משלוח לבית הלקוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
שימו לב! ייתכנו עיכובים באספקת משלוחים. במקרים דחופים, בבקשה צרו איתנו קשר.

הסוד לעור פנים חלק: שינויים פשוטים שתוכלו ליישם היום

rejuvenating-facial-skin-mask-treatment-2023-11-27-04-50-27-utc (1).jpg__PID:b8b9b6ea-3cf3-4404-a891-79165c469bb5

אקנה היא מחלת עור דלקתית שכיחה הפוגעת בבלוטות החלב והשערות בעור. היא מתאפיינת בפצעונים, פצעי בגרות ונגעים אחרים. אקנה יכולה להופיע בכל גיל, אך היא נפוצה במיוחד בקרב מתבגרים.

גורמים לאקנה

הגורמים לאקנה מורכבים בדרך כלל מגורמים הורמונליים, גנטיים וסביבתיים:

  • הורמונים: רמות גבוהות של הורמונים טסטוסטרון ואנדרוגנים, הנפוצים בגיל ההתבגרות, מובילים לעלייה בייצור השמן בעור. שמן זה יכול לחסום את נקבוביות העור, מה שגורם להצטברות חיידקים ודלקת.
  • גנטיקה: גנטיקה משחקת תפקיד מרכזי בהתפתחות אקנה. אנשים בעלי נטייה גנטית לאקנה מייצרים יותר חלב, ובעלי קצב צמיחה מהיר יותר של תאי עור. בנוסף, הם מגיבים בצורה דלקתית חזקה יותר לחיידקים שגורמים לאקנה.
  • גורמים סביבתיים: חשיפה לתנאי מזג אוויר קיצוניים, כגון שמש חזקה, קור או לכלוך ואבק עלולים להחמיר את האקנה.

מה אפשר לעשות כדי לשמור על עור פנים בריא

ישנם מספר הרגלים שתוכלו להקנות לעצמכם כדי לשמור על עור פנים בריא ולהפחית את הסיכון לפתח אקנה.

היגיינת עור

היגיינת עור טובה היא חיונית לשמירה על עור פנים בריא. יש לשטוף את הפנים מספר פעמים ביום, מומלץ פעם בבוקר ופעם בערב, עם סבון עדין המיועד לעור הפנים. חשוב להשתמש במים פושרים כדי לשטוף את הפנים, מכיוון שהמים החמים עלולים להסיר את השומנים הטבעיים מהעור וליבש אותו, מה שעלול להחמיר את האקנה. לאחר השטיפה, יש לייבש את הפנים בעדינות עם מגבת רכה.

טיפול בעור יבש

עור יבש הוא עור רגיש יותר לאקנה. חשוב לשמור על עור פנים לח, אך חשוב להימנע משימוש בקרמים או משחות שמנוניות מדי, שכן אלו יכולות להסתום את נקבוביות העור ולהחמיר את האקנה. מומלץ להשתמש בקרם לחות מותאם לעור פנים יבש בעל אקנה.

ערכה טיפולית לאקנה

הימנעות ממגע בפנים

כל מגע עם הפנים בעצם מפגיש את העור עם החיידקים והלכלוך שאספתם בידיים במהלך היום מה שגורם לאקנה להחמיר. אם אתם מרגישים צורך לגרד את הפנים, נסו להירגע, להתגבר ולעצור את הגירוד.

תזונה נכונה

הימנעות ממזונות עשירים בנתרן, שומנים, ממתיקים מלאכותיים, חומרים משמרים, סויה, גלוטן, קקאו ומי גבינה יכולה לסייע בהפחתת אקנה. בנוסף מומלץ להפסיק עם כל מאכל בנפרד ולא בו זמנית, כדי לזהות את המאכל שגורם למצב העור שלכם להחמיר.

טיפול תרופתי

אם אמצעי מניעה ביתיים אינם יעילים, ייתכן שתצטרכו לקבל טיפול תרופתי. ישנם סוגים רבים של תרופות לטיפול באקנה, כולל משחות וקרמים טיפוליים, תרופות דרך הפה וטיפולי לייזר.

acne testi 2.jpg__PID:74998ca7-fb34-44e5-9331-d2cabc94e4eb

שאלות נפוצות

שאלה: מהי הדרך הטובה ביותר לשטוף את הפנים?

תשובה: הדרך הטובה ביותר לשטוף את הפנים היא לשטוף אותם פעמיים ביום, בבוקר ובערב, עם סבון עדין המיועד לעור אקנתי. חשוב להשתמש במים פושרים כדי לשטוף את הפנים, מכיוון שהמים החמים עלולים להסיר את השומנים הטבעיים מהעור, מה שעלול להחמיר את האקנה. לאחר השטיפה, יש לייבש את הפנים בעדינות עם מגבת רכה.

שאלה: האם ישנם מזונות ספציפיים שיכולים להחמיר אקנה?

תשובה: כן, ישנם מזונות ספציפיים שיכולים להחמיר אקנה. מזונות אלו כוללים לעיתים קרובות מזונות שמנים, מתוקים או חריפים. אם אתם חושבים שמאכלים מסוימים גורמים לכם לאקנה, הימנעו מאכילתם.

שאלה: האם ישנם גורמים סביבתיים ספציפיים שיכולים להחמיר אקנה?

תשובה: כן, ישנם גורמים סביבתיים ספציפיים שיכולים להחמיר אקנה. הגורמים הנפוצים הם חשיפה לתנאי מזג אוויר קיצוניים, וכן לכלוך ואבק שבאים במגע עם עור הפנים. אם אתם חשופים לגורמים סביבתיים אלו, הקפידו להגן על העור שלכם באמצעות קרם הגנה או כובע.

שאלה: מהו הטיפול התרופתי הטוב ביותר לאקנה?

תשובה: הטיפול התרופתי הטוב ביותר לאקנה תלוי בחומרת האקנה. אם האקנה קל עד בינוני, ניתן לטפל בו באמצעות תרופות מקומיות, כגון משחות או קרמים טבעיים. אם האקנה חמור, ניתן לטפל בו באמצעות תרופות דרך הפה או טיפולי לייזר.

שאלה: האם אקנה הוא מחלה מדבקת?

תשובה: לא, אקנה אינה מחלה מדבקת. אקנה נגרמת על ידי מספר גורמים, כולל גורמים הורמונליים, גנטיים וסביבה.

שאלה: כמה זמן לוקח לאקנה לעבור?

תשובה: משך הזמן שלוקח לאקנה לעבור תלוי בחומרת האקנה. אם האקנה קל עד בינוני, ניתן לטפל בו בתוך מספר שבועות או חודשים. אם האקנה חמור, ניתן לטפל בו במשך מספר חודשים או שנים.

סיכום

אקנה היא מחלת עור דלקתית שכיחה הפוגעת בבלוטות החלב והשערות בעור. היא מתאפיינת בפצעונים, פצעי בגרות ונגעים אחרים. אקנה עלולה להופיע בכל גיל, אך היא נפוצה במיוחד בקרב מתבגרים. ישנם מספר הרגלים שתוכלו להקנות לעצמכם כדי לשמור על עור פנים בריא ולהפחית את הסיכון להחמרת האקנה. שינוי ההרגלים המזקים ורכישת הרגלים טובים לשמירת העור הינם יעילים המידת מה, אך ייתכן שתצטרכו לקבל טיפול תרופתי תלוי במידת החומרה של האקנה. ישנם סוגים רבים של תרופות לטיפול באקנה, כולל משחות וקרמים טיפוליים, תרופות דרך הפה וטיפולי לייזר. על ידי נקיטת הצעדים המפורטים לעיל, תוכלו לשמור על עור פנים בריא ולהפחית את הסיכון להחמרת האקנה.

מה הלקוחות שלנו אומרים

מה כוללת הערכה לטיפול באקנה?

קרם לחות טיפולי לפנים (אקנה)

קרם לחות טיפולי לפנים

הקרם נטול השמן של קמדיס לאיזון, טיפול וטיפוח יומיומי של עור בעייתי ושמן מכיל שילוב של 4 צמחי מרפא לאיזון מחדש של עור שמן ובעייתי ולהרגעת אדמומיות בפנים חומצה סליצילית המסייעת לחידוש תאי העור, גליצרין המעניק לחות, תמצית פלנקטון לספיגת שומניות העור.

ג'ל ניקוי טיפולי לפנים (אקנה)

ג'ל ניקוי טיפולי לפנים

ג'ל לניקוי פנים של קמדיס, מנקה ביסודיות ובעדינות עור שמן מבלי לייבש אותו! מכיל שילוב של 2 צמחי מרפא לאיזון מחדש וטיפוח עור שמן ובעייתי, חומצה סליצילית המסייעת לחידוש תאי העור, ויטמין E לפעילות נוגדת חמצון, ומרכיבים המעשירים את העור בלחות.

ג'ל רב עוצמה לטיפול נקודתי תוך 12 שעות

ג'ל רב עוצמה לטיפול נקודתי תוך 12 שעות!

ג'ל רב העוצמה של קמדיס, מפחית את כמות הפצעונים ומונע את הישנותם בעזרת פעולה המווסתת את מנגנון יצירת הסבום (חומר שומני) בעור הפנים. יעילותו בהשגת תוצאות תוך 12 שעות בלבד, מוכחת מחקרית. התכשיר מכיל שילוב של 6 צמחי מרפא, פטנט של קמדיס, המסייעים בהפחתת תסמינים של אקנה ולאיזון מחדש של העור. כמו כן התכשיר מכיל חומצה סליצילית המסייעת לחידוש תאי העור וקילוף הנגעים, ומרכיבים להעשרת העור בלחות.

תשובה: הדרך הטובה ביותר לשטוף את הפנים היא לשטוף אותם פעמיים ביום, בבוקר ובערב, עם סבון עדין המיועד לעור אקנתי. חשוב להשתמש במים פושרים כדי לשטוף את הפנים, מכיוון שהמים החמים עלולים להסיר את השומנים הטבעיים מהעור, מה שעלול להחמיר את האקנה. לאחר השטיפה, יש לייבש את הפנים בעדינות עם מגבת רכה.

מבצע לזמן מוגבל

20% הנחה על ערכות לפצעונים ועור שמן

הערכות כוללות את המוצרים בגודל מלא ובמחיר מופחת

 ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים

תרחיץ פנים טיפולי + קרם טיפולי + ג'ל נקודתי

ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים | AC - CLEAR CONTROL KIT - קמדיס
ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים | AC - CLEAR CONTROL KIT - קמדיס
ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים | AC - CLEAR CONTROL KIT - קמדיס
ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים | AC - CLEAR CONTROL KIT - קמדיס
ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים | AC - CLEAR CONTROL KIT - קמדיס

159₪ 125₪ 

לרכישה

 ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים + 3 מסיכות בד

תרחיץ פנים טיפולי + קרם טיפולי + ג'ל נקודתי + 3 מסיכות בד

ערכה טיפולית לעור פנים שמן
ערכה טיפולית לעור פנים שמן
ג'ל לניקוי פנים עמוק
קרם לחות לעור פנים שמן
תכשיר לטיפול פנים נקודתי

218₪ 175₪ 

לרכישה
Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
הוספה לרשימת המשאלותהצגת רשימת המשאלותהסרה מרשימת המשאלות
סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop