משלוח לבית הלקוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
שימו לב! ייתכנו עיכובים באספקת משלוחים. במקרים דחופים, בבקשה צרו איתנו קשר.

אטופיק דרמטיטיס ואסטמה של העור - ההרגלים שישנו הכל!

portrait-of-senior-woman-taking-care-of-her-skin-2023-11-27-04-53-39-utc (1).jpg__PID:422dd148-c7a9-488e-8de0-24fb28e8aecb

אטופיק דרמטיטיס ואסטמה של העור הן מצבים כרוניים שמשפיעים על מיליוני אנשים ברחבי העולם. תסמינים כמו עור יבש, גירוי ופריחה יכולים להוביל לקושי רב ולהפרעה באיכות החיים. בעוד שלא ניתן לרפא לחלוטין את המחלה, ניתן בהחלט לשלוט בתסמינים ולשפר את התפקוד היומיומי באמצעות שינויים מותאמים באורח החיים.

במאמר זה נציג כמה שינויים בהרגלי החיים שמומלץ לכל אחד לסגל שיביאו לשיפור משמעותי בתסמיני אטופיק דרמטיטיס ואסטמה של העור. שכן, דרך ניהול תזונתי נכון, שמירה על סביבה נקיה ובריאה ושימוש בתכשירי העור הנכונים, ניתן להפחית את ההשפעות של המחלה ולחזור להנות מחיים מלאים יותר ופחות מוגבלים.

הרגלי תזונה

תזונה נכונה משחקת תפקיד מרכזי בניהול ושיפור תסמיני אטופיק דרמטיטיס ואסטמה של העור. שכן, מזונות מסוימים עשויים לגרום להחמרה, בעוד אחרים יכולים לסייע בהקלה על תסמיני המחלה על ידי חיזוק המערכת החיסונית והפחתת דלקות.

  • צריכת מזונות נוגדי דלקת: כלול בתזונה דגים שומניים, זרעי פשתן, חמאת בוטנים ומזונות עשירים באומגה 3, אשר עשויים להפחית דלקות בגוף.
  • פרוביוטיקה: תוספים אלה יכולים לשפר את מאזן המעי ולחזק את המערכת החיסונית, מה שיכול לעזור בהקלה על תסמיני אטופיק דרמטיטיס ואסטמה של העור .
  • ויטמינים ומינרלים: ויטמין D, אבץ, וויטמין C הם חיוניים לתמיכה בבריאות העור ויכולים להיות חלק מתוכנית תזונתית מקיפה.

התאמת תזונה אישית היא חיונית לשיפור איכות החיים של מי שסובל מאטופיק דרמטיטיס ואסטמה של העור. כמובן של שינוי בתזונה צריך להיעשות בצורה מושכלת אחרי התייעצות עם איש מקצוע רלוונטי - להרחבה בנושא בריאות העור ותזונה לחצו כאן.

שמירה על ניקיון והיגיינה

ניקיון והיגיינה משמעותיים במיוחד עבור אנשים הסובלים מאטופיק דרמטיטיס ואסטמה של העור, מכיוון שהם יכולים להקל על התסמינים ולמנוע התפרצויות. תהליכים פשוטים יכולים להביא לשיפור מורגש במצב העור.

  • בחירת מוצרי טיפוח מתאימים: שימוש במוצרים ללא ריחות סינתטיים, אלכוהול וחומרים אגרסיביים שעלולים לגרום לגירויים.
  • שגרת רחצה עדינה: מומלץ להשתמש במים פושרים וכמו כן להימנע משימוש במים חמים מאוד אשר עלולים לייבש את העור. לכן מומלץ להימנע משהייה ארוכה במקלחת או באמבטיה.
  • ייבוש עדין של העור: לאחר הרחצה, יש לייבש את העור בעדינות באמצעות טפיחה ולא חיכוך, באמצעות מגבת רכה ולא שפשופים שיכולים לגרות את העור.
  • שמירה על לחות העור: השימוש במשחות לחות מתאימות, במיוחד משחות המיועדות לטיפול בתסמינים של אטופיק דרמטיטיס ואסטמה של העור עוזר לשמר את הלחות ולהגן על העור.

הקפדה על שמירת ניקיון והיגיינה אופטימליים מהווים חלק חיוני בניהול יעיל של אטופיק דרמטיטיס ואסטמה של העור. יעל ידי ההרגלים הללו והקפדה עליהם תוכלו להפחית את התסמינים, הגירויים ותגרמו לשיפור משמעותי של איכות החיים שלכם.

4.jpg__PID:d9f79bc6-0ad5-435c-b814-1fca32e24f08

קמדיס המומחים בבעיות עור, מציעה פתרונות לשגרת הטיפוח לחורף:

לסובלים מאטופיק דרמטיטיס: סדרת Skin Topic של קמדיס, מיועדת לתת מענה אופטימלי לטיפול בעור יבש ומגורה, ומעניקה הקלה גם לסימפטומים של עור הסובל מאקזמה ואטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור) לקראת החורף שכיחות הסימפטומים האלו עולה).

סביבה נקייה ובטוחה

הקפדה על סביבה ביתית נקייה ובטוחה היא חיונית למניעת התפרצויות של אטופיק דרמטיטיס ואסטמה של העור. שכן אבק, רכיבים אלרגניים ולכלוך עלולים לגרום להחמרה ולגירויים. להלן כמה פעולות יעילות כדי לשמור על הסביבה שלכם נקייה ונעימה.

  • שאיבת אבק תכופה: שמירה על ניקיון רצפות ושטיחים באמצעות שאיבת אבק קבועה, תפחית את הימצאות האבק והאלרגנים שמשפיעים על העור בסביבה שלכם.
  • בדים: בדים עלולים לאגור בקרבם המון לכלוך ואבק במהלך הזמן ולכן כביסה תכופה של מצעים, כריות ובגדים במים חמים, חשובים מאוד כדי להרוג את קרדית האבק ולהסיר אלרגנים.
  • שימוש במכשירי טיהור אוויר: מכשירים אלו יכולים לסייע בסינון אבק ואלרגנים מהאוויר, ובכך להפחית את החשיפה לגורמים המחמירים את התסמינים.
  • בחירת במוצרי ניקוי עדינים: מוצרים ללא כימיקלים חריפים או ריחות חזקים, המיועדים המיועדים לעור עדין, לשמירה על סביבה נקייה ובטוחה.

שמירה על סביבה ביתית נקייה ובריאה מסייעת להפחית תדירות וחומרת התסמינים באטופיק דרמטיטיס ואסטמה של העור. לכן, על ידי הקפדה על טיפים אלו, ניתן ליצור סביבה שתסייע לכם לשפר את בריאות העור ובאיכות חיים שלכם.

topicwash-newforweb-V2_2500x2500_091110cd-a482-43c8-9bee-087c8722359f_x563@2x.webp__PID:6bb9ecd4-2997-4ea7-b056-e53357d75fb5

TOPIC SKIN FACE & BODY WASH

ג'ל רחצה טיפולי לעור יבש, אדמומי ומגורה- ג'ל לניקוי עדין של עור פנים וגוף יבש ומגורה. התכשיר פועל באמצעות תרכובת צמחים מרוכזת ובלעדית לחברת קמדיס ומקלה על תסמיני עור הנלווים לעור יבש כמו גרד ואדמומיות. שימוש קבוע בג'ל הרחצה מסייע במתן תחושת נוחות והקלה לעור לאורך זמן. מתאים לתינוקות ועד למבוגרים. הג'ל מסייע בהקלה מהירה על עור יבש מאד ובהרגעה של עור אדמומי. ג'ל הרחצה מזין את העור ומותיר תחושת רכות ולחות. *ללא בישום, פארבנים, SLS.וצבע מלאכותי

topicwash-newforweb-V2_2500x2500_091110cd-a482-43c8-9bee-087c8722359f_x563@2x.webp__PID:6bb9ecd4-2997-4ea7-b056-e53357d75fb5

TOPIC SKIN FACE & BODY CREAM

קרם לחות עשיר טיפולי לעור יבש, אדמומי ומגורה- קרם לחות טיפולי עשיר ומזין שפותח במיוחד להקלה על עור יבש ויעילותו נבדקה קלינית על ילדים ומבוגרים על עור אטופיק דרמטיטיס ואקזמה. הוכח כיעיל בהפחתה משמעותית של תסמינים: מפחית גרד באופן משמעותי, משפר את איכות השינה של ילדים כבר לאחר 7 ימים של שימוש בקרם. לא נמצאו תופעות לוואי מוכרות בשימוש יומיומי בקרם. הקרם פועל באמצעות תרכובת צמחים מרוכזת ובלעדית לחברת קמדיס המסייעת בהרגעה מידית של העור ומשקמת את שכבת ההגנה הטבעית שלו. ריכוז הצמחים בקרם הוא שמעניק לו גם את הגוון הטבעי והייחודי לו. הקרם, שנספג במהירות בעור, מפחית את הגרד, האדמומיות והיובש ומשיב לעור לחות ורכות. מתאים לתינוקות מגיל חצי שנה, ילדים ומבוגרים. *ללא בישום, ללא פארבנים.

ניהול רגשי והפחתת לחץ נפשי

ניהול רגשי והפחתת לחץ נפשי הם חלק חשוב בשליטה וטיפול באטופיק דרמטיטיס ואסטמה של העור. שכן, סטרס ומתח יכולים להחמיר תסמינים ולגרום להתפרצויות, כך שמציאת דרכים להרגעה והרפיה יכולות לשפר משמעותית את המצב.

  • שילוב פעילות גופנית קבועה: פעילות כמו הליכה, שחייה או יוגה יכולה לסייע בשחרור מתחים ובשיפור התחושה הכללית.
  • פרקטיקות הרפיה ומדיטציה: טכניקות נשימה עמוקה, מדיטציה, ויוגה נפשית יכולות לעזור לשלוט ברמות המתח ולהרגיע את הנפש.
  • שינה איכותית: שיפור השינה משפיע חיובית על מערכת החיסון ומפחית את הגירויים בעור. שמירה על רוטינת שינה קבועה ותנאים מתאימים לשינה יכולים לשפר את איכות השינה.
  • ייעוץ ותמיכה רגשית: פנייה לייעוץ רגשי יכולה לעזור לנהל ולהתמודד עם ההשפעות הרגשיות של חיים עם מחלת עור כרונית.

הפחתת רמות הסטרס ושיפור הניהול הרגשי הם קריטיים לטיפול באטופיק דרמטיטיס ואסטמה של העור. על ידי הקדשת זמן ומשאבים לפעילויות המקנות רוגע ושלווה, ניתן להגיע לשיפור מורגש במצב העור ובאיכות החיים כולה, להרחבה בנושא אתם מוזמנים להיכנס לכתבה שלנו בנושא - השפעת סטרס ומתח נפשי על אסטמה של העור.

סיכום 

בכדי להתמודד ולשפר את תסמיני אטופיק דרמטיטיס ואסטמה של העור, חשוב לאמץ שינויים מקיפים באורח החיים. המפתח להקלה על התסמינים ולשיפור איכות החיים נעוץ ביכולת לשלב בין תזונה מאוזנת, שמירה על ניקיון פנימי וחיצוני, והקפדה על סביבה ביתית שתסייע בבריאות העור. כמו כן, שינויים בהרגלי התזונה כגון צריכת מזונות נוגדי דלקת, הימנעות מאלרגנים מוכרים ושמירה על רמה גבוהה של היגיינה אישית יביאו לשיפור משמעותי במצב הבריאותי.

בנוסף, הפחתת רמות הלחץ הנפשי על ידי השקעה בפעילויות המרגיעות את הנפש ומשפרות את איכות השינה יתרמו רבות לבריאות העור. כאשר אדם מוצא את השילוב הנכון של פעילות גופנית וניהול רגשי, הוא מגדיל את הסיכוי לחיות חיים מלאים יותר עם פחות הפרעות מצד המחלה.

לסובלים מעור מיובש (עור שלא יבש מטבעו:

ג'ל לחות פרביוטי מרוכז לעור יבש

Ultra-Hydration Gel

ג'ל לחות פרביוטי מרוכז לעור יבש או מיובש, חסר לחות ורגיש. הג'ל מבוסס על Calm botaniplex™, טכנולוגיה ייחודית המשלבת תמציות צמחים בעלי תכונות פרביוטיות שמסייעים להפחתת אדמומיות, גרד, לפעילות נוגדת חמצון, לחיזוק מחסום העור ואיזון המיקרוביום. לצד קומפלקס הצמחים, מכיל ג'ל הלחות גם חומצה היאלורונית המשמשת כזריקת לחות לעור ואלנטואין להרגעת העור. ג'ל הלחות של קמדיס מעשיר את העור בלחות למשך 24-שעות מרגע השימוש, בעל נוסחה המבוססת על מים, נטולת שומן שאינה מכבידה על העור ונספגת במהירות. התכשיר מותאם עור יבש, חסר לחות ורגיש, גם כזה שעבר טיפולים. התכשיר מתאים גם לקיץ שבה גם סובלים מחוסר לחות. ללא בישום, פארבנים, SLS וצבע מלאכותי

 קרם לחות מזין לידיים לעור יבש

Nourishing Hand Cream - קרם לחות מזין לידיים לעור יבש 

קרם לחות מזין לידיים, המיועד להזנת כפות הידיים והעשרתן בלחות. הקרם בעל מרקם נעים הנספג במהירות ומותיר את העור רך, נעים וגמיש. התכשיר מסייע לכפות ידיים יבשות וסדוקות, מזין ולוכד את הלחות בעור, מרכך מרגיע ומחדש עור יבש וסדוק. ללא פארבנים וצבע מלאכותי

מסיכה לעור יבש ורגיש

Ultra Hydration Face Mask - מסיכה לעור יבש ורגיש

עור הפנים שלנו תמיד חשוף למזג האוויר, ומסיכת פנים בהחלט יכולה לעזור. מסיכת הבד שלנו מעשירה את הפנים בלחות ומשלבת רכיבים מתקדמים החודרים לעומק שטח העור מרגיעים אותו ומסייעים לשיקום מחסום ההגנה הטבעי שלו. המסיכה שלנו מכילה חומצה היאלורונית, גליצרין, ויטמינים A, E, B5 לעור פנים בריא קורן ונינוח כל היום

מה הלקוחות שלנו אומרים

עכשיו ב 20% הנחה!

הערכה הטיפולית לעור אטופי ויבש, כוללת את 2 מוצרי הסדרה במחיר מופחת!

₪110.60
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
הוספה לרשימת המשאלותהצגת רשימת המשאלותהסרה מרשימת המשאלות
סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop