פורמולה ייחודית ומזינה המונעת התפרצות של פצעונים, ושומרת על מראה עור בריא, חלק ומלא לחות

מי אמר שאי אפשר להיפטר מהחצ'קונים לתמיד ?!

עור פנים שומני ומלא בפצעונים הוא תופעה מטרידה ומציקה, המופיעה גם אצל בני נוער בגיל ההתבגרות וגם אצל מבוגרים הסובלים מלחץ, מתח וחרדה. 
עכשיו יש לבעיה פתרון יעיל ומהיר המאזן את המחסום הטבעי של העור ומונע את חזרת הפצעונים. 

AC - CLEAR ULTIMATE KIT: ערכה טיפולית הוליסטית לעור פנים שמן

נוסחה המכילה צמחי המרפא הייחודית של קמדיס מנקה את הנקבוביות בצורה יעילה ואפקטיבית, מעניקה לחות מאוזנת לעור מבלי להותיר אותו יבש או שמן, ומונעת התפרצויות.

פורמולת ההצלחה של קמדיס:

  • התכשירים מוכחים קלינית
  • מבוססים על תמציות צמחי מרפא
  • ללא צבעים מלאכותיים 
  • ללא SLS, ללא סטרואידים, ללא פארבנים

 

עור טבעי וחלק

הכל בערכה אחת: 4 תכשירים משלימים, הכוללים שילוב של צמחים טבעיים בפורמולות מיוחדות, המשקמות את העור ומעניקים לו מראה חלק ונעים.

שלבי הטיפול:

1. ניקוי: ג'ל ניקוי טיפולי לפנים
ג'ל לניקוי פנים המנקה ביסודיות ובעדינות עור שמן מבלי לייבש אותו. התכשיר מכיל מרכיבים המעשירים את העור בלחות ושילוב של 2 צמחי מרפא לאיזון מחדש וטיפוח עור שמן ובעייתי: חומצה סליצילית המסייעת לחידוש תאי העור, ויטמין E לפעילות נוגדת חמצון.

2. העשרה: קרם לחות טיפולי לפנים
קרם נטול שומן עשיר בריכוז תמציות צמחים, לאיזון, טיפול וטיפוח יומיומי של עור בעייתי ושמן. התכשיר מכיל חומצה סליצילית המסייעת לחידוש תאי העור, גליצרין המעניק לחות, תמצית פלנקתון לספיגת שומניות העור ושילוב של 4 צמחי מרפא לאיזון מחדש של עור שמן ובעייתי ולהרגעת אדמומיות בפנים.

3. טיפול: ג'ל לטיפול נקודתי מיידי ומהיר לפצעונים
ג'ל עוצמתי, עשיר בריכוז תמציות צמחים, יעיל בהשגת עור נקי יותר מפצעונים בתוך 12 שעות, ומונע את הישנותם בעזרת פעולה המווסתת את מנגנון יצירת הסבום (שומניות) בעור הפנים. פיתוח בלעדי: פטנט ייחודי של קמדיסה - שילוב של 6 צמחי מרפא המסייעים בהפחתת תסמינים של אקנה ופצעונים ומאזנים מחדש של העור.

4. פינוק: מסיכת בד לניקוי עמוק של עור שומני 
מסיכת בד המנקה לעומק, מסירה הפרשות שומן ומטהרת את נקבוביות העור. המסיכה מרגיעה ומעשירה בלחות ועוזרת לשמור על איזון ומרקם עור בריא ואחיד יותר. 
המסיכה מכילה חומצה היאלורונית ללחות ומשלבת 6 צמחי מרפא המסייעים בהפחתת תסמינים של אקנה ובאיזון מחדש של העור.

ד"ר איתן ברמן רופא עור מומחה ממליץ:

"כרופא עור מומחה, אני תמיד אמליץ לפציינטים שלי על מוצרים יעילים המגובים במדע, בטוחים לשימוש וללא תופעות לוואי. מוצרי קמדיס המכילים צמחי מרפא, הוכחו כיעילים בניסויים קליניים בשיפור בעיות עור שונות. שימוש לאורך זמן במוצרים יחזק את מחסום העור ויאזן אותו מחדש"

הצטרפו ל-30,000 לקוחות מרוצים עוד היום

 

 ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים ב-20% הנחה

₪159.00 ₪125.80

ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים עם 3 מסיכות

₪218.00 ₪174.00 + משלוח חינם