website
משלוח לבית הלקוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
שימו לב! ייתכנו עיכובים באספקת משלוחים. במקרים דחופים, בבקשה צרו איתנו קשר.

העור בקצה המנהרה

איך לטפל באטופיק דרמטיטיס - אסטמה של העור

איך לטפל באטופיק דרמטיטיס

שנייה לפני שמתחילים...

כמה חסרי אונים אנחנו מרגישים כשהעור לא מפסיק לגרד?רק אנשים עם עור יבש במיוחד יבינו את זה. אם אתם סובלים מעור אדמומי ומגירודים עזים ייתכן בהחלט שיש לכם אטופיק דרמטיטיס.

המחלה אמנם שכיחה בעיקר אצל ילדים, אבל גם מבוגרים סובלים ממנה. אם היא לא התפרצה כבר בילדותכם, ייתכן בהחלט שהגורם להופעתה בגיל מאוחר היא בעקבות לחץ נפשי.

אבל מה זה בכלל אטופיק דרמטיטיס? מה גורם לה? מה מחמיר אותה? איך מקלים על הגירוד וחוסר הנוחות? והכי חשוב – איך לטפל באטופיק דרמטיטיס ובתסמיני המחלה הזו?

על כל השאלות האלה (ויותר) נענה במאמר הזה. השאיפה שלנו? לעזור לכם, או לילדים שלכם, להפסיק להתעורר באמצע הלילה מרוב גירודים, ובקיצור – להפוך את חייכם לקלים יותר.

 איך לטפל באטופיק דרמטיטיס או באקזמה?

בואו נעשה קצת סדר בבלגן: אקזמה היא כינוי כללי לדלקת עור. אטופיק דרמטיטיס הוא השם הלועזי לדלקת עור אטופית, או בשמה הישראלי – אסטמה של העור.

אטופיק דרמטיטיס היא דלקת עור כרונית המתבטאת ביובש, פריחה וגרד עז בעור. היא יכולה להופיע בכל גיל – החל מינקות ועד גיל מבוגר, כש-80% מהמקרים יופיעו עד גיל 5. המחלה מתפרצת בדרך כלל אצל תינוקות, ולמרבה הצער, התסמינים שיופיעו אצלם יכולים להיות חמורים יותר מאשר אצל מבוגרים הלוקים במחלה.

מה גורם לאטופיק דרמטיטיס?

למרות המחקר הרב בנושא – עדיין אין תשובה חד משמעית בנושא זה.
התשובה המקובלת היא שקיים שילוב של נטייה גנטית עם פגם כלשהו במערכת החיסונית: נטייה גנטית, מחסום עור שאינו מתפקד כראוי, ותגובה דלקתית. בנוסף, לגורמים סביבתיים כגון חשיפה לאלרגנים ועשן סיגריות יכולה להיות השפעה עמוקה על חומרת המחלה. בעקבות השילוב הזה, העור בעצם נכשל בתפקידו כמחסום המגן על הגוף מגורמים חיצוניים, והופך לחדיר יותר לגורמים אלרגנים ומזהמים.

topic banner bye bye rec.png__PID:cf807b3a-3b7a-4a61-9607-fd3aff3b19ad

איך נראית התפרצות של אטופיק דרמטיטיס?

חשוב להבין שהגרד הוא נוראי ובלתי נשלט! ואם יש לך אטופיק דרמטיטיס בעצמך, אנחנו לא צריכים לספר לך.

אבל חשוב למצוא דרכים להימנע ממנו כמה שיותר. הגירוד המאסיבי מונע מהעור להתאחות, מחמיר את הפריחה ואף עלול להוביל לפצעים וזיהומים. לכן, התשובה המתבקשת לשאלה איך לטפל באטופיק דרמטיטיס היא קודם כול - להימנע מהגירוד.

אם הילד או הילדה שלכם אטופיים, רצוי לנסות להיכנס לנעליים שלהם, להבין את הסבל שלהם. בטוח חווית פעם עקיצת יתוש נוראית, נכון? מדובר באותה התחושה – רק בכל הגוף.

איך לטפל באטופיק דרמטיטיס בצורה נכונה ובריאה? התשובה פשוטה: מהטבע הישר אל העור

הגיע הזמן לדבר על הדבר החשוב ביותר – הטיפול. אנחנו בטוחים ששאלת את עצמך לא פעם, מה יהיה הטיפול הטוב ביותר? מה יכול להושיע מהגירודים הנוראיים האלה? איך לטפל באטופיק דרמטיטיס באופן יעיל ונכון?

ראשית, חשוב להגיד שהטיפול בסטרואידים אינו מומלץ, משום שהוא עלול להוביל לתופעות לוואי, ולא ניתן להשתמש בתכשירים המכילים סטרואידים לאורך זמן.

בניגוד לתכשירים מסוג זה, אנחנו כאן כדי לספר לכם על הערכה הדו-שלבית של קמדיס, הכוללת ג'ל רחצה וקרם טיפוליים המכילים חומרים טבעיים. שני התכשירים פועלים יחד ביסודיות ומקלים על הגרד כבר מהשימוש הראשון*, מפחיתים את האדמומיות, ומשאירים את העור עשיר בלחות (ולא דביק).

אישור משרד הבריאות

איך לטפל באטופיק דרמטיטיס? הנה מה שגילינו

אנו בקמדיס ערכנו ביוני 2019 מחקר קליני בו השתתפו ילדים הסובלים מאטופיק דרמטיטיס.

במחקר הוכח כי שימוש בקרם הטיפולי שלנו, מסייע בטיפול בתסמיני אטופיק דרמטיטיס.

התכשירים בערכה שלנו מותאמים לילדים מגיל חצי שנה ומעלה, ומומלצים על ידי רופאי עור מרחבי העולם. המוצרים מכילים שילובים של תמציות צמחי מרפא המופקות בטכנולוגיה מיוחדת ממעבדות קמדיס Calm BotaniplaxTM system המעצימה את סגולותיהם הרפואיות ותורמת לשיקום מחסום העור.

ללא סטרואידים - ללא פארבנים - ללא SLS - ללא צבעים מלאכותיים - ללא בושם

כך תטפלו באטופיק דרמטיטיס

אז...מה הסוד שלנו? תמציות צמחים ומדע!

כשמדע וטבע נפגשים התוצאות לא רק נפלאות, הן גם נשארות. בקמדיס, השקענו שנים לפיתוח מוצרים המטפלים בבעיה מהשורש שלה, לא רק על פני השטח, אלא באמת – בכל היבט אפשרי. 

כל צמח פועל על העור במישור ייחודי לו, ותורם לפעילות האחרים. הצמחים מוטמעים בשילוב עם מרכיבים יעילים נוספים ביניהם הסרמידים התורמים לבריאות העור, וחמאת שיאה המעשירה את העור בלחות רבה.

צמח ליקוריץ'

ליקוריץ'

צמח המצוי בקרם הטיפולי שלנו. בליקוריץ' משתמשים ברפואה הסינית כבר 2,000 שנה. המדע המודרני הוכיח כי השורש שלו מקל על גירודים, מכיל תכונות אנטי דלקתיות, אנטי מיקרוביאליות ואנטי אוקסידנטיות.

אגוז עץ הסבון

אגוז עץ הסבון

צמח המצוי בג'ל הרחצה. עשיר בנוגדי דלקות, המנקה באמצעות ריכוז גבוה של סאפונינים (מקציפים) המצויים בו.

צמח רובארב

רובארב

צמח המצוי בג'ל הרחצה וגם בקרם. הרובארב הוא אחד מהצמחים השכיחים ברפואה הסינית המסורתית מזה מאות שנים. המדע המודרני חקר ומצא כי הוא מרפא פצעים, ובעל סגולות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות.

30 DAYS GUARANTEED (2).png__PID:5ecacd24-141c-43fe-9538-9e5adb05822d

מה הלקוחות שלנו אומרים

מה כוללת הערכה הטיפולית לאטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור)?

topicwash-newforweb-V2_2500x2500_091110cd-a482-43c8-9bee-087c8722359f_x563@2x.webp__PID:e42b6bb9-ecd4-4997-aea7-b056e53357d7

קרם לחות טיפולי לעור יבש עד יבש במיוחד

הקרם הטיפולי של קמדיס, בעל נוסחה מוגנת בפטנט עם יעילות מוכחת, מיועד להקלה והזנת עור יבש במיוחד, אדמומי ומגורה. הוא בעל מרקם עשיר במיוחד ומכיל שילוב המוגן בפטנט של 6 צמחי מרפא, אשר יחד מסייעים ביעילות להקלה על העור ולשיקום שכבת ההגנה הטבעית שלו. יעילותו של הקרם מוכחת במחקר קליני. צבעו המיוחד של הקרם משקף את ריכוז תמציות הצמחים המשולבות במוצר, ומדיווחים של המשתמשים בקרם הטיפולי, נרשמו 100 אחוזים של שביעות רצון מהמוצר.

topicwash-newforweb-V2_2500x2500_091110cd-a482-43c8-9bee-087c8722359f_x563@2x.webp__PID:6bb9ecd4-2997-4ea7-b056-e53357d75fb5

ג'ל רחצה לניקוי והקלה על עור יבש עד יבש מאוד

ג'ל לניקוי עדין של קמדיס, מותאם לעור יבש ויבש במיוחד, אדמומי ומגורה. התכשיר מכיל שילוב של שלושה צמחי מרפא, המותירים את העור נינוח ורגוע. הג'ל מכיל גם גליצרין להעשרת העור בלחות כבר בעת הרחצה ואלנטואין להרגעת העור. השימוש בג'ל מתאים לשימוש למקלחת או להוספתו לאמבט תוך ערבוב עם המים, ומיועד לשימוש במבוגרים ובתינוקות מגיל חצי ומעלה.

עכשיו ב 20% הנחה!

הערכה הטיפולית לעור אטופי ויבש, כוללת את 2 מוצרי הסדרה במחיר מופחת!

₪110.60
₪158.00
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
הוספה לרשימת המשאלותהצגת רשימת המשאלותהסרה מרשימת המשאלות
סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop