שנה חדשה, עור חדש - 5 דרכים פשוטות לשפר את שגרת טיפוח העור שלך

כולנו מסכימים ש-2020 היא שנה שאנחנו דיי שמחים להשאיר מאחור, נכון?

השנה החדשה שעומדת בפתח היא הזדמנות מצוינת לקצת אופטימיות, תקווה, ולקבלת החלטות שיהפכו אותה לטובה יותר ובריאה יותר מקודמתה.

אז בואו נתחיל בקטן, בחמישה דברים פשוטים שאתם יכולים להוסיף לשגרת טיפוח העור היום-יומית שלכם. הטיפים הבאים יעזרו לכם לתחזק עור בריא, נקי ומלא חיים.

ניקוי פעמיים כי טוב - הא'-ב' של שגרת טיפוח בריאה

בבסיס כל שגרת טיפוח מוצלחת הוא ניקוי טוב. כדי שעור הפנים יהיו בריא וחלק, צריך לדעת לנקות אותו בצורה נכונה, כלומר – לנקות פעמיים.

מה זה אומר? שני שלבים פשוטים: מנקים את הפנים מאיפור עם מסיר איפור על בסיס שמן, ורק לאחר מכן משתמשים בג'ל ניקוי לפנים.

הקשר בין לחות ומהירות

כשמדברים על שגרת טיפוח, ובעיקר כשזה מגיע ללחות הפנים, חשוב לפעול מהר. הכוונה היא שמיד אחרי שיוצאים מהמקלחת יש למרוח קרם או כל תכשיר לחות אחר לפנים.

הסיבה לכך היא שהנקבוביות שלנו מגיבות טוב יותר ללחות מיד אחרי שהעור סופג את אדי המקלחת. לכן, חשוב למרוח את תכשיר הלחות מיד עם סיום המקלחת (10 שניות אחרי).

תרגילי כושר לפנים – יש דבר כזה!

תרגילי כושר לעור הפנים הם דרך נהדרת להפחית ואפילו למנוע סימני הזדקנות, שכן הם מזרזים את זרימת הדם לשרירים ועוזרים להתחדשות העור, לכן נרצה להכניס גם אותם לשגרת טיפוח העור שלנו

רוב התרגילים האלה דורשים מכם רק לעסות את עור הפנים עם קרם לחות או שמן מתאים. ישנם גם לא מעט תרגילי יוגה מדהימים לפנים שאפשר למצוא בקלות ברחבי הרשת.

קר כקרח

שמעתם פעם על טיפול פנים באמצעות קרח? הוא כולל שתי פעולות מאד פשוטות: הראשונה -שטיפת הפנים, השניה (מיד אחרי) – העברת 2 קוביות קרח עטופות במגבת דקה על הפנים.

כשעושים את ה'טיפול' הפשוט הזה באופן קבוע כחלק משגרת טיפוח העור שלנו, רואים תוצאות. הקרח ממריץ את הדם מתחת לעור, מעכב את היווצרותם של קמטים ומקל על נפיחות בעור.

שינת יופי

שינה טובה היא הפעולה הבסיסית ביותר לשגרת טיפוח (ובריאות) נכונה.

כשאנחנו שרויים במצב של חוסר שינה הגוף שלנו מייצר עודף של הורמון הנקרא קורטיזול, שעלול להוביל לפגיעה באיכות העור.

כדי שהעור שלנו יהיה בעל מראה חלק ובריא, בואו נתחיל בלישון טוב, או ליתר דיוק, 7-8 שעות של שינה איכותית בכל לילה. זה לא רק משפר את העור, אלא גם את איכות החיים והבריאות הכללית!

 

אז מה אתם אומרים? טיפים שדיי קל ליישם, לא?

שתהיה לכם שנה אזרחית טובה, בריאה ונהדרת, מלאה בהחלטות טובות!