש פעמים.

Michael Traub

ND - לשעבר נשיא האגודה האמריקאית של רופאים נטורופתים, מחבר Essentials of Dermatological Diagnosis and Integrative Therapeutics ("עקרונות היסוד של אבחון דרמטולוגי וטיפולים אינטגרטיביים"), וזוכה בפרס רופא השנה של האגודה האמריקאית של רופאים נטורופתים בשנת 2006. הוא היה המנהל הרפואי של מרכז הבריאות לוקאהי בקאילואה קונה, הוואי, מאז 1986, ועסק באופן פעיל במחקר קליני ובסוגיות של מדיניות בריאות הציבור במהלך כל הקריירה המקצועית שלו.

Xia Longjiang

PhD, מנהל המחלקה לרפואה סינית מסורתית בבית החולים לילדים צ'נגדו. הקים את Comfaith Pharmaceutical Ltd., חברה הממציאה ומייצרת תרופות פטנט סיניות. מכהן כנשיא אגודת סצ'ואן וכן כנשיא אגודת צ'נגדו לשילוב הרפואה הסינית המסורתית עם הרפואה המערבית. מכהן כחבר האקדמיה הסינית לרפואת ילדים.

Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
הוספה לרשימת המשאלותהצגת רשימת המשאלותהסרה מרשימת המשאלות
סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop