website
משלוח לבית הלקוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
שימו לב! ייתכנו עיכובים באספקת משלוחים. במקרים דחופים, בבקשה צרו איתנו קשר.

האם תזונה לקויה מביאה לקשקשים?

top-view-of-mature-woman-in-fresh-herb-and-vegeta-2023-11-27-05-30-49-utc (1).jpg__PID:14cb1a14-aa2d-43f8-ad7c-835ebb88ea1e

קשקשים הוא מצב קרקפת נפוץ המשפיע על כמעט מחצית מאוכלוסיית העולם בשלב כלשהו בחייהם. אף שגורמים רבים מביאים להתפתחות קשקשים, כמו - נטייה גנטית והשפעות סביבתיות, ישנו אספקט אחד שלעיתים נעלם מהעין והוא תפקידה של התזונה בשמירה על בריאות הקרקפת.

הפתגם "אתה מה שאתה אוכל" מתקיים במיוחד כאשר מדובר בבריאות העור והקרקפת. שכן, חוסרים תזונתיים או תזונה לא מאוזנת עלולים להחמיר את בעיות הקרקפת והקשקשים. שכן, תזונה החסרה בויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיוניות מסוימות עלולה לגרום לעור יבש ולהחליש את זקיקי השיער, וכן לפגוע ביכולת הייצור הטבעית של שמנים בקרקפת, לכן תזונה לקויה יוצרת את הגר להתפתחות קשקשים ובעיות קרקפת קשורות.

להיפרד מקשקשים עם ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT

מוכח מחקרית!

יעילותו של הקרם הוכחה במחקר קליני שערכנו על ערכת הקשקשים הדו-שלבית, הכוללת את הקרם ושמפו טיפולי. במחקר הוכח כי

81%

ממשתתפי המחקר ימליצו על הקרם שלנו

90%

מהמשתמשים ציינו שהם מרוצים מהמהירות שבה ראו תוצאות

מהם קשקשים?

קשקשים הוא מצב המאופיין בנשירת יתר של תאי עור מתים מהקרקפת. למרות שנשירת תאים מתים היא תהליך טבעי, אנשים עם קשקשים חווים זאת בקצב מואץ. המצב לעיתים קרובות מלווה בגירוי ובמקרים חמורים עלול להוביל לדלקת בקרקפת.

גורמים לקשקשים ובעיות קרקפת

מספר גורמים תורמים להתפתחות הקשקשים:

  • סבוריאה דרמטיטיס: מצב עור נפוץ המשפיע על אזורים שומניים בגוף, כולל הקרקפת, וגורם לעור מגורה, אדמומיות, פצעים, ולקשקשים, להרחבה בנושא לחצו כאן.
  • מלסזיה: פטריית שמרים החיה על קרקפות של רוב המבוגרים. למרות שבדרך כלל היא בלתי מזיקה, לעיתים היא יכולה להתרבות באופן בלתי נשלט, מזינה את עצמה מהשמנים המפרישים זקיקי השיער וגורמת לתאי עור להתרבות במהירות ולהתקלף, למידע נוסף על מלסזיה לחצו כאן.
  • עור יבש: עור יבש הוא הסיבה הנפוצה ביותר לקשקשים, במיוחד באקלימים קרים ויבשים.
  • רגישות למוצרי טיפוח שיער: חלק מהאנשים רגישים למוצרי טיפוח שיער או לרכיבים מסוימים בהם, ועלולים להוביל לגירוי בעור הקרקפת ולקשקשים.

תהליכים פיזיולוגיים מאחורי הקשקשים

עור הקרקפת מתחדש כל חודש, כאשר תאים חדשים נוצרים והישנים דוחפים אל פני השטח ונושרים. אצל אנשים עם קשקשים, תהליך החידוש הזה מהיר יותר, כך שיותר תאי עור מתים נושרים ונראים פתיתים ברורים. בנוסף לתהליך הטבעי של התחלפות התאים, נוכחות הפטרייה מלסזיה עלולה להאיץ עוד יותר את התהליך הזה על ידי גרימת גירוי בקרקפת וגרימת תגובת חיסונית, שגורמת להאצת תהליך החידוש של התאים.

הבנת המנגנונים הללו היא קריטית בהכרה בתפקיד שממלאת התזונה בניהול הקשקשים. מחסורים תזונתיים יכולים להשפיע על יכולת העור לווסת את התהליכים הללו, ולהוביל להחרפת בעיות קרקפת, למידע נוסף בנושא הקשר שבין תזונה נכונה לבריאות העור לחצו על הקישור.

התאמות תזונתיות למניעת קשקשים

אימוץ דיאטה עשירה במזונות מזינים הוא שלב יסודי לחימה בקשקשים ושיפור בריאות הקרקפת. הנה כמה התאמות תזונתיות שיכולות לעזור למנוע קשקשים ולקדם קרקפת בריאה:

מזונות מומלצים:

  • אומגה 3: מזונות העשירים באומגה 3 כמו - דגים כמו סלמון, מקרל והרינג, לצד זרעי פשתן, זרעי צ'יה ואגוזי מלך, לחיזוק ההידרציה של הקרקפת וניהול ייצור השמן.
  • אבץ: בשר בקר, זרעי דלעת ועדשים הם מקורות מצוינים לאבץ, חשוב לתהליך חידוש התאים ולבריאות הקרקפת.
  • ויטמין D: מומלץ להכניס לתזונה היומית דגים שמנים, מזונות מועשרים ופטריות כדי להעלות את רמות ויטמין D בגוף, אשר תומכים בבריאות זקיקי השיער.
  • ויטמינים מקבוצת B: דגנים מלאים, ביצים, אבוקדו וקטניות עשירים בויטמינים מקבוצת B, המסייעים בצמיחת השיער ובתחזוקת הקרקפת.
  • מזונות עשירים בסלניום: אגוזי ברזיל, פירות ים ובשרים מכילים סלניום, אנטי-אוקסידנט שעוזר להגן על הקרקפת מפני נזק.

מזונות להימנע מהם:

  • מזונות עם רמת סוכר גבוה: צריכת יתר של סוכר עלולה להוביל לעליית רמת האינסולין בגוף, אשר עלולות להגביר את ייצור האנדרוגנים ולהחריף מצבים של בעיות עור כמו קשקשים.
  • אלכוהול: יכול לגרום להתייבשות של עור הגוף והקרקפת, מה שמוביל להתפתחות לקשקשים.
  • מזונות מעובדים: לרוב מכילים שומנים וסוכרים לא בריאים, שיכולים לגרום לדלקת ולהחריף בעיות קרקפת.

טיפים מעשיים:

  • שתייה מרובה: שתיית מים מספקת שומרת על לחות העור והקרקפת.
  • תוספי תזונה: אם אתם לא מסוגלים לצרוך את כל הויטמינים והמינרלים דרך התזונה הרגילה שלכם, שיקלו לקחת תוספי תזונה כמובן לאחר ייעוץ עם רופא.

באמצעות עריכת ההתאמות התזונתיות הללו, תוכלו ליצור סביבה פנימית התומכת בבריאות הקרקפת למניעת קשקשים. זכרו, בריאות מבחוץ מתחילה מבפנים.

9.jpg__PID:57f71864-0283-41cd-a5c6-070b9b94f689

מסקנה

קשקשים ובעיות קרקפת הן נושאים מורכבים הנובעים ממגוון מקורות, בין היתר תזונה לקויה. כפי שציינו, דיאטה מאוזנת העשירה במזונות חיוניים משחקת תפקיד חשוב בשמירה על בריאות העור והקרקפת ובמניעת קשקשים. לצד התאמות תזונתיות, אימוץ הרגלי חיים בריאים - כמו שמירה על היגיינת קרקפת נכונה, ניהול לחץ, והגנה על הקרקפת מפני גורמים סביבתיים - יכולים לחזק עוד יותר את ההגנה הטבעית נגד בעיות קרקפת.

על ידי הבנת הגורמים התזונתיים הקשורים לבריאות הקרקפת והעור ויישום האסטרטגיות שנדונו, אתם תצליחו להילחם בקשקשים. זכרו, קרקפת בריאה מתחילה מבפנים, אך בכל זאת במידה ואתם חווים בעיית קשקשים אתם מוזמנים לבקר בקולקציית תכשירי הטיפול שלנו לטיפול בקשקשים ובעיות בקרקפת.

פורטולקה 

 צמח אנטי דלקתי ונוגד חמצון רב עצמה, נחשב ל"צמח אריכות ימים". מסייע בהרגעת האזורים הפגועים ביותר בקרקפת.

צמח עץ הסבון

צמח המכיל סאפונינים (מקציפים טבעיים) המסייעים בצעד הראשון בטיפול בקרקפת - ניקוי. בנוסף, הוא גם עשיר בנוגדי חיידקים, דלקות ופטריות.

אינדיגו

 צמח המפחית התרבות של תאי עור. או במילים אחרות, מפחית קשקשים במהירות ובאופן משמעותי.

פלודנדרון

 צמח שהוכח כמקל על כאבים, וגם הוא אנטי חיידקי ואנטי פטרייתי. כך, הוא מסייע להקל על עור הקרקפת ולהפחית את רמת פטריית המלסזיה (שהוכחה כגורמת לקשקשים).

אנג'ליקה סינית

 צמח שגודל בסין במשך אלפי שנים למטרות רפואיות, והוכח גם על ידי המדע המודרני כאנטי דלקתי, מועיל לריפוי פצעים ובעל תכונות נוגדות חיידקים.

רובארב

צמח אנטי דלקתי ואנטי אלרגני הידוע ביכולותיו הרפואיות. הרובארב הוא מרפא פצעים מוצלח ביותר, והוא מסייע בהרגעת האזורים המגורים ביותר בקרקפת.

הקרם הטיפולי שלנו פותח באמצעות טכנולוגיה ייחודית ומוגנת בפטנט Control Botaniplex™ system ממעבדות קמדיס. התכשיר מכיל לא פחות משישה צמחי מרפא בעלי יכולות אנטי דלקתיות, פטרייתיות וחיידקיות, וחומרים נוספים המסייעים בריפוי הקרקפת.

