הפתרון המהיר לעור הסובל מיובש, גרד ואדמומיות, עפ״י מחקר קליני שנערך בקרב אנשים הסובלים מאטופיק דרמטיטיס ואקזמה

מי אמר שאין פתרון לגירודים?

אם אתם סובלים מאקזמה ומתסמינים של עור יבש, אדמומי ומגרד ייתכן בהחלט שיש לכם אטופיק דרמטיטיס. חולים רבים ניסו פעם אחר פעם את התרופות הקיימות בשוק והתאכזבו שוב ושוב מהתוצאות. המחלה מלווה פעמים רבות בתחושות של חוסר אונים, תיסכול ואפילו ייאוש.
המחלה שכיחה בעיקר אצל ילדים, אבל עלולה להתפרץ גם בגיל מבוגר, בעיקר בעקבות סטרס, מתח ולחץ נפשי.TOPIC SKIN KIT - ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש מבית קמדיס. סבון וקרם ייחודיים המתאימים לשימוש בפנים ובגוף ומבטיחים הקלה מהירה לגירוד ויובש.
בעזרת שימוש קבוע ב-2 התכשירים תיפרדו מהגירוד והסבל.פורמולת ההצלחה של קמדיס:

  • התכשירים מוכחים קלינית
  • מבוססים על תמציות צמחי מרפא
  • ללא בישום וצבעים מלאכותיים 
  • ללא SLS, ללא סטרואידים, ללא פארבנים

טבעי להפסיק לגרד

הכל בערכה אחת: סבון וקרם ייחודיים המבוססים שילוב של צמחים טבעיים בפורמולות מוכחות להרגעה, הקלה ושיקום מהיר של העור המגורה.

שלבי הטיפול:
1. ניקוי: ג'ל רחצה לניקוי והקלה
מומלץ לנקות את העור בג'ל לניקוי עדין של קמדיס, המותאם במיוחד לעור יבש. התכשיר יותיר את העור נינוח ורגוע. 

2. הקלה: קרם טיפולי לעור אדמומי מגורה ויבש במיוחד
בהמשך, יש למרוח את הקרם הטיפולי של קמדיס, המיועד להקלה והזנת עור מגורה, אדמומי ויבש במיוחד. התכשיר בעל מרקם מזין, עשיר ונעים.

- מתאים לתינוקות מגיל חצי שני

- מתאים לכל סוגי העור

- מזין ומרגיע את העור

ד"ר איתן ברמן רופא עור מומחה ממליץ:

"כרופא עור מומחה, אני תמיד אמליץ לפציינטים שלי על מוצרים יעילים המגובים במדע, בטוחים לשימוש וללא תופעות לוואי. מוצרי קמדיס המכילים צמחי מרפא, הוכחו כיעילים בניסויים קליניים בשיפור בעיות עור שונות. שימוש לאורך זמן במוצרים יחזק את מחסום העור ויאזן אותו מחדש"

הצטרפו ל-000,03 לקוחות מרוצים עוד היום

 

מה כוללת הערכה הטיפולית לאטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור)?

 

קרם לחות טיפולי לעור יבש עד יבש במיוחד 

הקרם הטיפולי של קמדיס, בעל נוסחה מוגנת בפטנט עם יעילות מוכחת, מיועד להקלה והזנת עור יבש במיוחד, אדמומי ומגורה. הוא בעל מרקם עשיר במיוחד ומכיל שילוב המוגן בפטנט של 6 צמחי מרפא, אשר יחד מסייעים ביעילות להקלה על העור ולשיקום שכבת ההגנה הטבעית שלו. יעילותו של הקרם מוכחת במחקר קליני.

צבעו המיוחד של הקרם משקף את ריכוז תמציות הצמחים המשולבות במוצר, ומדיווחים של המשתמשים בקרם הטיפולי, נרשמו 001 אחוזים של שביעות רצון מהמוצר.

ג'ל רחצה לניקוי והקלה על עור יבש עד יבש מאוד 

ג'ל לניקוי עדין של קמדיס, מותאם לעור יבש ויבש במיוחד, אדמומי ומגורה. התכשיר מכיל שילוב של שלושה צמחי מרפא, המותירים את העור נינוח ורגוע. הג'ל מכיל גם גליצרין להעשרת העור בלחות כבר בעת הרחצה ואלנטואין להרגעת העור.

השימוש בג'ל מתאים לשימוש למקלחת או להוספתו לאמבט תוך ערבוב עם המים, ומיועד לשימוש במבוגרים ובתינוקות מגיל חצי ומעלה.