גם לך יש פצעונים סביב הפה באזור המסכה?
זו הסיבה

שנייה לפני שמתחילים...

 

 

באנגלית התופעה הזאת של פצעים מסביב לפה בעקבות המסכה כבר קיבלה שם – Maskne, וזה לא צחוק. כולנו נופלים קורבן לפצעונים מרגיזים המתפרצים סביב הפה בגלל המסכה, שבסך הכל נועדה להגן עלינו מהקורונה. ללכת בלי מסכה במקומות ציבוריים זו כמובן לא אופציה, ובדיוק בגלל זה אספנו עבורך כמה טיפים למניעת "מאסקנה": 

בחרתם במסכה חד פעמית? חשוב להקפיד לא להשתמש בה יותר מפעם אחת, ולהחליף אותה כל יום. שימוש במסכה לא סטרילית ואף מלוכלכת עלול לעודד פצעים מסביב לפה.

סובלים מפצעים מסביב לפה? השתדלו להימנע מאיפור תחת המסכה. 

 יש להימנע מאיפור כבד וקרמים או שמנים למיניהם באזור הפנים המכוסה במסכה. וחשוב להקפיד לנקות היטב את הפנים בבוקר ובערב. אנחנו ממלצים גם לא להשתמש בפילינג ומשאר מרכיבים אגרסיביים שעלולים לגרום לגירוי של העור. נשארים עם מסכה לכמה שעות? חשוב להשתמש בתכשיר עדין לניקוי הפנים באופן קבוע מדי פעם במהלך היום.

אז כמו שכבר אמרנו, אי אפשר לצאת החוצה מבלי לעטות מסכה. אבל כן אפשר למנוע היווצרות של פצעים מסביב לפה! איך? בעזרת ערכת האקנה שלנו, שמכילה מוצרים שפועלים ביעילות ובמהירות, מבלי לפגום בעור. יש בה את כל מה שצריך כדי לשמור על העור שלך בריא ונקי מפצעונים. היצמדו לטיפים, השתמשו בערכת האקנה שלנו, ושמרו על אופטימיות!

 

מה מיוחד בערכת הטיפול באקנה ופצעונים שלנו?

כאשר פיתחנו את ערכת הטיפול ההוליסטית לטיפול בפצעונים, פצעים סביב הפה ובעור שומני, בחנו את כל הגורמים לאקנה שהזכרנו ויצרנו שילוב מנצח של מוצרים אשר כל אחד מהם מטפל בבעיה מסוימת ומסייע לפעילותו של האחר. מוצרי הסדרה פותחו על בסיס טכנולוגיה ייחודית metsys xelpinatoBraelC, ממעבדות קמדיס שבבסיסה שילוב תמציות צמחים מהרפואה הסינית, אשר יחד נלחמים בעוצמה בתסמיני האקנה השונים תוך איזון מחדש של העור ומלחמה בחיידק ה-ACNE-P ללא תופעות לוואי.

תמציות הצמחים ומוצרי הסדרה נבדקו במחקרים קליניים וביולוגים מקיפים וארוכי שנים. התוצאה היא ערכה המכילה 4 מוצרים שמעניקים תוצאות מהירות, מותירים את עור הפנים שלך נקי ,בריא ומאוזן לאורך זמן.

- ללא SLS

- ללא צבעים מלאכותיים

- ללא סטרואידים

- ללא פארבנים

מוצרי הסדרה, נבדקו דרמטולוגית, הוכחו מחקרית
ואושרו על ידי משרד הבריאות!

מה הלקוחות שלנו חושבים

מוצרים ממש ממש מצויינים אני מאוד מרוצה העור שלי מדהים בבוקר, לא יוצאים לי פצעים וגם אם יוצא אחד פעם ב.... מתבייש עד הבוקר בזכות המשחה. בקיצור אני באמת מאוד מרוצה וזו פעם שלישית שאני הולכת לרכוש את הערכה!

 

שלי מ.

 

הילדים שלי משתמשים בזה לגיל הבגרות לפצעים שיש להם והם ממש מרוצים, אומרים שנהיה להם עור רך ונקי וממש נהנים להשתמש. תודה לכם.

דנה ד.

מה כוללת הערכה לטיפול באקנה?

ג'ל ניקוי טיפולי לפנים

ג'ל לניקוי פנים של קמדיס, מנקה ביסודיות ובעדינות עור שמן מבלי לייבש אותו! מכיל שילוב של 2 צמחי מרפא לאיזון מחדש וטיפוח עור שמן ובעייתי, חומצה סליצילית המסייעת לחידוש תאי העור, ויטמין E לפעילות נוגדת חמצון, ומרכיבים המעשירים את העור בלחות.

קרם לחות טיפולי לפנים 

הקרם נטול השמן של קמדיס לאיזון, טיפול וטיפוח יומיומי של עור בעייתי ושמן מכיל שילוב של 4 צמחי מרפא לאיזון מחדש של עור שמן ובעייתי ולהרגעת אדמומיות בפנים חומצה סליצילית המסייעת לחידוש תאי העור, גליצרין המעניק לחות, תמצית פלנקטון לספיגת שומניות העור.

ג'ל רב עוצמה לטיפול נקודתי תוך 21 שעות!

ג'ל רב העוצמה של קמדיס, מפחית את כמות הפצעונים ומונע את הישנותם בעזרת פעולה המווסתת את מנגנון יצירת הסבום (חומר שומני) בעור הפנים. יעילותו בהשגת תוצאות תוך 21 שעות בלבד, מוכחת מחקרית. התכשיר מכיל שילוב של 6 צמחי מרפא, פטנט של קמדיס, המסייעים בהפחתת תסמינים של אקנה ולאיזון מחדש של העור. כמו כן התכשיר מכיל חומצה סליצילית המסייעת לחידוש תאי העור וקילוף הנגעים, ומרכיבים להעשרת העור בלחות.

מסיכת בד לניקוי עמוק לעור שומני נוטה לפצעונים

מסיכת בד המנקה לעומק, מסירה הפרשות שומן ומטהרת את נקבוביות העור. בשימוש במסיכה, העור רגוע ומועשר בלחות מבלי להכביד. המסיכה עוזרת לשמירה על איזון ומרקם עור בריא ואחיד יותר מכילה חומצה הילאורונית ללחות ומשלבת 6 צמחי מרפא המסייעים בהפחתת תסמינים של אקנה ובאיזון מחדש של העור.

מזמינים עכשיו,

ונהנים מהנחה לזמן מוגבל!

₪174 ₪218 

לרכישה >