סובלים מאקנה? אספנו עבורכם שבעה טיפים מהמומחים של קמדיס, שעשויים לעזור לכם להימנע מהפצעונים המטרידים

צרכו הרבה מים בכדי לשטוף זיהומים מהמערכת.

על ידי אכילת מזונות עשירים במים כגון פירות וירקות, אתם יכולים לתמוך במערכות הטבעיות של הגוף שלכם לטיהור וסילוק הרעלים. או שאתם יכולים לגשת למקור ולהגביר את הכמות שבה אתם שותים מים! מומלץ לשתות בערך 8 כוסות מים ביום.  

אכלו מזונות המלאים בוויטמין A וויטמין C, אבץ וחומצות שומן חיוניות

העור שלכם יכול להיות רגיש יותר להתפרצויות אם חסר לכם ויטמינים, בייחוד אבץ, ויטמין C וחומצות שומן חיוניות. דוגמאות למזונות אלו: ברוקולי, תרד, שקדים, ביצים, שוקולד מריר, שום... 

הימנעו ממצבי לחץ

לחץ יכול להוביל לאקנה ולגרום להתפרצויות להחמיר. קחו זמן בשביל עצמכם כל יום והירגעו. מה שטוב למוח שלכם טוב גם לגוף. זה כולל גם שינה ראויה. אנשים אשר ישנים שעות ספורות בלילה נוטים להיות לחוצים יותר, מה שעלול להוביל להתפרצויות של אקנה. הימנעו מזה על ידי הירגעות לפני השינה וצבירה של לפחות 8 שעות שינה בלילה! 

אכלו בריא

אוכל לא בריא בכללי יכול להוביל לעור פגום. נסו להימנע ממזונות אשר מלאים בשומן. אתם לא חייבים להפסיק לאכול אותם לגמרי (מי יכול לוותר על פיצה? בטח לא אני!), אבל נסו לאזן את הדיאטה שלכם והתרכזו יותר במזונות עם יתרונות בריאותיים. (טיפ מספר 2 יכול לעזור כאן) 

הקפידו על הגיינה

לפני או אחרי פעילות גופנית אשר תגרום לכם להזיע, היכנסו למקלחת ושטפו את פניכם וגופכם היטב. אימון הוא דרך מעולה בכדי להשאיר את העור נקי. הזעה יכולה  לנקות רעלים מהגוף. אבל וודאו ששטפתם היטב כל לכלוך או מייק-אפ לפני ושטפו את הזיעה והרעלנים שהיא מוציאה לאחר שסיימתם על ידי מקלחת חמה, ושימוש בתרחיץ ניקוי עדין לאחר האימון. בנוסף, השתמשו במסיכות בד לניקוי עמוק. מסיכת הבד שלנו דואגת להסיר הפרשות שומן, מטהרת את נקבוביות העור ועוזרת לשמירה על מרקם עור בריא ואחיד יותר.

השתמשו בציפית נקיה לכרית

החלפת הציפיות שלכם באופן קבוע יכולה להפחית את החשיפה לבקטריה המובילה לאקנה הנמצאת בלכלוך ובמייק-אפ. אז גם אם שטפתם היטב את פניכם כל ערב לפני השינה, אתם יכולים לשים את הפנים שלכם במגע ישיר עם כל החיידקים שיכולים להוביל להתפרצות במשך 8 שעות בלילה. 

נקו את המכשיר הסלולרי שלכם

חשבו על כל המקומות שבהם הטלפון הנייד שלכם נוגע במהלך היום – הארנק, התיק, השולחן, המדף בחנות, ואפילו בכיור של המקלחת. המכשיר יכול לאסוף אליו מגוון בקטריות שאינכם רוצים שייצמדו לפנים שלכם. הקפידו שיהיו לכם מגבונים אנטי-בקטריאליים כדי לנקות את הטלפון הנייד לפני השימוש בו, או שתמיד תוכלו להשתמש בג'ל אלכוהול.