מניעה ותחזוקה

  • ניקוי ושטיפה: השתמשו במוצרים עדינים המתאימים לסוג העור שלכם והקפידו על שטיפה סדירה.
  • הגנה מפני גורמים חיצוניים: כובעים יכולים להגן על הקרקפת מפני נזקי שמש וזיהום.
  • מניעת חשיפה לחומרים מזיקים: נסו להימנע משימוש במוצרים עם חומרים כימיים חזקים או תוספי ריח סינתטיים.

על ידי אימוץ שגרת טיפוח קבועה והתמודדות עם גורמי סטרס, תוכלו לשמור על בריאות הקרקפת והעור לאורך זמן ולמנוע הופעה מחודשת של בעיות.

סיכום

לסיום, חשוב להבין שהקשר בין סטרס לבעיות בריאות הקרקפת והעור אינו ניתן להתעלמות. הפתרונות נעוצים לא רק בטיפולים חיצוניים אלא גם בשינוי אורח חיים ובניהול נכון של רמות הסטרס.

זכרו, בריאות הקרקפת והעור משקפת לעיתים קרובות את המצב הפנימי והרווחה הכללית שלנו, ולכן, חשוב להתייחס אליה ברצינות ולפעול בהתאם.

המלצות לשיפור בריאות הקרקפת והעור:

המלצה פעולות מומלצות
ניהול סטרס תרגול מיינדפולנס, מדיטציה, פעילות גופנית סדירה
טיפוח הקרקפת שימוש במוצרים מתאימים, הימנעות מטיפולים קיצוניים
תזונה מאוזנת צריכת מזונות עשירים באומגה 3 וויטמינים
שינה איכותית שמירה על שעות שינה קבועות ומספיקות
ייעוץ רפואיהתייעצות עם דרמטולוג במקרה של סימנים מתמשכים או מחמירים

אנו מזמינים אתכם לאמץ את ההמלצות הללו כחלק משגרת החיים שלכם, כדי להבטיח שבריאות הקרקפת והעור שלכם נשמרת במיטבה. השקעה בבריאות הקרקפת והעור היא השקעה ברווחה הכללית ובאיכות החיים שלכם.

30 DAYS GUARANTEED (2).png__PID:cd24141c-43fe-4538-9e5a-db05822df3a1

מה הלקוחות שלנו אומרים

הערכה המושלמת לטיפול בקשקשים וקרקרפת מגורה

סדרת סבו לקרקפת של קמדיס, כוללת שני מוצרים :שמפו סבו וקרם לחות לקרקפת תכשירים אלו מטפלים בקשקשים , מונעים את היווצרותם ומקלים על תסמינים הנלווים לסבוריאה דרמטיטיס כגון: אדמומיות וגירוי.

הערכה הייחודית לקמדיס מטפלת לא רק בסימפטום של בעיית הקשקשים, אלא שומרת על קרקפת מאוזנת  ועשירה בלחות.

שמפו לטיפול בקשקשים

שמפו לטיפול בקשקשים

השמפו הטיפולי מסיר ומונע קשקשים, מנקה ביסודיות ומרגיע את הקרקפת ועם זאת עדין במיוחד. יעילותו מוכחת על פי מחקר קליני. הוא עשיר וקליל, מרגיע ומטהר את הקרקפת, מונע שמנוניות והווצרות של קשקשים חדשים.

לאחר החפיפה בשמפו הטיפולי, הקרקפת נשמרת מאוזנת, עשירה בלחות והשיער רך ונוח לסירוק. הוא מכיל שילוב של חומצה סיליצילית, צמח האינדיגו ואגוז עץ הסבון, המסייעים להפחתת קשקשים וקילופי עור, ניקוי וטיהור הקרקפת והשיער. 

התכשיר מתאים למבוגרים ולילדים מעל גיל 3.

קרם לחות טיפולי לקרקפת

קרם לחות טיפולי לקרקפת

הקרם העדין, מעשיר את הקרקפת בלחות, מרגיע גירויים, מפחית אדמומיות, ומפחית קשקשים. יעילותו של התכשיר מוכחת במחקר קליני.

התכשיר מכיל שילוב ייחודי של 6 צמחי מרפא, פרו ויטמין B5 וגליצרין להעשרת הקרקפת בלחות. הקרם מועשר בחמאת שיאה לשיקום שכבת ההגנה הטבעית של הקרקפת, וצבעו המיוחד משקף את ריכוז תמציות הצמחים המשולבות במוצר. .

הקרם מתאים לתינוקות מגיל 6 חודשים ומעלה.

עכשיו ב 20% הנחה!

הערכה המושלמת לטיפול בקשקשים וקרקפת מגורה. מועשרת בצמחי מרפא וללא כימיקלים.
הערכה כוללת שני מוצרים בגודל מלא ובמחיר מופחת!

₪100.10
₪143.00
לרכישה
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים, קרקפת מגרדת ויבשה | SCALP CONTROL
Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
הוספה לרשימת המשאלותהצגת רשימת המשאלותהסרה מרשימת המשאלות
סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop