מוכח מחקרית! ערכה לטיפול בפצעונים שמניבה תוצאות ב-12 שעות בלבד!

כולנו רוצים עור חלק. אבל מי חשב שהפחתה משמעותית של הפצעונים אפשרית תוך 12 שעות?! הערכה של קמדיס מגשימה את החלום הזה. כל מה שצריך לעשות זה לכלול אותה בשגרת הטיפוח שלך לפני השינה. בבוקר כבר יהיה הבדל!

מוצרי הסדרה, נבדקו דרמטולוגית, הוכחו מחקרית, ואושרו על ידי משרד הבריאות!

ערכת הטיפול בתסמיני אקנה של קמדיס מטפלת בעור בעזרת ארבעה מוצרים המשלימים זה את זה. הערכה מסייעת להעלמת הפצעונים, מאזנת עור שומני ובו בזמן מעניקה לעור מראה בריא ואחיד.  תמציות הצמחים ומוצרי הסדרה נבדקו במחקרים קליניים וביולוגים מקיפים וארוכי שנים. התוצאה היא ערכה המכילה 4 מוצרים שמעניקים תוצאות מהירות, מותירים את עור הפנים שלך נקי ,בריא ומאוזן לאורך זמן.

ללא SLS

ללא צבעים מלאכותיים

ללא סטרואידים

ללא פארבנים

 

 

 

מה כוללת הערכה לטיפול בתסמיני אקנה?

ג'ל ניקוי טיפולי לפנים 
ג'ל לניקוי פנים של קמדיס, מנקה ביסודיות ובעדינות עור שמן מבלי לייבש אותו! מכיל שילוב של 2 צמחי מרפא לאיזון מחדש וטיפוח עור שמן ובעייתי, חומצה סליצילית המסייעת לחידוש תאי העור, ויטמין E לפעילות נוגדת חמצון, ומרכיבים המעשירים את העור בלחות.

קרם לחות טיפולי לפנים
הקרם נטול השמן של קמדיס לאיזון, טיפול וטיפוח יומיומי של עור בעייתי ושמן מכיל שילוב של 4 צמחי מרפא לאיזון מחדש של עור שמן ובעייתי ולהרגעת אדמומיות בפנים חומצה סליצילית המסייעת לחידוש תאי העור, גליצרין המעניק לחות, תמצית פלנקטון לספיגת שומניות העור.

 


ג'ל רב עוצמה לטיפול נקודתי תוך 12 שעות!
ג'ל רב העוצמה של קמדיס, מפחית את כמות הפצעונים ומונע את הישנותם בעזרת פעולה המווסתת את מנגנון יצירת הסבום (חומר שומני) בעור הפנים. יעילותו בהשגת תוצאות תוך 12 שעות בלבד, מוכחת מחקרית. התכשיר מכיל שילוב של 6 צמחי מרפא, פטנט של קמדיס, המסייעים בהפחתת תסמינים של אקנה ולאיזון מחדש של העור. כמו כן התכשיר מכיל חומצה סליצילית המסייעת לחידוש תאי העור וקילוף הנגעים, ומרכיבים להעשרת העור בלחות.

 

מסיכת בד לניקוי עמוק לעור שומני נוטה לפצעונים
מסיכת בד לפנים המנקה לעומק, מסירה הפרשות שומן ומטהרת את נקבוביות העור. בשימוש במסיכה, העור רגוע ומועשר בלחות מבלי להכביד. מסכת בד לפנים עוזרת לשמירה על איזון ומרקם עור בריא ואחיד יותר מכילה חומצה הילאורונית ללחות ומשלבת 6 צמחי מרפא המסייעים בהפחתת תסמינים של אקנה ובאיזון מחדש של העור.

 

עכשיו! לזמן מוגבל,
20% הנחה + משלוח חינם!

מה כוללת הערכה לטיפול בתסמיני אקנה?

הערכה הכי חיונית שיצא לי לקנות עד היום, הסבון פנים מושלם! לא מייבש מדיי, קרם הלחות ללא שמן ורך על העור והמשחה הנקודתית כמו קסם ממליצה ממש לקנות

לורן מ.

הילדים שלי משתמשים בזה לגיל הבגרות לפצעים שיש להם והם ממש מרוצים, אומרים שנהיה להם עור רך ונקי וממש נהנים להשתמש. תודה לכם.

דנה ד.

משלוח מהיר!! מוצר מדהים ! סט מדהים! זו הפעם השנייה שכבר מזמינה לבת שלי וזה מדהיםםם קניתי גם את המשחה לגרד ואדמומיות באמת חברה מדהימה לא לחשוב פעמיים לקנות!

דנה א.

המוצרים מעולים, השפיעו עליי מאוד מהר, והשירות מהיר מאוד !!!

רחל ו.

ערכה חלומית -חובה בכל בית,ובכל שגרת טיפוח. העור כל כך חלק ,בריא וקטיפתי!! תודה לכם שאתם קיימים.

קן ג.

קניתי את המוצרים בגלל אקנה שהתפתח כתוצאה מהמסיכות. ניסיתי כמה חברות של קרמים שונים ושום דבר לא עזר. אחרי כמה ימים של שימוש במוצרים של קמדיס התחיל להשתפר מצב הפנים. המוצרים נותנים גם הרגשה טובה לפנים ומאוד נוחים לשימוש. בהחלט ממליצה.

מרווה מ.

הבת שלי בגיל ההתבגרות סבלה מפצעים בפנים לאחר השימוש בתכשיריםהמדהימים הפנים שלה נראות אחרת. ממליצה בחום

רוית א.

חיפשתי כלכך הרבה זמן תכשיר שיענה על הדרישות שלי וסוף סוף מצאתי אחד כזה. אני ממש מרוצה מהתוצאות

פיני ו.

המוצרים שרכשתי פשוט נהדרים! הריח,התחושה,התוצאות מאוד מרוצה מהם וממליצה בחום

הדר ד.