משלוח לבית הלקוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
שימו לב! ייתכנו עיכובים באספקת משלוחים. במקרים דחופים, בבקשה צרו איתנו קשר.

קשקשים וקרקפת - עשה ואל תעשה

Scalp and hair care

בריאות הקרקפת היא לא רק עניין של אסתטיקה ויופי, אלא גם עניין של בריאות כללית. בריאות הקרקפת משפיעה ישירות על צמיחת השיער ועל מניעת בעיות עור נפוצות כמו קשקשים. הקשקשים אינם רק בעיה חיצונית, אלא יכולים להיות סימן לבעיות נוספות כמו חוסר איזון בהפרשת השומנים בעור, רגישות למוצרים מסוימים, או אף בעיות תזונתיות וסביבתיות ועוד.

בין אם הקשקשים נגרמים על ידי עור יבש, תגובה למוצרי טיפוח, או תנאים רפואיים מסוימים, מומלץ מאוד להקדיש זמן ותשומת לב לטיפול בקרקפת ולהבין את הצרכים הייחודיים שלה. על כן שמירה על קרקפת נקייה ובריאה מסייעת לא רק במניעת קשקשים, אלא גם ביצירת בסיס חזק ובריא לצמיחת שיער.

מהם קשקשים?

הקשקשים הם תוצאה של תהליך טבעי של התחלפות תאים בקרקפת. בצורה נורמלית, תאי עור מתים ומתחלפים באופן קבוע ותופסים את מקומם תאי עור חדשים, תהליך זה לא ניכר לעין. אך עם זאת, כאשר תהליך זה מאיץ או משתבש, נוצרים קשקשים – הקשקשים הם שכבות דקות של עור מת שנראות כפתיתים לבנים או צהובים הנראים כמו לכלוך בשיער. הקשקשים עלולים להוות גורם לגירוי, גירוד ולעיתים גם לאי נוחות אסתטית.

הקשקשים עלולים להיווצר על ידי גורמים רבים, בין היתר על ידי - יובש בעור הקרקפת, רגישות למוצרי טיפוח מסוימים, מחלות עור למינהן כמו - פסוריאזיס או סבוריאה, ואף שינויים הורמונליים או תזונתיים. חשוב להדגיש שקשקשים אינם מעידים תמיד על חוסר היגיינה ולעיתים אף אנשים עם היגיינה מעולה סובלים מקשקשים. טיפול בקשקשים כולל בתוכו שימוש במוצרי דרמו-קוסמטיקה, טיפול רפואי במידת הצורך, ושינויים באורח חיים ובהרגלי טיפוח.

להיפרד מקשקשים עם ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT

מוכח מחקרית!

יעילותו של הקרם הוכחה במחקר קליני שערכנו על ערכת הקשקשים הדו-שלבית, הכוללת את הקרם ושמפו טיפולי. במחקר הוכח כי

81%

ממשתתפי המחקר ימליצו על הקרם שלנו

90%

מהמשתמשים ציינו שהם מרוצים מהמהירות שבה ראו תוצאות

עשה: המלצות לשמירה על בריאות הקרקפת

  • היגיינה אישית: שטיפת וחפיפת השיער באופן קבוע ומתון היא מרכיב חשוב בשמירה על בריאות הקרקפת. מומלץ להשתמש בשמפו ומרכך המתאימים לסוג השיער והקרקפת שלכם. חפיפת יתר עלולה לגרום ליובש וגירוי הקרקפת, בעוד שטיפה וחפיפה בתדירות נמוכה מדי יכולות להוביל להצטברות שומן ולכלוך על הקרקפת ולפגוע בנראות השיער.
  • מוצרים טבעיים ועדינים: השתמשו במוצרי טיפוח עדינים וטבעיים ככל האפשר. מוצרים המכילים כימיקלים חזקים או חומרים מגרים עלולים לגרום ליובש ולגירוי בקרקפת.
  • תזונה מאוזנת ובריאה: תזונה עשירה בוויטמינים ומינרלים, כמו אומגה 3, ויטמין E, ברזל ואבץ, תשפיע לטובה על בריאות השיער והקרקפת. המזון הבריא מספק לגוף את אבני הבניין שהוא צריך והתפתחות תקינה ותומך במערכת החיסונית ובתהליכים טבעיים של חילוף התאים בעור.
  • שתיית מים: צריכת מים מספיקה חשובה לשמירה על הידרטציה טובה ולחות של העור ובכך תורמת למניעת יובשבעור ובקרקפת, דבר שלפעמים מוביל להיווצרות קשקשים.
  • הימנעות מחום: שימוש בפן, מחליק שיער, או מכשירי עיצוב חמים אחרים יכולים לגרום ליובש ונזק לקרקפת. על כן מומלץ להשתמש בהם כמה שפחות זמן ובהגדרות חום נמוכות ככל האפשר.
  • טיפולים טבעיים ומסכות לשיער: שימוש במסכות שיער טבעיות או שמנים טבעיים, כגון שמן קוקוס או שמן ארגן, יכול לסייע בהזנת השיער והקרקפת ובמניעת יובש.

שימור בריאות הקרקפת דורש שילוב של שמירה על היגיינה נכונה, בחירה במוצרים המתאימים לצרכי העור שלכם, תזונה מאוזנת, והימנעות מפגיעה כימית או פיזית בקרקפת.

9.jpg__PID:57f71864-0283-41cd-a5c6-070b9b94f689

אל תעשה: פעולות שיש להימנע מהן

  • מוצרי טיפוח: יש להימנע משימוש מוגזם בג'לים, ספריים, ומוצרים אחרים המכילים חומרים כימיים שיכולים לסתום את נקבוביות העור בקרקפת ולגרום להצטברות שומן, קשקשים, וגירויים וכן לפגוע בשיער.
  • חשיפה לשמש: חשיפה ממושכת ולא מוגנת לקרני השמש יכולה להוביל ליובש ונזקים בעור הקרקפת, ואף להאיץ את תהליך ההזדקנות של העור. מומלץ להשתמש בכובעים ומוצרים המספקים הגנה מפני השמש.
  • מים חמים: מים חמים מדי בזמן רחצה עלולים לייבש את העור ולגרום לקשקשים ולגירוי. מומלץ להשתמש במים פושרים או חמימים, אך לא לוהטים.
  • חפיפת יתר: חפיפת יתר של השיער יכולה להוביל ליובש ולהפרעה באיזון הטבעי של השומנים בעור הקרקפת. חשוב למצוא את המידה הנכונה של חפיפת השיער שמתאימה לסוג העור והשיער שלכם.
  • הימנעות ממוצרים עם כימיקלים קשים: מוצרים המכילים חומרים כימיים חזקים כמו סולפטים, פרבנים ואלכוהול יכולים לייבש את העור ולגרום לגירויים. כדאי לבחור במוצרים טבעיים ועדינים ככל האפשר.

כדי לשמור על בריאות הקרקפת, חשוב להימנע מפעולות שעלולות לפגוע באיזון הטבעי של העור ולגרום ליובש, גירוי או פגיעה. שילוב של טיפול נכון והימנעות מהרגלים מזיקים מומלצים לשמירה על בריאות הקרקפת והשיער.

עשהאל תעשה
שמירה על היגיינה אישית - שטיפת השיער באופן קבוע עם שמפו מתאים. שימוש יתר במוצרי טיפוח עם חומרים כימיים חזקים.
בחירה במוצרים טבעיים ועדינים לטיפוח הקרקפת. חשיפה ממושכת ולא מוגנת לשמש.
תזונה מאוזנת עשירה בוויטמינים ומינרלים. שימוש במים חמים מדי בעת רחצה.
שתייה מרובה של מים לשמירה על לחות העור בכלל והקרקפת בפרט. התעלמות מסימני אזהרה כמו גירוי וגירוד.
טיפולים טבעיים ומסכות לשיער. שימוש מוגזם במכשירים חמים לעיצוב השיער.

פורטולקה 

 צמח אנטי דלקתי ונוגד חמצון רב עצמה, נחשב ל"צמח אריכות ימים". מסייע בהרגעת האזורים הפגועים ביותר בקרקפת.

צמח עץ הסבון

צמח המכיל סאפונינים (מקציפים טבעיים) המסייעים בצעד הראשון בטיפול בקרקפת - ניקוי. בנוסף, הוא גם עשיר בנוגדי חיידקים, דלקות ופטריות.

אינדיגו

 צמח המפחית התרבות של תאי עור. או במילים אחרות, מפחית קשקשים במהירות ובאופן משמעותי.

פלודנדרון

 צמח שהוכח כמקל על כאבים, וגם הוא אנטי חיידקי ואנטי פטרייתי. כך, הוא מסייע להקל על עור הקרקפת ולהפחית את רמת פטריית המלסזיה (שהוכחה כגורמת לקשקשים).

אנג'ליקה סינית

 צמח שגודל בסין במשך אלפי שנים למטרות רפואיות, והוכח גם על ידי המדע המודרני כאנטי דלקתי, מועיל לריפוי פצעים ובעל תכונות נוגדות חיידקים.

רובארב

צמח אנטי דלקתי ואנטי אלרגני הידוע ביכולותיו הרפואיות. הרובארב הוא מרפא פצעים מוצלח ביותר, והוא מסייע בהרגעת האזורים המגורים ביותר בקרקפת.

הקרם הטיפולי שלנו פותח באמצעות טכנולוגיה ייחודית ומוגנת בפטנט Control Botaniplex™ system ממעבדות קמדיס. התכשיר מכיל לא פחות משישה צמחי מרפא בעלי יכולות אנטי דלקתיות, פטרייתיות וחיידקיות, וחומרים נוספים המסייעים בריפוי הקרקפת.

סיכום

חשוב להדגיש כי שמירה על בריאות הקרקפת היא לא רק עניין של מראה אסתטי, אלא גם חלק בלתי נפרד משמירה על הבריאות הכללית. קרקפת בריאה תורמת לא רק למראה שיער בריא ונוצץ, אלא גם לתחושה כללית של נוחות וביטחון. הטיפים שהוצגו במאמר זה מתמקדים בטיפול נכון ושוטף, בהימנעות מגורמים המובילים לגירוי ובעיות בקרקפת, ובהקניית תשומת לב לגורמים תזונתיים וסביבתיים שעלולים להשפיע על בריאות הקרקפת.

על כן, הקדשת תשומת לב לסימנים ולתגובות של הקרקפת היא המפתח למניעת בעיות בעתיד. כאשר אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של הקרקפת שלנו ונוקטים בגישה פרואקטיבית לטיפוחה, אנו יכולים להימנע מבעיות רבות ולשמור על קרקפת בריאה ושיער מבריק. זכרו, שמירה על בריאות הקרקפת היא תהליך ארוך טווח, שדורש עקביות ומודעות לשינויים ולצרכים המשתנים של הגוף שלנו.

שאלות נפוצות

ש: מה גורם לקשקשים בקרקפת?
>> קשקשים יכולים להתפתח מגורמים שונים כגון יובש בעור, רגישות למוצרי טיפוח, תנאים רפואיים כמו סבוריאה או פסוריאזיס, ואף שינויים הורמונליים או תזונתיים.

ש: כמה פעמים בשבוע מומלץ לחפוף את השיער?
>> תדירות חפיפת השיער תלויה בסוג השיער והקרקפת. בדרך כלל, חפיפה 2-3 פעמים בשבוע מספיק, אך יש להתאים זאת לצרכים האישיים ולמצב הקרקפת.

ש: האם שימוש במייבש שיער יכול לגרום לקשקשים?
>> שימוש יתר במייבש שיער על טמפרטורה גבוהה יכול לייבש את הקרקפת ולגרום לקשקשים. על כן מומלץ להשתמש בו כמה שפחות זמן ובהגדרות חום נמוכות.

ש: אילו מזונות יכולים לעזור בשמירה על בריאות הקרקפת?
>> מזונות עשירים באומגה 3, ויטמין E, ברזל ואבץ תורמים לבריאות הקרקפת. דוגמאות למזונות כאלה כוללות דגים, אגוזים, זרעים, וירקות.

ש: מתי כדאי לפנות לרופא בנוגע לבעיות בקרקפת?
>> יש לפנות לרופא אם נתקלים בגירויים חמורים, גירוד קבוע, נשירת שיער מוגברת, או אם הטיפולים הביתיים לא משפרים את המצב.

30 DAYS GUARANTEED (2).png__PID:cd24141c-43fe-4538-9e5a-db05822df3a1

מה הלקוחות שלנו אומרים

הערכה המושלמת לטיפול בקשקשים וקרקרפת מגורה

סדרת סבו לקרקפת של קמדיס, כוללת שני מוצרים :שמפו סבו וקרם לחות לקרקפת תכשירים אלו מטפלים בקשקשים , מונעים את היווצרותם ומקלים על תסמינים הנלווים לסבוריאה דרמטיטיס כגון: אדמומיות וגירוי.

הערכה הייחודית לקמדיס מטפלת לא רק בסימפטום של בעיית הקשקשים, אלא שומרת על קרקפת מאוזנת  ועשירה בלחות.

שמפו לטיפול בקשקשים

שמפו לטיפול בקשקשים

השמפו הטיפולי מסיר ומונע קשקשים, מנקה ביסודיות ומרגיע את הקרקפת ועם זאת עדין במיוחד. יעילותו מוכחת על פי מחקר קליני. הוא עשיר וקליל, מרגיע ומטהר את הקרקפת, מונע שמנוניות והווצרות של קשקשים חדשים.

לאחר החפיפה בשמפו הטיפולי, הקרקפת נשמרת מאוזנת, עשירה בלחות והשיער רך ונוח לסירוק. הוא מכיל שילוב של חומצה סיליצילית, צמח האינדיגו ואגוז עץ הסבון, המסייעים להפחתת קשקשים וקילופי עור, ניקוי וטיהור הקרקפת והשיער. 

התכשיר מתאים למבוגרים ולילדים מעל גיל 3.

קרם לחות טיפולי לקרקפת

קרם לחות טיפולי לקרקפת

הקרם העדין, מעשיר את הקרקפת בלחות, מרגיע גירויים, מפחית אדמומיות, ומפחית קשקשים. יעילותו של התכשיר מוכחת במחקר קליני.

התכשיר מכיל שילוב ייחודי של 6 צמחי מרפא, פרו ויטמין B5 וגליצרין להעשרת הקרקפת בלחות. הקרם מועשר בחמאת שיאה לשיקום שכבת ההגנה הטבעית של הקרקפת, וצבעו המיוחד משקף את ריכוז תמציות הצמחים המשולבות במוצר. .

הקרם מתאים לתינוקות מגיל 6 חודשים ומעלה.

עכשיו ב 20% הנחה!

הערכה המושלמת לטיפול בקשקשים וקרקפת מגורה. מועשרת בצמחי מרפא וללא כימיקלים.
הערכה כוללת שני מוצרים בגודל מלא ובמחיר מופחת!

₪114.40
₪143.00
לרכישה
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים, קרקפת מגרדת ויבשה | SCALP CONTROL
Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
הוספה לרשימת המשאלותהצגת רשימת המשאלותהסרה מרשימת המשאלות
סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop